Β. Μόσχος: Στόχος να κάνουμε τον Costa Coffee την πιο αγαπημένη μάρκα καφέ

Την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand Costa Coffee στην Κύπρο καθιστώντας το την πιο αγαπημένη μάρκα καφέ στο νησί έχει στόχο η Coca-Cola HBC Κύπρου.

Μιλώντας για το πρόσφατο λανσάρισμα των καψουλών espresso και Ready to Drink Costa Coffee συσκευασιών, ο Βαγγέλης Μόσχος, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola HBC Κύπρου αναλύει το όραμα δημιουργίας ενός υγιούς brand που σε βάθος τριετίας θα συμβάλει στην αύξηση των μεριδίων τόσο στην κατηγορία των Ready to Drink συσκευασιών όσο και στις κάψουλες.

Διευκρινίζοντας ότι στα πλάνα της Coca Cola HBC Κύπρου δεν συμπεριλαμβάνεται το άνοιγμα νέων καφετεριών franchise της αλυσίδας Costa Coffee, ο κ. Μόσχος επισημαίνει ότι στόχος είναι να χτιστεί μία δυνατή σχέση με τον καταναλωτή σε όλα τα σημεία επαφής.

Τονίζεται πως οτιδήποτε σχετίζεται με τα πλάνα επέκτασης της αλυσίδας καφετεριών αφορά αποκλειστικά τον υφιστάμενο franchisee Symeonides Coffee Cyprus Ltd και όχι την Coca-Cola HBC Κύπρου.

Η Coca-Cola HBC Κύπρου ανακοίνωσε πρόσφατα την προσθήκη των καψουλών espresso και Ready to Drink Costa Coffee συσκευασιών, στο χαρτοφυλάκιο της. Ποια η σημασία της κίνησης αυτής και σε τί προσβλέπετε;
Με το λανσάρισμα των νέων των καψουλών espresso και Ready to Drink Costa Coffee συσκευασιών, διευρύνουμε σημαντικά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας με ένα διεθνές brand υψηλής ποιότητας και γεύσης και ενισχύουμε το όραμά μας, να αποτελούμε τον κορυφαίο 24/7 beverage partner στην Κύπρο. Ένα όραμα που μας υπαγορεύει να εξελισσόμαστε συνεχώς, να ενισχύουμε το 24/7 χαρτοφυλάκιο μας, να επενδύουμε σε νέες προϊοντικές κατηγορίες για να προσφέρουμε διαρκώς περισσότερα στους πελάτες και τους καταναλωτές μας. Στόχος μας είναι να είμαστε πάντα δίπλα τους με συναρπαστικά και καινοτόμα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών όλο το 24ώρο, με υπηρεσίες που προσφέρουν υποστήριξη και αξία στην επιχείρησή τους και με την παρουσία των ανθρώπων μας που βρίσκονται πάντα κοντά στους πελάτες μας, ενημερωμένοι και έτοιμοι να συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη τους.  

Πρόκειται για μια κερδοφόρα κατηγορία αξίας €56 δισ. στο σύνολο των αγορών του Ομίλου μας, με αυξητικές τάσεις και είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε τις συναρπαστικές ευκαιρίες που προσφέρει με ένα εξαιρετικό brand όπως τον Costa Coffee. Η πρότασή μας στη συγκεκριμένη κατηγορία ξεκλειδώνει με επιτυχία και άλλες ευκαιρίες προώθησης για το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας.
 

 

Για τους λάτρεις του καφέ

 

Σε ποιο κοινό απευθύνεται η συγκεκριμένη κίνηση, τί περιλαμβάνει η γκάμα σας και ποιες οι προσδοκίες σας;
Η συγκεκριμένη κίνηση απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του καφέ! Ειδικότερα εστιαζόμαστε στις ανερχόμενες περιστάσεις κατανάλωσης των “At Home” και “On the Go”.

H γκάμα προϊόντων είναι αρκετά διευρυμένη, περιλαμβάνει συσκευασίες καφέ σε κάψουλες συμβατές με μηχανές Nespresso*, σε πέντε διαφορετικές γεύσεις Signature Blend – Espresso, Signature Blend – Lungo, Colombian roast – Espresso, Warming blend – Lungo και Decaf – Espresso. Επίσης, για πρώτη φορά  μέσω των Ready to Drink συσκευασιών, οι καταναλωτές θα  μπορούν να απολαμβάνουν την υπέροχη γεύση του Costa Coffee «On the Go» και να επιλέξουν ανάμεσα στις τρεις γεύσεις Americano, Latte και Caramel Latte όποτε θέλουν, όπου κι αν βρίσκονται. Σημαντικό να τονιστεί πως τα εν λόγω προϊόντα περιέχουν τουλάχιστον 30% λιγότερη ζάχαρη σε σύγκριση με τα περισσότερα ροφήματα καφέ με ζάχαρη, με ή χωρίς γάλα, στην Κύπρο ενώ η συσκευασία τους είναι από 100% ανακυκλώσιμο αλουμίνιο.

Στόχος μας είναι με ένα πολύ δυνατό πλάνο, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας όσο και σε ενεργοποίηση μέσα στα καταστήματα, να χτίσουμε ένα υγιές brand που σε βάθος τριετίας θα μας επιτρέψει να κερδίσουμε ουσιαστικά μερίδια τόσο στην κατηγορία των Ready to Drink συσκευασιών όσο και στις κάψουλες.

 

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί τα προϊόντα Costa Coffee από τον ανταγωνισμό;
Πέρα από ένα brand με αδιαμφισβήτητη ποιότητα και παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, το βασικό πλεονέκτημα του προϊόντος είναι η εξαιρετικά υψηλή ποιότητα της πρώτης ύλης. Είναι χαρακτηριστικό ότι χρειάστηκαν περίπου 112 προσπάθειες για να τελειοποιηθεί το signature blend του Costa Coffee, κάτι που δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός στο επίπεδο ποιότητας που θέλουμε να προσφέρουμε, ενώ από το σύνολο των κόκκων που παράγονται παγκοσμίως, μόλις το 5% έχει αυτά τα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να πληροί τα ποιοτικά κριτήρια για να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή των προϊόντων Costa Coffee. Και φυσικά, καλύπτοντας επίσης υψηλά κριτήρια βιωσιμότητας, το brand έχει εξασφαλίσει ότι το 100% των κόκκων που χρησιμοποιούνται είναι Rainforest Alliance Certified. Ο Costa Coffee συμμορφώνεται επίσης με αυστηρά πρότυπα που προστατεύουν την άγρια ​​ζωή, το φυσικό περιβάλλον, τα δικαιώματα των εργαζομένων και τις τοπικές κοινότητες.

 

Το όραμα για το brand Costa Coffee


Έχετε πλάνα να ανοίξετε καφετέριες Costa Coffee;
Στα σχέδιά μας δεν συμπεριλαμβάνεται το άνοιγμα νέων καφετεριών franchise. Ελπίζουμε, ότι σε συνεργασία με τους υφιστάμενους franchisees των Costa Coffee καφετεριών, θα ενδυναμώσουμε ακόμα περισσότερο τo brand Costa Coffee στην Κύπρο και να κάνουμε τον Costa Coffee την πιο αγαπημένη μάρκα καφέ στο νησί. Στόχος μας είναι να χτίσουμε μια δυνατή σχέση με τον καταναλωτή σε όλα τα σημεία επαφής και να του προσφέρουμε έναν μοναδικό συνδυασμό ποιότητας και απόλαυσης, όπου και αν βρίσκεται.

 

 

 

Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε ποιο είναι το όραμά σας για το brand Costa Coffee.
Θέλουμε να γίνουμε το μεγαλύτερο brand καφέ στον κόσμο μέχρι το 2030 και ο καλύτερος συνεργάτης στη συγκεκριμένη κατηγορία ήδη από το 2020. Και φυσικά έχουμε τα κατάλληλα εφόδια για να το επιτύχουμε αυτό. Έχουμε το πάθος και την αυθεντική γνώση της εξειδικευμένης ομάδας καφέ σε συνδυασμό με το θάρρος και τον δυναμισμό της ομάδας πωλήσεων της Coca-Cola HBC. Και έτσι είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε πλέον και να προσφέρουμε καθημερινά μια νέα εμπειρία και σχέση του καταναλωτή με τον καφέ του.  

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας