Ελληνική Τράπεζα: Άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου

Πρόσβαση σε υπηρεσίες online banking, αλλαγή προσωπικών στοιχείων, διαχείριση προθεσμιακών καταθέσεων, τραπεζικές εντολές και μεταφορές χρημάτων, είναι μερικές από τις υπηρεσίες που μπορεί ένας πελάτης της Ελληνικής Τράπεζας να πραγματοποιήσει μέσω ενός τηλεφωνήματος στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ). Από τα μέσα Φεβρουαρίου, προτέθηκαν ακόμη 30 νέες συναλλαγές στο ΚΕΠ, λόγω των αυξημένων απαιτήσεων αλλά και για περαιτέρω αναβάθμιση.

Ο Διευθυντής του ΚΕΠ, Χρίστος Αυγουστίνος, αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews τους στόχους και τις νέες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για το κοινό.

Μιλήστε μας για τους στόχους του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών (ΚΕΠ) της Ελληνικής Τράπεζας και τις νέες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για το κοινό.
Στόχος μας είναι η ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση. Με επίκεντρο πάντα τον πελάτη, προσπαθούμε συνεχώς να αναβαθμιζόμαστε, να εκσυγχρονιζόμαστε και να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες. Στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (ΚΕΠ), προσφέρουμε μια πλειάδα υπηρεσιών, στις οποίες από τα μέσα Φεβρουαρίου προστέθηκαν άλλες 30 νέες συναλλαγές. Πλέον με ένα απλό τηλεφώνημα, οι πελάτες μας μπορούν μεταξύ άλλων να διαχειριστούν τις προθεσμιακές τους καταθέσεις, την πρόσβασή τους στο Online Banking, να αλλάξουν προσωπικά στοιχεία, τραπεζικές εντολές μεταφοράς χρημάτων και άλλα πολλά. Υπενθυμίζουμε ότι, από τον περασμένο χρόνο οι πελάτες μας μπορούν να αιτηθούν τηλεφωνικώς την έκδοση χρεωστικής κάρτας, την οποία παραλαμβάνουν ταχυδρομικώς, αποφεύγοντας έτσι επισκέψεις σε καταστήματα της Τράπεζας. Επίσης, από τον περασμένο Σεπτέμβριο, προστέθηκε στις υπηρεσίες μας και η αυτόματη διαδικασία ταυτοποίησης πελατών. Με την καταχώρηση αριθμού ταυτότητας ή αριθμού συνδρομητή του Online Banking και του τετραψήφιου κωδικού μιας οποιασδήποτε χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα από τους Λειτουργούς μας, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και αναγνωριστικές ερωτήσεις.

Γιατί ένας πελάτης να επιλέξει να εξυπηρετηθεί μέσω του ΚΕΠ;
Επειδή έτσι κερδίζουν και την προσωπική επαφή και την ευκολία τους! Η επικοινωνία με λειτουργό εξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου αποτελεί μία μοναδική εμπειρία αφού από την άνεση του δικού του χώρου, ο πελάτης επωφελείται ποιοτικής εξυπηρέτησης και αμεσότητας στην επίλυση των αιτημάτων του. Αυτά, σε συνδυασμό με το διευρυμένο μας ωράριο, το ευρύ φάσμα συναλλαγών και τις απλές διαδικασίες, συνθέτουν τα πλεονεκτήματα του Κέντρου Επικοινωνίας της Ελληνικής Τράπεζας. Το Κέντρο μας απευθύνεται σε όλους του πελάτες της Τράπεζας καθώς και σε δυνητικούς πελάτες που θέλουν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες, άμεσα και εύκολα. Υπενθυμίζουμε ότι το Κέντρο λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:45 το πρωί μέχρι τις 20:30,  καθώς και το Σάββατο 09:00 – 2:00.  

Ποιες προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει το ΚΕΠ εν μέσω πανδημίας;
Είναι γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες βιώνουμε ως Τράπεζα αλλά και ως κοινωνία κάτι πρωτόγνωρο. Πρώτιστο μέλημα μας, ήταν και είναι η προστασία της υγείας των πελατών και του προσωπικού μας. Μεγάλη πρόκληση αποτέλεσε και αποτελεί η εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου, χωρίς να επηρεαστεί η ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας. Παράλληλα, τους πρώτους μήνες της πανδημίας, κληθήκαμε να διαχειριστούμε έναν τεράστιο όγκο τηλεφωνημάτων και γραπτών μηνυμάτων. Η άμεση κινητοποίηση και η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, μας επέτρεψε να ανταποκριθούμε επαρκώς στις αυξημένες απαιτήσεις. Η άρτια εκπαίδευση, η ικανότητα και η ευσυνειδησία του προσωπικού στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών, σε συνάρτηση με τη στήριξη της Διεύθυνσης αποτέλεσαν τον βασικό παράγοντα της επιτυχίας. Καταλήγοντας θέλω να ευχαριστήσω τόσο το προσωπικό όσο και τη διεύθυνση που με τη δική τους συμβολή έχουν αναβαθμίσει το Κέντρο Επικοινωνίας, έτσι ώστε σήμερα να μιλάμε για ένα «success story», με στόχο πάντα την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών της Ελληνικής Τράπεζας.

 

 

Όλες οι επιλογές που μπορούν να έχουν οι πελάτες βρίσκονται στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας: https://www.hellenicbank.com/portalserver/hb-en-portal/el/about-us/contact-us/contact-us/ccc

 

Δειτε Επισης

Λουίς ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Νέες μειώσεις στα επιτόκια εάν διατηρηθούν οι προβλέψεις για τον πληθωρισμό
ING: Αυτές είναι οι εκτιμήσεις για τις μειώσεις των επιτοκίων το 2025 σε ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας
Νάγκελ: Η ΕΚΤ δεν πρέπει να μειώσει τα επιτόκια πολύ γρήγορα
Παρουσιάστηκε ο οδικός χάρτης για επανασύσταση του συνεργατισμού-«Ωρίμασαν οι συνθήκες»
Μηχανές ΑΤΜ της«Astrobank» σε Λιοπέτρι, Αυγόρου και Άχνα έξω από τα κτήρια των Κοινοτικών Συμβουλίων
Κεντρική Τράπεζα: Σημαντική πρόοδος στην στρατηγική για χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στην Κύπρο
Η ψηφιακή ανθεκτικότητα στο επίκεντρο: Προετοιμασία για τη συμμόρφωση με τον κανονισμό DORA (video)
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank
Αλλάζει η ατζέντα των διεθνών αναλυτών για τις ελληνικές τράπεζες
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit