powered by

Η αγοράς της διαφήμισης στην Κύπρο και ποια μορφή κερδίζει έδαφος

Κερδίζει έδαφος η digital διαφήμιση στην Κύπρο, καθώς το 90% την θεωρεί ως αναπόσπαστο μέρος του promotional mix των διαφημιστικών εκστρατειών της εταιρείας τους σε μεγάλο βαθμό. Aυτό κατέδειξαν τα ευρήματα της έρευνας για Δαπάνη σε digital Διαφημίσεις που πραγματοποίησε η Pulse Market Research για λογαριασμό του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ενώπιον διαδικτυακής παρουσίασης με τίτλο «το Μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην Κυπριακή Αγορά», ο Παναγιώτης Παναγιώτου Διευθυντής της Pulse Market Research, επισήμανε πως το 92% των διαφημιστικών εκστρατειών είχαν και digital media ή μόνο digital και μόνο το 6% των διαφημιστικών εκστρατειών δεν περιλάμβανε καθόλου digital media.

Σε ό,τι αφορά την συνολική δαπάνη στον τομέα της διαφήμισης, ο κ. Παναγιώτου σημείωσε πως το 2020 σε σχέση με το 2019 η δαπάνη κατέγραψε μείωση 3%-6%, ενώ παρουσιάζεται αύξηση 14% στη δαπάνη της Digital διαφήμισης από το 2019 στο 2020 και για το 2020 εκτιμάται ότι το μερίδιο της Digital διαφήμισης θα αποτελεί το 14% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης.

Οι μικρές ψηφίζουν digital
Αναλυτικότερα η αύξηση στη δαπάνη της Digital διαφήμισης συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής:

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι €400.000 ευρώ (2019) παρουσιάζουν αύξηση 23%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από €400.001 – €1.000.000 (2019) παρουσιάζουν αύξηση 4%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα €1.000.000 (2019) παρουσιάζουν αύξηση 6%

Σε ό,τι αφορά το μερίδιο της δαπάνης της Digital διαφήμισης συνδέεται με τη συνολική επένδυση της εταιρείας σε διαφήμιση ως εξής:

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση μέχρι €400.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 34%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση από €400.001 - €1.000.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 14%

• Εταιρίες με συνολική δαπάνη σε διαφήμιση περισσότερα €1.000.000 (2020) παρουσιάζουν μερίδιο δαπάνης Digital διαφήμισης 5%

 

  

 

Top 4 είδη Digital διαφήμισης

•Social Media Campaigns 32%

•Display Campaigns 23%

•Productions & Maintenance 13%

•Video Campaigns 9%

Social Media
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η διαφημιστική παρουσία στο Instagram φαίνεται να διπλασιάστηκε από το 2016 στο 2020 (από 42% σε 90%) καθιστώντας το τη δεύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για διαφήμιση. Η διαφήμιση στο Twitter παρουσιάζει σημαντική μείωση ενώ η παρουσία στο LinkedIn παρουσιάζει αύξηση παίρνοντας την τέταρτη θέση.

Ψηλά στις προτιμήσεις για ψηφιακή διαφήμιση και διαφημιστικές εκστρατείες παραμένει το παραμένει το Facebook με ποσοστό 98%.

Ταυτότητα Έρευνας
Στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση της διαφημιστικής δαπάνης του τομέα των Digital Media στην Κύπρο και αφορούσε στις δαπάνες του 2019 και στην εκτίμηση του 2020.

 Μέγεθος Δείγματος : Σύνολο 59 Επιτυχημένες συνεντεύξεις

• Trade Distribution : 16
• Finance/Insurance & Professional Services: 10
• Telco: 4
• Services (Accounting/Audit, Education, Gambling, Hospitality, Real estate, other): 12
• Retail (Retail, Supermarkets, Home Retail, Automotive, Fuels): 17

Περίοδος Συλλογής Πληροφοριών : Ιούλιος Νοέμβριος 2020

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Οι βραβευθέντες και οι υποστηρικτές των 17ων IN Business Awards
Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)
Oι δύο νέες μελλοντικές αναπτύξεις της Αρχής Λιμένων Κύπρου-Η στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια
ΓεΣΥ: Πάνω από ένα εκατ. οι εγγεγραμμένοι δικαιούχοι στα έξι χρόνια λειτουργίας
Δημιουργία νέου κοινού Προγράμματος Ιατρικής από Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και Παν. Νεάπολις Πάφος
Παγκόσμια ημέρα πολλαπλής σκλήρυνσης: Πρωτοποριακή έρευνα από το ΙΝΓΚ
Σύμπραξη αριστείας: Θεσμική συνεργασία Γαλλικής Ακαδημίας Επιστημών και Κυπριακού Ιδρύματος Έρευνας και Εκπαίδευσης
Κυπριακό Βραβείο Καινοτομίας ΟΕΒ: Η σημαντική διάκριση της Χαραλαμπίδης Κρίστης στον πρωτογενή τομέα (vid)
Βραβεία The Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus: Ορόσημο για την τέχνη και τη δημιουργικότητα
«ΘΑλΕΙΑ2021-2027»: Η Ευρώπη μέσα από τον φακό σου