KPMG Κύπρου - Το πολυτιμότερο αγαθό οι άνθρωποί μας

Τα πρώτα βήματα της Εταιρείας ξεκίνησαν το 1948, όταν ιδρύθηκε το λογιστικό γραφείο του Γ. Συρίμη & Σία και αποτέλεσε ένα από τους πρώτους ελεγκτικούς οίκους στο νησί.

Το 1978 η εταιρεία Γ. Συρίμης & Σία συγχωνεύθηκε με την εταιρεία Μεταξά, Χριστοφίδη, Λοϊζίδη & Σία. Ακολούθως, η νέα εταιρεία Μεταξάς, Λοϊζίδης, Συρίμης & Σία συγχωνεύτηκε το 1989 με τον διεθνή οίκο Klynveld Peat Marwick Goerdeler (KPMG), για να αποτελέσει σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους οίκους στο νησί σε ό,τι αφορά την παροχή ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Σήμερα η Εταιρεία λειτουργεί με την επωνυμία KPMG Limited και αποτελεί μέλος του παγκόσμιου δικτύου ανεξάρτητων εταιρειών της KPMG, που εργοδοτεί περίπου 227.000 επαγγελματίες σε 146 χώρες και περιοχές.

Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό

Ως μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα της, η KPMG Κύπρου αναγνωρίζει ότι η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της είναι απαραίτητη. Μέσα από την εφαρμογή ενός ενδελεχούς και συγκροτημένου εκπαιδευτικού προγράμματος, φροντίζουμε οι άνθρωποί μας να αναπτύσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους σε συνεχή βάση. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της Εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι χρειάζεται να παρακολουθούν μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για να εμπλουτίσουν την υφιστάμενη γνώση τους αλλά και για να εκπαιδευτούν σε καινούργιους τομείς. Επίσης, ως μέλος ενός διεθνούς δικτύου εταιρειών, το προσωπικό μας έχει πρόσβαση σε αστείρευτες πηγές πληροφοριών. Με το βλέμμα στο μέλλον, η Εταιρεία επενδύει στην τεχνολογία και στην εφαρμογή καινοτόμων ιδεών, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγικότητας και τη δημιουργία ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος.

Πιστοποιητικά και διακρίσεις

Αναγνωρίζοντας ότι το πολυτιμότερο αγαθό μας είναι οι άνθρωποί μας, το 2012 αποκτήσαμε τη διεθνή πιστοποίηση «Investors in People», όπου το 2015 καταφέραμε να πετύχουμε την «Silver Level» διάκριση.Η διεθνής πιστοποίηση των διαδικασιών και πολιτικών μας, μάς έδωσε τη δυνατότητα να εξετάσουμε και να βελτιώσουμε τις διαδικασίες και πρακτικές που αφορούν στο ανθρώπινο δυναμικό μας. Επιπρόσθετα, το 2015 πιστοποιηθήκαμε ως «Εργοδότης Ισότητας», αναδεικνύοντας έτσι την Εταιρεία ως πρότυπο εφαρμογής καλών πρακτικών σε σχέση με την ισότητα φύλων στο εργασιακό περιβάλλον. Η πιστοποίηση αυτή ανανεώθηκε τον Δεκέμβριο του 2019. Το 2019 διακριθήκαμε στην κατηγορία «Learning and Development - Best Team Building Program» στο πλαίσιο των Cyprus HR Awards. Το 2020, για τον ίδιο θεσμό, διακριθήκαμε στην κατηγορία «Excellence in Workplace Well-being» για το πρόγραμμα «BeWell@KPMG».

Διαφάνεια και ειλικρίνεια

Ένα από τα χαρακτηριστικά της Εταιρείας είναι η αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ της διοίκησης και του προσωπικού, κατά την οποία επικρατεί διαφάνεια και ειλικρίνεια. Η άμεση επαφή με τους ανθρώπους μας, καθώς επίσης και η διεξαγωγή σε ετήσια βάση της έρευνας αντιλήψεων προσωπικού, μας δίνει τη δυνατότητα να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και να προβαίνουμε στον καταρτισμό σχεδίων δράσης και στη λήψη αντίστοιχων ενεργειών, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία νέων καλών πρακτικών ή την ενίσχυση των ήδη υφιστάμενων.

Έμφαση στις προσλήψεις

Εκτός από την τεχνογνωσία και το ακαδημαϊκό υπόβαθρο, ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε σε χαρακτηριστικά όπως η επικοινωνία, η εφευρετικότητα, η ομαδικότητα και η συναισθηματική νοημοσύνη. Μέσα από την πληθώρα αιτήσεων που λαμβάνουμε, προσπαθούμε να επιλέγουμε τα κατάλληλα άτομα που συμμερίζονται τις αξίες μας και που συμβαδίζουν με τον τρόπο λειτουργίας της Εταιρείας και το όραμά της.

Με την πάροδο των χρόνων, έχουμε εντάξει πρακτικές που συμβάλλουν θετικά στην επίτευξη μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής. Παρέχουμε την επιλογή εφαρμογής μειωμένου ωραρίου για τις εργαζόμενες μητέρες, καθώς επίσης και ένα ευέλικτο ωράριο εργασίας για όλο το προσωπικό μας. Επιπλέον, στοχεύοντας να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού αλλά και να συμβάλει στην εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, η Εταιρεία καθιέρωσε με επιτυχία την ευέλικτη πολιτική working from home (WFH). Από την απαρχή των περιοριστικών μέτρων μέχρι σήμερα, όλο σχεδόν το προσωπικό της ΚPMG μπορεί να εργαστεί και να επικοινωνήσει από το σπίτι με αποδοτικό τρόπο ανά πάσα στιγμή, έχοντας πρόσβαση σε όλα τα αρχεία και εργαλεία που απαιτούνται ηλεκτρονικά.Επίσης, θέλοντας να ενισχύσουμε την ιδέα της αποταμίευσης διατηρούμε ταμείο προνοίας, στο οποίο εντάσσονται άτομα της Εταιρείας και επωφελούνται της σχετικής χρηματικής συμβολής του εργοδότη.

Φυσική, Ψυχική και Κοινωνική Υγεία

θέλοντας να εξασφαλίσουμε ένα άρτιο εργασιακό περιβάλλον, επενδύουμε σημαντικά στην ευημερία των ανθρώπων μας. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «BeWell@KPMG» έθεσε σε εφαρμογή ένα ολιστικό πρόγραμμα που βασίζεται στους 3 θεμελιώδεις πυλώνες υγείας: Φυσική - Ψυχική - Κοινωνική. Στόχος μας είναι η υποστήριξη του προσωπικού μας για τη διατήρηση μιας υψηλής κατάστασης υγείας, που θα επιφέρει ως αποτέλεσμα και την αύξηση των επιπέδων παραγωγικότητας. Μέσα στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος ανεγείραμε το δικό μας εσωτερικό γυμναστήριο στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, ενώ παράλληλα προσφέρουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τη δυνατότητα στο προσωπικό να παρακολουθήσει διάφορα εργαστήρια σχετικά με τη διαχείριση εργασιακού άγχους, σωστή διατροφή, κλπ. Έχουμε επίσης δημιουργήσει τον θεσμό της Ακαδημίας Γονέων, που στόχο έχει την ενημέρωση και παροχή βοήθειας στους εργαζόμενους γονείς σχετικά με την ανατροφή των παιδιών τους. Σημαντική παράμετρος για την επιτυχία της πιο πάνω στρατηγικής είναι και η ένταξη ενός κατάλληλα καταρτισμένου εργασιακού ψυχολόγου στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας σε μόνιμη βάση.

Επιτυχές πλάνο διαχείρισης κρίσεων

H KPMG διαθέτει πλάνο διαχείρισης κρίσεων το οποίο δοκιμάζεται με επιτυχία την περίοδο της πανδημίας. H ενεργοποίηση της τεχνολογίας, που είναι ήδη μέρος της κουλτούρας και των διαδικασιών μας, επέτρεψε στην Εταιρεία μας να προσαρμοστεί γρήγορα στην υπάρχουσα κατάσταση. Με βασική προτεραιότητα την ασφάλεια των ανθρώπων μας, πριν ακόμα το ξέσπασμα της πανδημίας, είχαμε ενεργοποιήσει εσωτερική ομάδα παρακολούθησης του κορωνοϊού. Όπως προαναφέρθηκε, σχεδόν όλο το προσωπικό μπορεί να εργαστεί από το σπίτι ανά πάσα στιγμή. Τέλος, τα άτομα που επιλέγουν να δουλέψουν στο γραφείο προσκομίζουν πρόσφατο τεστ κορωνοϊού, με την Εταιρεία να προβαίνει σε εβδομαδιαία βάση σε δωρεάν διενέργεια τεστ κορωνοϊού σε όσα άτομα του προσωπικού το επιθυμούν.

 

Facts & Figures

Ετήσιος τζίρος: €48,2 εκατ. (2020)

Αριθμός Προσωπικού: 882

Γραφεία: 6 συνολικά σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο, Παραλίμνι, Πόλη Χρυσοχούς

 

Για αποστολή βιογραφικού παρακαλώ αποταθείτε στο www.kpmg.com.cy

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 

Μαρία Καραντώνη, Διοικητική Σύμβουλος – Επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού

Διευθύνση: KPMG Limited, Εσπερίδων 14, 1087, Λευκωσία, Κύπρος

Tηλέφωνο: 22 209 105

Fax: 22 678 200

Ε-mail: maria.karantoni@kpmg.com.cy  

 

 

Δειτε Επισης

MAP S.Platis Group - Επενδύουμε στην ευημερία των ανθρώπων μας
LEROY MERLIN - Είμαστε οι άνθρωποί μας
KPMG Κύπρου - Το πολυτιμότερο αγαθό οι άνθρωποί μας
IQ EQ (CYPRUS) LIMITED - Με τόλμη, δέσμευση και συνεργασία
GREAT PLACE TO WORK® - Πιστοποίηση και Διάκριση με Αξία
GRANT THORNTON CYPRUS - Ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον
ECOMMBX - Όλοι για το κοινό όραμα
ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΒΑΣΣΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΛΤΔ - Ανθρωποκεντρική κουλτούρα
LIDL - Εξέλιξη χωρίς όρια
Best Workplaces Δουλεύοντας με τους καλύτερους