Powered by

H Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στα e-branch

Οι τράπεζες προετοιμάζονται να στηρίξουν επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες κατά το άνοιγμα της αγοράς, ξεκινώντας από το λιανεμπόριο. Η στιγμή της επανεκκίνησης αναμένεται ότι θα έχει αυξημένες ανάγκες για τραπεζική υποστήριξης πέραν του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων. Έτσι, οι τράπεζες δημιουργούν τα δικά τους "ηλεκτρονικά καταστήματα”, τα οποία, όμως, έχουν και φυσική παρουσία.

Πρόκειται για τα e-branch, τα οποία λειτουργούν μέχρι αργά το απόγευμα και τα Σάββατα, χωρίς προσωπικό, αλλά με μηχανήματα. Ωστόσο, δίνεται η δυνατότητα σύνδεση με εκπρόσωπο τράπεζας μέσω βιντεοκλήσης, μέσα από το κατάστημα.

Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η Τράπεζα Πειραιώς η οποία έχει δημιουργήσει τα e-branch για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών μέσω της παροχής πρωτοποριακών ψηφιακών υπηρεσιών.

Τα 10 υφιστάμενα e-branch που λειτουργούν σε κεντρικές πόλεις σε όλη τη χώρα (5 στην Αθήνα, 1 στη Θεσσαλονίκη, 1 στο Ηράκλειο Κρήτης, 1 στα Χανιά, 1 στα Ιωάννινα και 1 στη Λάρισα) διευκολύνουν την εκτέλεση καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών των πελατών της και κυρίως των επαγγελματιών και επιχειρήσεων, προσφέροντας ασφάλεια, ταχύτητα και απλότητα, χαρακτηριστικά που επιζητούν, ειδικά στο σύγχρονο περιβάλλον έντονων αλλαγών εξαιτίας της πανδημίας,.

Ο περιορισμός των μετακινήσεων και τα αυξημένα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19 έχουν επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας του λιανεμπορίου και των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερες συναλλαγές να πραγματοποιούνται πλέον με ψηφιακά και ηλεκτρονικά μέσα.

Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν στα e-branch το μεγαλύτερο μέρος των απλών καθημερινών συναλλαγών τους μέσω των self-service μηχανημάτων, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, αποφεύγοντας ενδεχόμενες καθυστερήσεις και ουρές αναμονής.

Σε αυτό συμβάλλει και το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branch τόσο τις καθημερινές (έως τις 20.00 λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις) όσο και το Σάββατο έως 17.00, επιτρέποντας την προσέλευση των συναλλασσόμενων εκτός ωρών αιχμής, απευθυνόμενα με αυτόν τον τρόπο και στους πιο απαιτητικούς πελάτες που είναι πιεσμένοι χρονικά.

Ο σχεδιασμός

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο σχεδιασμό των e-branch προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να μπορούν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες σε αυτά ψηφιακές λύσεις, όπως:

  • κατάθεση των ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση του εταιρικού λογαριασμού, μειώνοντας το ενδεχόμενο λειτουργικού κινδύνου από την διατήρηση μετρητών στα ταμεία της εταιρείας και παράλληλα αυξάνοντας τη ρευστότητα της επιχείρησης. Το γεγονός ότι οι καταθέσεις επιχειρήσεων στα e-branch το 2020 είναι κατά μέσο όρο τριπλάσιες αυτών στα παραδοσιακά καταστήματα είναι ενδεικτικό της διευκόλυνσης που προσφέρουν στους πελάτες αυτούς.

 

  • εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές άμεσα, είτε με μετρητά είτε με επιταγές.

 

  • δυνατότητα πραγματοποίησης βιντεοδιάσκεψης είτε με συνεργάτες και προμηθευτές είτε με υπάλληλο της Τράπεζας για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, σε κάποια από τα e-branch όπου παρέχεται ειδικός χώρος για το σκοπό αυτό.

 

Στα e-branch όλοι οι πελάτες της Τρ. Πειραιώς έχουν τη δυνατότητα με τη βοήθεια του προσωπικού το οποίο είναι διαθέσιμο καθ’ όλο το ωράριο λειτουργίας τους να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν και να εκπαιδευτούν στη χρήση των διαφόρων μηχανημάτων πληρωμών και του ταμείου από απόσταση,  καθώς και να εξυπηρετηθούν σε αυτά πραγματοποιώντας  πολλαπλές τραπεζικές συναλλαγές.

Στα e-branch τηρούνται όλα τα αναγκαία μέτρα πρόληψης και αποτροπής μετάδοσης του ιού Covid-19, όπως είναι η τήρηση αποστάσεων, η χρήση μασκών εντός του καταστήματος, ο συχνός καθαρισμός των κοινόχρηστων επιφανειών και η παροχή απολυμαντικού χεριών σε προσιτά σημεία κοντά στα μηχανήματα.

Μερικές από τις υπηρεσίες του e-branch για ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις είναι:

"Ταμίας από απόσταση", όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών παραδοσιακού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα

 

Δυνατότητα κατάθεσης επιταγών

Κατάθεση αυξημένου αριθμού χαρτονομισμάτων καθώς και μεγάλου όγκου κερμάτων με άμεση πίστωση στον εταιρικό λογαριασμό

Πραγματοποίηση 24/7 καταθέσεων και αναλήψεων στα μηχανήματα ATM

Πραγματοποίηση πληρωμών προς Οργανισμούς και Προμηθευτές στα easypay kiosk

Απομακρυσμένη εγγραφή και άμεση απόκτηση κωδικών πρόσβασης στο internet banking  (Online registration)

Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας

Πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του Meeting room στα e-branch όπου υπάρχει.

 

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης