Μπλε: Η πιο εξελιγμένη εμπορική συμμαχία

Το Μπλε είναι η πιο εξελιγμένη εμπορική συμμαχία στην Κύπρο αυτή τη στιγμή, επισημαίνει ο Πέρσης Χριστοδούλου, Επικεφαλής της Υπηρεσίας Καρτών & Επιβράβευσης της Ελληνικής Τράπεζας, καθώς συμμετέχουν σ’ αυτό μεγάλα και δημοφιλή ονόματα της αγοράς κι όχι τυχαία. Τα προνόμια και τα οφέλη που προσφέρει σε εμπόρους και καταναλωτές είναι τέτοια, που το καθιστούν άκρως ελκυστικό.  

Τί είναι το Μπλε και τι προσφέρει στους πελάτες σας;

Το Μπλε είναι στην ουσία η πιο εξελιγμένη εμπορική συμμαχία στην Κύπρο αυτή τη στιγμή. Σε αυτό λαμβάνουν μέρος μερικά από τα μεγαλύτερα εμπορικά ονόματα, καταστήματα και brands της Κύπρου. Όταν χρησιμοποιείς την κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας, έχεις επιστροφή χρημάτων και αποκλειστικές προσφορές από αγορές σε αλυσίδες καταστημάτων, όπως, Σκλαβενίτης, Beauty Line, Stephanis, Πετρολίνα, Superhome Centre, Nike, Puma, Αθλοκίνηση, Leroy Merlin, Οπτικά Νικολαΐδη και πολλά άλλα που εύκολα βρίσκει κανείς από την εφαρμογή Mple Rewards ή από την ιστοσελίδα της Τράπεζας, www.hellenicbank.com/mple

Το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Mple Rewards από App store ή Google Play. Κάνει εγγραφή και τελείωσε. Είναι τόσο απλό.

Ωφέλιμο κι ελκυστικό

Μιας και αναφέρατε μερικά brands, είδαμε την αρχική λίστα με τους συμμετέχοντες εμπόρους και όντως το Μπλε κατάφερε να προσελκύσει πολύ δυνατά ονόματα. Τί προσφέρει σε έναν έμπορο και είναι τόσο ελκυστικό;

Πήγαμε πίσω στις βασικές αρχές. «Βack to the basics». Νοιαζόμαστε αληθινά για την επιτυχία των συνεργατών και πελατών μας. Νιώθουμε σαν να πρόκειται για τη δική μας επιχείρηση. Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε το έργο είπαμε ότι για να δουλέψει πρέπει να δούμε και να εστιάσουμε στην ιδιωτική επιχείρηση. Στον εμπορικό μας συνεργάτη. Όχι στη θεωρία, αλλά στην πράξη.

Αφιερώνουμε απεριόριστες ώρες καθημερινά για να κατανοήσουμε τα αριθμητικά δεδομένα αλλά και τα δεδομένα της αγοράς, την επιχειρηματική οργάνωση, την ουσιαστική δουλειά και τις ιδιαιτερότητες του κάθε έμπορου. 

Αφιερώνουμε χρόνο για να περπατήσουμε στο μαγαζί ή στην αποθήκη του, να δούμε το e-commerce του, να μάθουμε πώς λειτουργεί το δικό του λογισμικό αλλά και ποιο είναι το end-to-end customer journey του, τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τώρα με την πανδημία, το επιχειρηματικό του μοντέλο, το πλάνο ενεργειών του και πώς μπορεί το Μπλε να έρθει και να δέσει και να το ενδυναμώσει.         

Αυτή η προσήλωση και η προσοχή μας μάς δίνει τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο και η κάθε μας απόφαση να περνά μέσα από ένα εμπορικό φίλτρο για να απαντά στο βασικό ερώτημα: «Έχει αυτό εμπορικό νόημα για τον συνεργάτη μας; Προσθέτει αξία και όφελος στη δουλειά του και στον τελικό πελάτη;». 

Αυτή η επαφή, αυτός ο τρόπος σκέψης και η διαφορετική ομολογουμένως κουλτούρα, μας έδωσε τη δυνατότητα να κτίσουμε ένα πρόγραμμα το οποίο δουλεύει για τον ίδιο τον έμπορο και έχει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή. Η συμμετοχή του εμπόρου στο Μπλε του διασφαλίζει έμπρακτη και ξεχωριστή διαφημιστική προβολή στην αγορά, αλλά και στο μεγάλο πελατολόγιο της Ελληνικής Τράπεζας, το οποίο αγγίζει σχεδόν την πλειοψηφία των νοικοκυριών. Ταυτόχρονα, του δίνει τη δυνατότητα να τρέξει ειδικές προσφορές βάσει των δικών του προδιαγραφών, οι οποίες αυξάνουν τον τζίρο του και έχουν κόστος μόνο όταν αυτές συνοδεύονται με αυξημένες πωλήσεις. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αυτό δεν προσφέρεται από κανένα άλλο πρόγραμμα πιστότητας.

Στο Μπλε ένας έμπορος βρίσκει ανθρώπους που νοιάζονται, μια μεγάλη τράπεζα που τον προβάλλει σε ένα πελατολόγιο το οποίο αγγίζει σχεδόν όλη την Κύπρο και εμπορικά εργαλεία για να αυξήσει τις πωλήσεις του. Σχέδια πιστότητας υπάρχουν πολλά. Έναν τέτοιο συνδυασμό όμως δεν τον βρίσκει πουθενά αλλού. Αυτό κάνει το Μπλε της Ελληνικής Τράπεζας ελκυστικό για τους εμπόρους και ωφέλιμο για τη δουλειά τους. Ήδη μάλιστα βλέπουμε ότι η σχέση μας επεκτείνεται και σε άλλους τομείς.

Μοναδικό στην αγορά

Με την πρόοδο της τεχνολογίας πολλοί Κύπριοι χρησιμοποιούν διάφορες τράπεζες και έχουν πολλές κάρτες. Γιατί κάποιος να χρησιμοποιήσει τις κάρτες της Ελληνικής Τράπεζας και όχι κάποιας άλλης ή κάποιας fintech;

Όντως, αρκετοί συμπολίτες μας έχουν συνεργασία με περισσότερες από μια τράπεζες και ως εκ τούτου κατέχουν κάρτες διαφόρων εγχώριων ή ξένων τραπεζών. Απαντώντας όμως στο ερώτημά σας «γιατί να επιλέξει κάποιος τις κάρτες της Ελληνικής Τράπεζας;» θα έλεγα μόνο μια λέξη, το όφελος. Παρόλο που οι αγορές από ξένες επιχειρήσεις είναι πλέον για τα καλά στη ζωή μας, το γεγονός παραμένει ότι οι περισσότερες αγορές των Κυπρίων γίνονται στην εγχώρια αγορά. Από την Κύπρο αγοράζουμε τα τρόφιμά μας, τα καύσιμά μας και άλλα είδη πρώτης και δεύτερης ανάγκης. Άρα, χρησιμοποιώντας τις κάρτες της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μας απολαμβάνουν επιστροφή χρημάτων από τις αγορές τους σε συμμετέχοντες εμπόρους και αποκλειστικές ειδικές προσφορές. Χωρίς να χρειάζεται να υπολογίζουν βαθμούς και να κάνουν μετατροπές ή να σκέφτονται αν, και πού, και πότε να τους εξαργυρώσουν. 

Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να προτιμούν να χρησιμοποιούν τις κάρτες της Ελληνικής Τράπεζας και να κατεβάσουν την εφαρμογή Mple Rewards από το App store ή το Google Play και να κάνουν εγγραφή. Τόσο απλά.

Ενθαρρυντική η απήχηση

Ποια είναι η απήχηση μέχρι στιγμής;

Οι ενδείξεις μέχρι στιγμής είναι πολύ ενθαρρυντικές. Τόσο για τους πελάτες της Τράπεζας που έχουν κατεβάσει την εφαρμογή Mple Rewards και έχουν επωφεληθεί από επιστροφές χρημάτων αλλά και από σημαντικές προσφορές όσο και για τους εμπόρους που βλέπουν πωλήσεις προς νέους πελάτες.      

Αρκεί να τονίσουμε ότι, πριν κλείσουμε τρεις μήνες λειτουργίας, έχουμε ήδη πετύχει 50% του στόχου για το 2021, πράγμα που δείχνει πως αρκετοί πελάτες μας έχουν ήδη αρχίσει να επωφελούνται και να προτιμούν τους συμμετέχοντες εμπόρους. 

Πώς δένει το Μπλε με τη στρατηγική της Τράπεζας;

Ένας από τους βασικούς στρατηγικούς στόχους της Τράπεζας είναι να καταστεί η κύρια τράπεζα συνεργασίας τόσο για τους ιδιώτες πελάτες όσο και για τον κάθε  επιχειρηματία, μικρό ή μεγάλο. Για να το πετύχουμε ξέρουμε πως πρέπει να πάμε τη σχέση μας ένα βήμα παρακάτω. Να δώσουμε περισσότερη σημασία σε ό,τι είναι σημαντικό για τον ίδιο και με τη βοήθεια του προγράμματος και την προβολή να πετύχει τους δικούς του στόχους. Αυτό ακριβώς κάνουμε με το Μπλε.

Τι να αναμένουμε στη συνέχεια από το Μπλε;

Παρόλο που είναι ακόμη νωρίς, υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και πολλές καινοτομίες που ακολουθούν σύντομα προς όφελος τόσο του πελάτη όσο και των επιχειρηματικών μας συνεργατών.

Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και από άλλα σημαντικά εμπορικά ονόματα της αγοράς που θέλουν να ενταχθούν στην οικογένεια του Μπλε και της Ελληνικής Τράπεζας, τα οποία και εξετάζουμε μεθοδικά για να δούμε αν αυτό δημιουργεί αξία και όφελος τόσο για τους ίδιους όσο και για τους πελάτες μας.

 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit