«Αν η αγάπη είχε γεύση», θα ήταν αυτή των γαλακτοκομικών προϊόντων ΛΑΝΙΤΗΣ

Με αφορμή την συμπλήρωση 20 χρόνων από το πρώτο λανσάρισμα του γάλακτος ΛΑΝΙΤΗΣ, η Coca-Cola HBC Κύπρου, γιορτάζει την επέτειο με μια νέα καμπάνια,  με κεντρικό μήνυμά της «Αν η αγάπη είχε γεύση, τότε θα ήταν Λανίτης».

Στο πλαίσιο της καμπάνιας των γαλακτοκομικών προϊόντων ΛΑΝΙΤΗΣ, το τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ ενδυναμώνει τη μεγάλη σημασία και διατροφική αξία του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Μέσα από το σποτ προβάλλονται το γάλα ΛΑΝΙΤΗΣ και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα  εμπορίας της  Coca-Cola HBC Κύπρου, τα οποία εδώ και χρόνια συντροφεύουν τις ανάγκες των καταναλωτών, προσδίδοντας τη γεύση της αγάπης.

Στην τηλεοπτική διαφήμιση πρωταγωνιστεί ο γνωστός ηθοποιός Βασίλης Γιακουμάρος και το σενάριο έχει επιμεληθεί ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Πάνος Κορώνης, σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο GNOMI Integrated Communications. Το σενάριο μέσα από ένα κωμικό χαρακτήρα, αναδεικνύει την έντονη παρουσία του γάλακτος και των υποπροϊόντων στην καθημερινότητα ενώ οι απρόσμενες δράσεις κρατάνε το ενδιαφέρον του θεατή  αμείωτο, μέχρι το τέλος.

Όπως σημειώνει η Brand Manager των γαλακτοκομικών ΛΑΝΙΤΗΣ, Κυριακή Μακρομάλλη, «Από την πρώτη μέρα ζωής του γάλακτος ΛΑΝΙΤΗΣ, πριν από 20 χρόνια, φέρνουμε την ανατροπή και την καινοτομία στην Κυπριακή αγορά. Το χαρτοφυλάκιο μας τα τελευταία χρόνια έχει εμπλουτιστεί περαιτέρω προσφέροντας μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων στους Κύπριους καταναλωτές. Με την φετινή καμπάνια, θέλουμε να προωθήσουμε τα γαλακτοκομικά μας προϊόντα με μια ανάλαφρη διάθεση και λίγο χιούμορ, και να ξεφύγουμε για λίγο από την ρουτίνα που μας δημιούργησε εδώ και ένα χρόνο, η πανδημία!».

To διαφημιστικό σποτ ξεκινάει στον προσωπικό χώρο ενός κλασικού και ταυτόχρονα σύγχρονου καθηγητή, ο οποίος μοιράζεται το πάθος του για το αντικείμενο της μελέτης του: τα γαλακτοκομικά. Περιγράφοντας όλες τις καθημερινές ευκαιρίες κατανάλωσης των γαλακτοκομικών προϊόντων με σουρεαλισμό και απλά παραδείγματα, συμπεραίνει ότι όλα αρχίζουν από γάλα. Από το γάλα που προσθέτουμε στον καφέ και το χαλούμι που προσθέτουμε στο τοστ μας μέχρι και το ΓΑΛΑξία που βρισκόμαστε. Κι εφόσον όλα αρχίζουν από γάλα και η αγάπη περνάει απ’ το στομάχι, καταλήγει, στο ότι «Αν η αγάπη είχε γεύση, θα ήτανε γα...Λανίτης».

Η Coca-Cola HBC Κύπρου, εμπλουτίζει το καθημερινό μας τραπέζι με προϊόντα υψηλής θρεπτικής αξίας, με πρωτεύοντα ρόλο στο διατροφολόγιό μας και τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών. Εκτός απ’ το αγαπημένο σε όλους μας φρέσκο γάλα ΛΑΝΙΤΗΣ, το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει το KIDDO Αγελαδινό Γάλα με γεύση σοκολάτα, σοκολάτα ΒΙΟ, φράουλα, μπανάνα, βανίλια και κακάο free (χωρίς πρόσθετα σάκχαρα) που κυκλοφορεί στην κυπριακή αγορά από το 2013 και το πρωτεϊνούχο  ρόφημα Λανίτης Protein, σε 2 γεύσεις σοκολάτα και βανίλια χωρίς πρόσθετα ζάχαρα και χωρίς λιπαρά.  Επιπλέον, περιλαμβάνει τα τυροκομικά προϊόντα  Αναρή, Κυπριακό Τυρί Χαλλούμι, Κυπριακό Τυρί light και Παραδοσιακό Κυπριακό Αιγοπρόβειο Χαλλούμι, που λανσαρίστηκαν το 2018, όπως επίσης, την κρέμα γάλακτος και το στραγγιστό Γιαούρτι από 100% Κυπριακό φρέσκο παστεριωμένο αγελαδινό γάλα που διατίθεται σε 3 επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών σε σχέση με την περιεκτικότητα λιπαρών (10%, light 3,5%, Άπαχο 0%).

Δειτε Επισης

Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση
Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο-Οι τομείς, η μόρφωση και οι ηλικίες των ανέργων
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Η επένδυση 1,2 δις της Eurobank στην Ελληνική και τρία deals που βάζουν πέραν των 750 εκατ. σε κυπριακές τσέπες
Εννέα κυπριακές εταιρείες και επιχειρηματίες από διάφορους τομείς σε επιχειρηματική αποστολή στην Μπρατισλάβα
Ασπίδα προστασίας στα μέλη του από ΣΕΜΗΟ για τις ανακλήσεις αυτοκινήτων-Καμία ευθύνη για τους γενικούς διανομείς
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Από τις λίγες χώρες με αύξηση στην διακίνηση εμπορευμάτων μέσω των λιμανιών της Ε.Ε. η Κύπρος
Τορπιλίζουν κάθε προσπάθεια για γεφύρωση των διαφορών στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-Αισοδοξία για τα ξενοδοχεία