Powered by

COFFEEHOUSE: Το σπίτι του καφέ

Όταν είσαι λάτρης του καφέ τίποτε δεν σε σταματά ούτε καν μια παγκόσμια πανδημία. Αυτό ισχύει στην περίπτωση της Coffeehouse, η οποία κατάφερε όχι απλώς να ορθοποδήσει, αλλά και να βραβευτεί από την Ελλάδα και την Κύπρο και να ενισχύσει την παρουσία της με τρία νέα καταστήματα. Άλλα τρία είναι στα σκαριά, ενώ έπεται επέκταση σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η πορεία προς την επιτυχία είναι ήδη δεδομένη, όπως τονίζουν ο γενικός διευθυντής, Φαίδων Χρίστου, και ο διευθυντής marketing, Γιώργος Θεοδώρου.

H COFFEEHOUSE, η πρώτη κυπριακή αλυσίδα καφέ, βραβεύτηκε πρόσφατα με το Most Innovative Concept στα ελληνικά Franchise Awards 2021, όπως και το 2020 σε κυπριακά βραβεία.

Ποια ήταν τα κριτήρια με τα οποία έγινε η επιλογή και τι αισθήματα ευθύνης σας δημιουργούν αυτές οι βραβεύσεις;

Νιώθουμε μεγάλη χαρά και τιμή για τη βράβευσή μας, ειδικότερα γιατί είχαμε να ανταγωνιστούμε αλυσίδες σε πολύ ψηλό επίπεδο στην ανεπτυγμένη ελληνική αγορά εστίασης. Τα εν λόγω βραβεία αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στην Ελλάδα. Υποστηρίζονται από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου κλάδου και αποτελούν την κορυφαία εκδήλωση για το franchising. Το βραβείο Most Innovative Concept αφορά στις επιχειρήσεις που έχουν σχεδιάσει ένα καινοτόμο concept αλλά και αλυσίδες που χαρακτηρίζονται από προοπτικές ανάπτυξης και έχουν αλλάξει τα καθιερωμένα στον κλάδο τους. Επιπλέον, είχαμε βραβευτεί τον Ιανουάριο του 2020 και στην Κύπρο στα Cyprus Retail Excellence Awards για τη στρατηγική ανάπτυξη στον μετασχηματισμό και την καινοτομία.

Τα βραβεία αυτά αποτελούν αναγνώριση της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλει όλη η οικογένεια της COFFEEHOUSE, αλλά συνάμα μας δημιουργεί την ευθύνη για την περαιτέρω ενδυνάμωση της εμπειρίας που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της, διατηρώντας τα πολύ υψηλά πρότυπα σε προϊόντα, εξυπηρέτηση και πρώτες ύλες αλλά και στις υπηρεσίες franchise.

SMART BOUTIQUE CONCEPT

Σε μια περίοδο που ο τομέας της εστίασης κτυπήθηκε από την πανδημία του covid-19, η εταιρεία, όχι μόνο δεν έκλεισε τις πόρτες της, αλλά συνέχισε να αναπτύσσεται με ακόμα τρία καταστήματα στην Κύπρο και άλλα τρία στα σκαριά. Μιλήστε μας γι’ αυτή την πορεία.

Είναι αλήθεια ότι ο χώρος της εστίασης έχει πληγεί περισσότερο από άλλους κλάδους, αλλά το ευέλικτο και ανθεκτικό μοντέλο που υιοθετεί η Coffeehouse μας επέτρεψε να κινηθούμε γρήγορα και αποτελεσματικά και να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες της αγοράς.

Κάποια μοντέλα υφιστάμενων μαγαζιών μάλιστα, σημείωσαν αύξηση τζίρου, ενώ εν μέσω πανδημίας επιτεύχθηκαν και τέσσερις νέες συμφωνίες για νέα καταστήματα από υφιστάμενους συνεργάτες μας, κάτι που καταδεικνύει την αποτελεσματικότητα του μοντέλου franchise που ακολουθούμε. Εν μέσω covid ανοίξαμε νέα καταστήματα στην Αγλαντζιά, στην Ακρόπολη και το πρώτο μας στη Λεμεσό, στην περιοχή των Δικαστηρίων.

Ακόμη, βασικό μέλημά μας ήταν και είναι να διατηρήσουμε το προσωπικό μας και τις θέσεις εργασίας, πράγμα το οποίο όχι μόνο επιτεύχθηκε αλλά δημιουργήθηκαν και αρκετές νέες θέσεις με το άνοιγμα των νέων καταστημάτων μας.

 

Ο γενικός διευθυντής, Φαίδωνας Χρίστου, και ο διευθυντής marketing, Γιώργος Θεοδώρου, με το νέο μέλος της οικογένειας της COFFEEHOUSE και διεθνή ποδοσφαιριστή, Πιέρο Σωτηρίου, στο κατάστημά του στην Ακρόπολη.

Ποια η φιλοσοφία σας;

Η COFFEEHOUSE είναι ένα smart boutique concept και στηρίζεται σε ένα καινοτόμο μοντέλο μετρημένης ανάπτυξης. Εστιάζουμε στο wellness, έχουμε οικολογικές ευαισθησίες και δίνουμε την αντίστοιχη έμφαση στα προσφερόμενα προϊόντα, καθώς και στον σχεδιασμό των καταστημάτων μας Είμαστε από τους πρώτους εκπρόσωπους του 5ου κύματος καφέ παγκοσμίως. Το 5ο κύμα καφέ προκύπτει από τον συνδυασμό των προηγούμενων τεσσάρων κυμάτων και χαρακτηρίζεται από υπέρ-επαγγελματισμό, επιχειρησιακή αριστεία, επένδυση στην τεχνολογία και τη συνεχή εκπαίδευση και εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού.

Τι παρέχει η COFFEEHOUSE στους franchisees της;

Η COFFEEHOUSE, η πρώτη κυπριακή αλυσίδα καφέ παρέχει ένα αυθεντικό και ολοκληρωμένο σύστημα franchise, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε συνεργάτη. Στο πλαίσιο της υποστήριξης προς τους συνεργάτες μας, έχουμε δημιουργήσει από το 2018 τη δική μας εφαρμογή Coffeehouse Loyalty App, προσφέροντας προνόμια, εκπτώσεις και ευκολία σε όλους τους πελάτες Σύντομα θα λανσάρουμε και τη νέα έκδοση της εφαρμογής με δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής για take away ή delivery. Ακόμη, παρέχουμε στους συνεργάτες μας εργαλείο λογισμικού business intelligence για παρακολούθηση και ανάλυση πωλήσεων, ταμείου και δεικτών απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.

THE COFFEEHOUSE SIGNATURE BLEND

Ποιο είδος καφέ προσφέρετε στα καταστήματά σας. Έχετε δημιουργήσει το δικό σας χαρμάνι;

Έχουμε δημιουργήσει ένα μοναδικό χαρμάνι με την επιλογή ανωτέρας ποιότητας κόκκων καφέ. Έχει την ονομασία The COFFEEHOUSE signature blend, καβουρδίζεται και συσκευάζεται στην Ιταλία, σε μια αποκλειστική co-branding συσκευασία με την ιστορική εταιρεία καφέ Hausbrandt Trieste 1892.

Παράλληλα, η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της Coffeehouse ταξιδεύει στις χώρες του καφέ (bean belt), επιλέγει μοναδικούς κόκκους arabica και καβουρδίζει εκλεκτούς μονοποικιλιακούς καφέδες για τους πελάτες της. Κατά διαστήματα, προσφέρουμε στα καταστήματά μας ποικιλία από single origin coffees με βάση τις απαιτήσεις και τα αιτήματα των επισκεπτών μας, αλλά και τις παγκόσμιες τάσεις της αγοράς του καφέ.

Η ομάδα της COFFEEHOUSE Ελλάδος, με το βραβείο Most Innovative Concept Greece 2021.

 Η συνεργασία με τον Χ. Πέσκια

Η εταιρεία σας εξειδικεύεται και στο snacking, μέσα από τη συνεργασία σας με τον γνωστό Κύπριο σεφ, Χριστόφορο Πέσκια. Πώς προέκυψε και τι επιλογές προσφέρετε;

Η συνεργασία προέκυψε στην Αθήνα. Από την πρώτη στιγμή ταιριάξαμε πάνω απ’ όλα ως άνθρωποι, όμως βοήθησε και η ίδια επαγγελματική νοοτροπία, όπως και ο ίδιος τόπος καταγωγής μας.

Η ομάδα snacking της Coffeehouse, με επικεφαλής τον Χριστόφορο Πέσκια, έχει ως στόχο να παρέχει ποιοτικά σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας, πάντα με βάση τη φιλοσοφία μας - ολόφρεσκα και υγιεινά. Όλα τα σνακ παρασκευάζονται κάθε μέρα, σε κάθε κατάστημα, χρησιμοποιώντας φρέσκα και υγιεινά υλικά. Το snacking menu μας αλλά και οι εναλλακτικές επιλογές του καφέ είναι πλήρες με σάντουιτς, wraps, σαλάτες, energy bowls, γλυκά, κέικ, health bars, χυμούς και smoothies και ανανεώνεται συχνά, πάντα μετά από έρευνα και πολλαπλές δοκιμές στο παρασκευαστήριό μας. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως έρευνες δείχνουν ότι το 70% των millennials προτιμά τα σνακ από τα κανονικά γεύματα, δημιουργώντας μια νέα τάση για την εστίαση.

Ποια η στρατηγική επέκτασής σας τα επόμενα χρόνια;

Τα μελλοντικά μας σχέδια αφορούν σε περαιτέρω ανάπτυξη της Coffeehouse σε Κύπρο και Ελλάδα. Όραμα μας είναι η επέκταση σε ξένες αγορές μέσω του μοντέλου master franchise καθώς ήδη υπάρχει ενδιαφέρον και είμαστε σε επικοινωνία με ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία