powered by

Παίρνει τα σκήπτρα η digital διαφήμιση στην Κυπριακή Αγορά;

Αναμφίβολα το digital marketing έχει αλλάξει τα δεδομένα στη διαφημιστική επικοινωνία. Σύμφωνα με στοιχεία του IAB Europe, το 2019 το online media spend αποτελούσε λίγο πάνω από το 50% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στην Ευρώπη με αυξητικές τάσεις (στοιχεία από 28 ευρωπαϊκές αγορές). Από το 2012 μέχρι και το 2019, η ετήσια αύξηση σε digital ad spend ήταν σταθερά πάνω από 11%.

Η πανδημία αποτέλεσε τον μεγάλο επιταχυντή για τον ψηφιακό μετασχηματισμό κρατών, επιχειρήσεων και καταναλωτών. Έχει όμως αυτό αποτυπωθεί και στα μεγέθη της ψηφιακής διαφήμισης στην Κύπρο, κι αν ναι, σε ποιο βαθμό;

Παρουσιάζοντας τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε το 2020, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου διοργανώνει την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 διαδικτυακή παρουσίαση της έρευνας με τίτλο «Το Μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην Κυπριακή Αγορά».

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Pulse Market Research για λογαριασμό του Συνδέσμου, αφορά την δαπάνη σε digital διαφημίσεις στην Κύπρο το 2019, καθώς και τις εκτιμήσεις για το 2020. Τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιάσει ο Παναγιώτης Παναγιώτου, Director, Pulse Market Research και τα αποτελέσματα θα αναλύσει περαιτέρω ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Co-founder & Chairman Emeritus, IAB Europe.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με συζήτηση στρογγυλής τραπέζης μεταξύ ειδικών και εκπροσώπων του τομέα της διαφήμισης. Στο πάνελ θα βρίσκονται η Ξένια Ξενοφώντος, Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου (COPA) και Director Corporate Affairs & Sustainability της Digital Tree, ο Αντρέας Παύλου, Director of Digital Services της DeLeMa McCann Cyprus και η Νατάσα Περδίου, Head of eCommerce, Digital Marketing & Communication, C.A. Papaellinas Group. Συντονιστής της εκδήλωσης ο Σάββας Κούννος, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΚ. 

 

Η έρευνα κάλυψε τα εξής πεδία:

  • Διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020.
  • Digital διαφημιστική επένδυση το 2019 και εκτίμηση για το 2020.
  • Ποσοστά δαπάνης που αντιστοιχούν σε διάφορες μορφές digital διαφήμισης.
  • Παρουσία σε social media, είτε με σελίδες της κυπριακής εταιρείας είτε με διαφήμιση.
  • Ιεράρχηση, με σειρά προτεραιότητας από πλευράς σημασίας, των στόχων των εκστρατειών στα digital μέσα.
  • Καταγραφή δεικτών που χρησιμοποιούνται συνήθως για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της επένδυσης σε digital διαφήμιση.
  • Διερεύνηση συνεργατών για θέματα digital διαφήμισης.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή πατήστε εδώ.

 

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που εκπροσωπεί τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στην Κύπρο σε όλους τους τομείς και προς όλες τις κατευθύνσεις. Στον ΣΔΚ συμμετέχουν σήμερα 41 εταιρείες από διάφορους επιχειρηματικούς τομείς. Ο ΣΔΚ εκπροσωπεί την Κύπρο στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (www.wfanet.org) από το 2004.

 

Οργανωτής: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου

Συντονιστής: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Τελευταία ημέρα ψηφοφορίας...Κλείνει στις οκτώ το βράδυ η «κάλπη» για τα 17α IN Business Awards
Γ. Ασιήκαλης: Γιατί καθυστερεί ο project manager, οι συζητήσεις για την προβλήτα και κάποιοι που δημιουργούν προβλήματα
Φρενάρουν την ηλεκτροκίνηση, αφήνουν οικονομικά εκτεθειμένες τις επιχειρήσεις-«Κοροϊδία, αδικία και ζημιογόνα πράξη»
Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων
Σταθερά στην κορυφή της αξιοπιστίας το American Medical Center-Πρώτο στην εμπιστοσύνη των πολιτών για ένατη χρονιά
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από την CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου
Medicover Genetics Κύπρου: Αμειβόμενη πρακτική άσκηση 2025 εις μνήμην Δρος Αντώνη Αντωνίου
Επιχειρηματικές ευκαιρίες βλέπουν οι Κύπριοι, φοβούνται για αποτυχία-Τι καταδεικνύει έρευνα
Δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών της ΑΗΚ και στα Κυπριακά Ταχυδρομεία-Υπογράφηκε η συμφωνία