powered by

Αυτές είναι οι εταιρείες που διακρίνονται σαν Cyprus’ Best Workplaces™ 2021

Τις 9 εταιρείες, που αποτελούν τις Cyprus’ Best Workplaces™ 2021 έχει ανακοινώσει το Great Place to Work® Cyprus.

Οι διακριθείσες εταιρείες σε αλφαβητική σειρά είναι:

  • DHL
  • Grant Thornton Cyprus
  • Leroy Merlin
  • N. Psaras Construction Co Ltd
  • Nexxie Group
  • Odyssey™ Cybersecurity
  • Parimatch
  • Vassos Eliades Ltd
  • Unicars

Οι εταιρείες αυτές επιλέγονται με βάση τις προδιαγραφές και κανονισμούς που έχουν καθιερωθεί διεθνώς σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται το Great Place to Work®. Ο Γενικός Διευθυντής του Great Place to Work® Cyprus, Κυριάκος Ιακωβίδης επεξηγεί τον τρόπο επιλογής:

«Υποψήφιες εταιρείες για τη κατάταξη στη λίστα αυτή είναι εκείνες που έχουν πιστοποιηθεί αλλά και έχουν ικανοποιήσει δύο προϋποθέσεις. Η πρώτη και πλέον σημαντική είναι να έχουν εξασφαλίσει την ελάχιστη απαιτούμενη βαθμολογία στην έρευνα προσωπικού Trust Index©. Αυτό είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί το θεσμό αυτό από άλλους. Στο τέλος της ημέρας η πιο σωστή αξιολόγηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος είναι οι εμπειρίες που βιώνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και οι οποίες καταγράφονται μέσα στην έρευνα. Η δεύτερη προϋπόθεση είναι η επιτυχής συμπλήρωση του Culture Audit©, μέσα από το οποίο η Διεύθυνση της εταιρείας αποτυπώνει τη πολιτική και δράσεις της για να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό περιβάλλον.»

Είναι η πρώτη φορά που ο θεσμός εφαρμόζεται στην Κύπρο. Σε διεθνές επίπεδο, το Great Place to Work® έχει μια εμπειρία 30 χρόνων με παρουσία σε πάνω από 70 χώρες.

«Κάθε χρόνο, ακόμα και το 2020, 10,000 εταιρείες σε ολόκληρο τον πλανήτη επιλέγουν τη διαδικασία αξιολόγησης του Great Place to Work® αφενός γιατί επιθυμούν να διερευνήσουν και να βελτιώσουν το εργασιακό τους περιβάλλον και αφετέρου για να εξασφαλίσουν πιστοποίηση και διάκριση» εξηγεί ο Κυριάκος Ιακωβίδης.

Στην ερώτηση ποια η σημασία του θεσμού για τον τόπο μας, αναφέρει τα ακόλουθα:

«Να πούμε καταρχήν ότι όλες οι εταιρείες που έχουμε αξιολογήσει, ανεξάρτητα από την τελική επιτυχία πιστοποίησης και διάκρισης είναι αξιέπαινες και πρέπει να γίνουν παράδειγμα προς μίμηση. Οι ηγεσίες των εταιρειών αυτών έχουν επιλέξει να κριθούν, για το τι κάνουν καλά και τι πρέπει να βελτιώσουν σε ότι αφορά την εργασιακή τους κουλτούρα, από το ίδιο το προσωπικό τους με μια διεργασία αξιολόγησης που έχει αναγνωριστεί παγκόσμια για την αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα της. Αποφάσισαν ότι είναι πιο σοφό να ξέρουν παρά να μην ξέρουν ή να νομίζουν ότι ξέρουν» και πρόσθεσε, «ο στόχος μας είναι, με τη συμπαράσταση του ακαδημαϊκού μας συνεργάτη, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Πανεπιστημίου Κύπρου και τους Media Partners μας INBusiness, να πετύχουμε αυτό που έγινε σε πολλές χώρες του κόσμου. Η μεθοδολογία διερεύνησης του εργασιακού περιβάλλοντος που διαθέτουμε να γίνει απαραίτητο εργαλείο για τους οργανισμούς και επιχειρήσεις που θέλουν να σχεδιάσουν το μέλλον τους. Η δε πιστοποίηση και διάκριση, να γίνουν οι θεσμοί που αναδεικνύουν και αναγνωρίζουν τους εργοδότες προτίμησης.»

Τις επόμενες μέρες τo INBusiness θα παρουσιάσει αλφαβητικά μια-μια τις 9 εταιρείες που έχουν διακριθεί.

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Έτσι έγινε το «Σπύρος Κυπριανού»... Ξενάγηση στους πλήρως αναβαθμισμένους χώρους του σταδίου(pics)
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό