Ολοκλήρωση Διαγωνισμού Προγράμματος ''Μαθαίνω για τα Δάση'' 2020 - 2021 με τη στήριξη της EuroLife

Η CYMEPA σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ), και χορηγό την EUROLIFE στο πλαίσιο του Προγράμματος ''Μαθαίνω για τα Δάση'', διοργάνωσε Διαγωνισμό Τρισδιάστατης Μακέτας για το ΔΑΣΟΣ πού έληξε στις 15 Μαρτίου 2021.

Δικαίωμα συμμετοχής είχαν όλα τα παιδιά των Σχολείων  που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα. Κάθε συμμετοχή έπρεπε να προέρχεται από  ένα παιδί και έναν γονέα.  Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος 55 δυάδες (παιδί- γονέας), από 83 Δημοτικά Σχολεία.

Το Πρόγραμμα "Μαθαίνω για τα Δάση" αποτελεί έναν ιδιαίτερα σημαντικό πυλώνα δράσης του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Πρόληψη» της EuroLife, που φροντίζει μέσα από ανάλογες χορηγίες να προσφέρει στους συνανθρώπους μας τα εφόδια και τα μέσα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα που αφορούν στην  υγιεινή διατροφή, την άσκηση, την ορθή χρήση του ποδηλάτου και την αγάπη για τη φύση και το περιβάλλον.

Το Πρόγραμμα «Μαθαίνω για τα Δάση» διοργανώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο από το Ίδρυμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης FEE Foundation for Environmental Education και η CYMEPA είναι ο Εθνικός Χειριστής όλων των Προγραμμάτων του. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διεξάγονται σε συνεργασία με τους αρμόδιους λειτουργούς του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ).

 

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας