Στα μπλε η Ελληνική Τράπεζα για την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Μπλε φωτίστηκε το κτίριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας, στη γωνία Λεωφόρου Λεμεσού και Αθαλάσσας το βράδυ της Παρασκευής, 2 Απριλίου 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό.

Η Ελληνική Τράπεζα λαμβάνει μέρος στην Παγκόσμια Εκδήλωση “Light it up Blue”, η οποία διοργανώνεται για 10η χρονιά στην Κύπρο. Το Κτίριο Διοίκησης φωταγωγήθηκε μπλε, το χρώμα που έχει επιλεχθεί από το Autism Speaks και συμβολίζει τον αυτισμό.

Η εκδήλωση «Light it up Blue» έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των αυτιστικών ατόμων, συμβάλλοντας στην αποδοχή και ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία.

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, εκατοντάδες κτίρια σε όλο τον πλανήτη φωτίζονται με μπλε χρώμα συμμετέχοντας στην εκδήλωση «Light Ιt Up Blue». Εδώ και αρκετά χρόνια κεντρικά κτίρια διαφόρων χώρων, ιστορικά μνημεία σε διάφορα μέρη του κόσμου όπως ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός, ο Νότιος Πόλος, ο πύργος του Άιφελ, ο πύργος της Πίζας, οι πυραμίδες της Αιγύπτου, το άγαλμα του Χριστού στη Βραζιλία, οι καταρράκτες του Νιαγάρα και άλλα σημεία φωταγωγούνται με μπλε χρώμα.

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων ο Παγκύπριος Σύνδεσμος για Άτομα με Αυτισμό διοργανώνει και πορείες, στις οποίες συμμετέχουν μέλη του προσωπικού της Ελληνικής Τράπεζας, όμως φέτος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊου οι πορείες δεν θα πραγματοποιηθούν. Παρόλα αυτά, η Ελληνική Τράπεζα έστω και με την ενέργεια της φωταγώγησης ευελπιστεί να συμβάλει στην καλύτερη ενημέρωση του ευρύτερου κοινού για τον αυτισμό.

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας