Το ράλι της αγοράς αυτοκινήτων και ποια μάρκα ανέπτυξε ταχύτητα

Στις 821 έκλεισαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών ιδιωτικών αυτοκινήτων τον περασμένο Απρίλιο, με τις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας για το πρώτο τετράμηνο του χρόνου να ανέρχονται στις 3.379.

Σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, κατά τον οποίο καταγράφηκε η καλύτερη φετινή επίδοση της αγοράς, με 937 εγγραφές, οι αγορές υποχώρησαν κοντά στο επίπεδο Φεβρουαρίου (835) και πιο πάνω από την επίδοση Ιανουαρίου (786).

Ακάθεκτες οι πωλήσεις της Toyota 

Θετικό ήταν το πρόσημο που κατέγραψε η Toyota τον Απρίλιο στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ιδιωτικών αυτοκινήτων, καθώς ήταν η μοναδική από τις κυριότερες μάρκες που κατάφερε να ξεπεράσει τις πωλήσεις της του Μαρτίου. 

Συγκεκριμένα, σημείωσε 144 πωλήσεις έναντι 113 τον Μάρτιο και διατηρείται στην κορυφή με 441 πωλήσεις στο πρώτο τετράμηνο του 2021. 

Διαβάστε ακόμη: 

Ζεσταίνονται οι κατασκευές- Ναι για 115 μεγάλα έργα σε δύο μήνες

Faros Hotel: Ανοίγει τις πόρτες του μετά το ριζικό λίφτινγκ (pics)

Με μικρές διαφορές στις συνολικές πωλήσεις ακολουθούν οι Volkswagen (334), Kia (326) και Nissan (321), οι οποίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται σε σχέση με τον Μάρτιο, κατά πέντε, 35 και 63 αντίστοιχα.   

237 ήταν οι πωλήσεις της BMW και 222 της Hyundai, οι οποίες είδαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με τον Μάρτιο, να μειώνονται κατά τρία και 29 αυτοκίνητα αντίστοιχα. 

Ανεβασμένη στα μεταχειρισμένα η Mazda 

Στα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης η Mercedes (1.183) βρίσκεται στην κορυφή, με 165 νέες πωλήσεις τον Απρίλιο. Ανεβασμένη παρουσιάστηκε η Mazda (1.048), η οποία αναδείχθηκε ως πρώτη δύναμη τον Απρίλιο, με 252 πωλήσεις.

Toyota και Nissan με 541 και 452 πωλήσεις αντίστοιχα ακολουθούν στην τρίτη και τέταρτη θέση, ενώ η BMW (307) στην πέμπτη. Τον Απρίλιο οι πωλήσεις τους έφτασαν τις 120, 108 και 39 αντίστοιχα. 

 

Δειτε Επισης

Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!
Η PPD Global στρέφεται στην «πράσινη» ενέργεια και τις ΑΠΕ-Εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Λύρα Αμβροσίδου: Ο ανθεκτικός αλλά όχι άτρωτος τομέας των ακινήτων, οι προκλήσεις και το ανανεωμένο Pendeli Resort