Powered by

Αύξηση δαπανών σε υποδομές ζητά ο Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων

Την εκτίμηση ότι το κράτος πρέπει να αυξήσει τις δαπάνες σε υποδομές, ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, αλλά και να ολοκληρωθούν έργα υποδομής τα οποία εκκρεμούν εδώ και δεκαετίες στην επαρχία  Πάφου, διατύπωσε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Μεγάλων Αναπτύξεων και Αντιπρόεδρος του ΚΕΒΕ, Ανδρέας Δημητριάδης.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως ιδιαίτερα τώρα που η οικονομία του τόπου βρίσκεται σε ύφεση λόγω της πανδημίας και άλλων θεμάτων, όπως η κατάργηση του προγράμματος πολιτογραφήσεων και η μη ύπαρξη, τουλάχιστον για την ώρα, επενδύσεων από το εξωτερικό, αποτελεί επιτακτική ανάγκη η αύξηση των δαπανών σε υποδομές. 

Ερωτηθείς για το θέμα της Μαρίνας στα Πότιμα ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως η υπόθεση της Μαρίνας ουσιαστικά συζητείται από το 1990, δηλαδή επί 31 έτη.

Η Πάφος, συμπλήρωσε, υπήρξε πρωτοπόρος στην εκπόνηση τεχνοοικονομικής μελέτης η οποία έγινε από την Τράπεζα Αναπτύξεως επί πληρωμή όταν η Τράπεζα Αναπτύξεως ήταν Κρατική Τράπεζα Αναπτύξεως, προσθέτοντας πως η σχετική μελέτη έκρινε ότι η Μαρίνα ήταν οικονομικά βιώσιμη.

Πρόσθεσε ακόμη, πως από το 1990 το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου καταβάλλει προσπάθειες για την προώθηση και υλοποίηση της Μαρίνας χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα. 

Τα οφέλη τα οποία θα προέκυπταν στην οικονομία της επαρχίας Πάφου, αλλά και γενικότερα στην οικονομία της Κύπρου, θα ήταν εξαιρετικά μεγάλα, εάν τότε το Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας προχωρούσε, όπως είπε, με την κατακύρωση της προσφοράς, έστω και αν υπήρχαν προσφυγές ή ιεραρχικές προσφυγές.

Ενδεικτικά, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι οι αποζημιώσεις που ενδεχόμενα θα πλήρωνε το κράτος θα ήταν «μηδαμινές» μπροστά στο όφελος που θα είχε από την λειτουργία Μαρίνας.

Ο κ. Δημητριάδης σημείωσε επίσης πως για το θέμα της Μαρίνας θα υπάρξουν εξελίξεις, αφού όπως πληροφορήθηκε  από το Υφυπουργείο Τουρισμού η αρμόδια Επιτροπή προτίθεται να κατακυρώσει την προσφορά για την συνδυασμένη μελέτη Μαρίνας και κρουαζιερόπλοιων στα Πότιμα στον συμβουλευτικό οίκο ο οποίος έχει επιλεγεί πριν από το Πάσχα.

Οι φορείς της Πάφου, σε συντονισμό και αποτελεσματικά πρέπει να προωθούν αυτά τα προβλήματα, ώστε να βρουν λύσεις το συντομότερο δυνατό, κατέληξε.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Κυριάκος Κακουρής: Συζητήσεις με ΑΗΚ για δάνειο προς αναβάθμιση του δικτύου της-Η θέση ΕΤΕπ για GSI και τερματικό
ΑΤΑ, κατώτατος, συμβάσεις και απεργίες-Τα καυτά εργασιακά θέματα της χρονιάς που πέρασε και ο κομβικός ρόλος της ΟΕΒ
Scope Ratings: Σταθερές προοπτικές για κυπριακή οικονομία-Ευάλωτη στην κλιμάκωση παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων
Σταύρος Σταύρου, Ευγένιος Ευγενίου και Βαλεντίνος Πολυκάρπου...Μόνο θετικά από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Μικρή άνοδος την Παρασκευή στο ΧΑΚ
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
Μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση ωφελημάτων διεκδικούν οι ωρομίσθιοι-Το μήνυμα προς την Κυβέρνηση
Υλοποιούνται με επικαιροποιημένους στόχους μέτρα για πράσινη κινητικότητα-Η διαβεβαίωση του Υπουργείου Μεταφορών
Οι κατώτατοι μισθοί στην Ε.Ε.-Σε ποια θέση βρίσκεται η Κύπρος