Στα μπλε η Ελληνική Τράπεζα για την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Μπλε φωτίστηκε το κτίριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας, στη γωνία Λεωφόρου Λεμεσού και Αθαλάσσας το βράδυ της Παρασκευής, 2 Απριλίου 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό.

Η Ελληνική Τράπεζα λαμβάνει μέρος στην Παγκόσμια Εκδήλωση “Light it up Blue”, η οποία διοργανώνεται για 10η χρονιά στην Κύπρο. Το Κτίριο Διοίκησης φωταγωγήθηκε μπλε, το χρώμα που έχει επιλεχθεί από το Autism Speaks και συμβολίζει τον αυτισμό.

Η εκδήλωση «Light it up Blue» έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των αυτιστικών ατόμων, συμβάλλοντας στην αποδοχή και ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία.

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, εκατοντάδες κτίρια σε όλο τον πλανήτη φωτίζονται με μπλε χρώμα συμμετέχοντας στην εκδήλωση «Light Ιt Up Blue». Εδώ και αρκετά χρόνια κεντρικά κτίρια διαφόρων χώρων, ιστορικά μνημεία σε διάφορα μέρη του κόσμου όπως ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός, ο Νότιος Πόλος, ο πύργος του Άιφελ, ο πύργος της Πίζας, οι πυραμίδες της Αιγύπτου, το άγαλμα του Χριστού στη Βραζιλία, οι καταρράκτες του Νιαγάρα και άλλα σημεία φωταγωγούνται με μπλε χρώμα.

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων ο Παγκύπριος Σύνδεσμος για Άτομα με Αυτισμό διοργανώνει και πορείες, στις οποίες συμμετέχουν μέλη του προσωπικού της Ελληνικής Τράπεζας, όμως φέτος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊου οι πορείες δεν θα πραγματοποιηθούν. Παρόλα αυτά, η Ελληνική Τράπεζα έστω και με την ενέργεια της φωταγώγησης ευελπιστεί να συμβάλει στην καλύτερη ενημέρωση του ευρύτερου κοινού για τον αυτισμό.

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)