Powered by

TUI: Η Κρήτη στην κορυφή της ζήτησης των Γερμανών για τις καλοκαιρινές διακοπές

Η Κρήτη είναι αυτή τη στιγμή ο δημοφιλέστερος προορισμός του εξωτερικού για τις καλοκαιρινές διακοπές, σύμφωνα με την TUI, ενώ η Ρόδος και η Κως βρίσκονται στην 3η και στην 4η θέση αντίστοιχα.

Η «Ελλάδα ξεκινάει τη νέα σεζόν με τον αέρα του περασμένου καλοκαιριού», εκτιμά ο επικεφαλής του γερμανικού τουριστικού κολοσσού, ο Μάρεκ Άντριστσακ.

Η επιθυμία για ταξίδια το φετινό καλοκαίρι είναι μεγάλη, σημειώνει η Münchner Merkur και κάνει λόγο για τα «ταξίδια της εκδίκησης» (revenge travel), χρησιμοποιώντας έναν όρο με τον οποίο ο κλάδος του Τουρισμού αναφέρεται στην διάθεση για ταξίδια μετά την πανδημία και την παρατεταμένη καραντίνα. «Με τους εμβολιασμούς να αυξάνονται σε όλη την Ευρώπη, αυξάνεται και η αυτοπεποίθηση ότι σύντομα θα είναι και πάλι εφικτά τα ταξίδια», δηλώνει ο κ. Άντριστσακ.

Στο ίδιο πνεύμα ο υφυπουργός Οικονομίας αρμόδιος για τον Τουρισμό, ο Τόμας Μπαράις, εξηγεί στο πρώτο κανάλι της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ARD ότι αναμένει σταδιακό άνοιγμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. «Από τον Απρίλιο και τον Μάιο οι εμβολιασμοί θα επιταχυνθούν. Το αργότερο τον Μάιο, τον Ιούνιο και τους μήνες των διακοπών, θα είναι εμβολιασμένοι πολλοί», συμπληρώνει.

Σε ό,τι αφορά την τάση στις κρατήσεις, η TUI αναφέρει ότι η Κρήτη έχει αντικαταστήσει την παραδοσιακή «αγαπημένη» των Γερμανών, τη Μαγιόρκα, στην κορυφή της ζήτησης. Η Ρόδος και η Κως βρίσκονται επίσης στην πρώτη πεντάδα των δημοφιλών προορισμών εξωτερικού για φέτος, ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η τουρκική «Ριβιέρα». Την προηγούμενη χρονιά η Ελλάδα κατάφερε να πείσει πολλούς παραθεριστές, με χαμηλό αριθμό κρουσμάτων του νέου κορονοϊού και καλά μελετημένο σχέδιο υγιεινής και ξεκινά τη σεζόν «με τον αέρα του περασμένου καλοκαιριού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Άντριστσακ στο Business Insider. Συνολικά πάντως, κατά την TUI, η Ισπανία παραμένει στην κορυφή της ζήτησης για τους Γερμανούς και κατά τη φετινή περίοδο διακοπών.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, η ζήτηση αυξήθηκε ήδη από πέρυσι, για διακοπές ιδιαίτερα στην Βαυαρία και στις γερμανικές ακτές στη Βαλτική. Αντίστοιχα, έχει μειωθεί σημαντικά το ενδιαφέρον για πολύ μακρινούς προορισμούς, καθώς, όπως εξηγεί ο επικεφαλής της TUI, ο λόγος τιμής – παροχών έχει πάψει να αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο προγραμματισμού των διακοπών και έχει αντικατασταθεί από την ευελιξία του ταξιδιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι πάνω από τα τρία τέταρτα των κρατήσεων της TUI είναι αυτή τη στιγμή «ευέλικτες». Επιπλέον, όπως τονίζει ο κ. Άντριστσακ, οι ταξιδιώτες είναι αυτή τη στιγμή πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους, επενδύοντας περίπου 25% περισσότερο από ό,τι το 2019.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

Οι πέντε απειλές για την ελληνική οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο
Στα €18 δις το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα-Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες
Το ιδιωτικό χρέος σε πρώτο πλάνο στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης-Οι σχεδιασμοί
Στο 9% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο-Στα 4,28 εκατ. οι απασχολούμενοι
Στην Κομισιόν η έκθεση προόδου για την ελληνική οικονομία-Στο 3,6% η αύξηση των πρωτογενών δαπανών
Προς πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου η Ελλάδα-Το σχέδιο και το μήνυμα σε διεθνείς επενδυτές
Σε καθεστώς παρακολούθησης από Stoxx το Χρηματιστήριο Αθηνών-Προς αναβάθμιση σε ανεπτυγμένη αγορά
Κρ. Γκεοργκίεβα: Εντυπωσιακή η πορεία της ελληνικής οικονομίας-«Από ελλείμματα, πλέον έχουμε πλεόνασμα»
Κόντρα στο παγκόσμιο χρέος το ελληνικό-Το ΔΝΤ προβλέπει μεγάλη μείωση ως το 2030
Τι σημαίνουν για την ελληνική οικονομία τα υπερπλεονάσματα του 2024