powered by

Η απόκτηση επιχειρηματικής φήμης και η... τέχνη για να τη διατηρήσετε

To Cyprus Institute of MarketingThe Cyprus Business School (CIM) διοργανώνει για 13η συνεχή χρονιά το «CIM Summit 2021 Navigating the Future», την Παρασκευή 9 Απριλίου 2021, στις 11:00 π.μ.

Το Συνέδριο, το οποίο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους όσοι εμπλέκονται στους τομείς της διοίκησης και του μάρκετινγκ στην Κύπρο, αλλά και ευρύτερα στην Ευρώπη.

Έχει ως στόχο να ενημερώσει τις κυπριακές επιχειρήσεις για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του μάρκετινγκ και της διοίκησης, και απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές μάρκετινγκ, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές παραγωγής, διευθυντές logistics και γενικότερα, σε κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Ένας από τους ομιλητές του Συνεδρίου είναι ο Jonathan Haslam, CBE, FRGS, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia. Ο Jonathan διετέλεσε Γραμματέας Τύπου του πρώην πρωθυπουργού Τζον Μαγιόρ και εργάστηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο στην Downing Street για περισσότερα από έξι χρόνια. Κατείχε θέσεις σε επτά κυβερνητικές υπηρεσίες. Στον ιδιωτικό τομέα, ο Jonathan ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία φήμης για το London Metal Exchange και έχει εργαστεί σε εταιρείες FTSE 100 και 250, συμπεριλαμβανομένης της Aviva. Είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Haslamedia Ltd (www.haslamedia.com), μιας εταιρείας συμβουλευτικής επικοινωνίας που ασχολείται με περίπλοκες οικονομικές, εταιρικές και κυβερνητικές υποθέσεις. Ο Jonathan απασχολείται ευρέως ως εξειδικευμένος ειδικός στην κατάρτιση μέσων και δεξιοτήτων παρουσίασης, ενώ εμφανίζεται τακτικά στα μέσα ενημέρωσης σχολιάζοντας τις δημόσιες υποθέσεις.

Σε έναν κόσμο όπου η εμπιστοσύνη στους πολιτικούς, τους θεσμούς και τις επιχειρήσεις κλονίζεται, ο Jonathan, μέσα από την παρουσίασή του με τίτλο «How to build a reputation in years and lose it overnight», θα διερευνήσει τους λόγους οι οποίοι προκαλούν την δυσπιστία των πολιτών και τον αντίκτυπο του φαινομένου αυτού στις επιχειρήσεις. Θα συζητήσει επίσης τα θετικά της διαφάνειας και των αποτελεσματικών επικοινωνιακών στρατηγικών για τη μακροζωία μιας εταιρείας και για ένα βιώσιμο μέλλον για την επόμενη γενιά.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: The Cyprus Institute of Marketing-The Cyprus Business School (CIM)

Πλατινένιος Χορηγός: MetLife

Χρυσοί Χορηγοί: Green Energy, Cablenet

Αργυροί Χορηγοί: McDonalds, , Iron Mountain,  Gan Direct, C.A. Papaellinas Group Χάλκινοι Χορηγοί: Zorbas Bakeries, Tototheo, KPMG, Kean, Jamie’s Italian, FXTM, Four Seasons, Alphamega

Υποστηρικτές: Panayiotides Promotional Gifts, Lightblack, Kitchen Studio, DHL, Commercial General Insurance, British High Commission Nicosia Συνεργάτης: CharalambidesChristis

Ειδικός Συνεργάτης: Bank of Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business magazine, GOLD magazine

Συντονιστής: IMH

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Οι φιλοδοξίες του Φαίδωνα, η διαπόμπευση των forex και το επίπεδο πολιτικής ηθικής στον πάτο...Ένας grande λασπολόγος
Μπήκε με νόμο το πλαίσιο λειτουργίας εταιρειών διοίκησης οργανισμών συλλογικών επενδύσεων
Ν. Χριστοδουλίδης: Συντονισμός δράσεων Κυβέρνησης-Κέντρων Αριστείας-Το σημαντικότερό μας πλεονέκτημα είναι το ανθρώπινο δυναμικό
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Επίσημο φιρμάνι από Ελληνική...Eurobank η ενοποιημένη τράπεζα με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με Eurobank Κύπρου
Σε επίπεδα πλήρους απασχόλησης η Κύπρος το πρώτο τρίμηνο-Στο 5% η ανεργία
Το Cyprus Job & Career Festival φέρνει δώρα, ευκαιρίες και ένα ταξίδι που δεν πρέπει να χάσεις
Μ. Χριστοδουλίδης: Τέλη του 2025 ο διαγωνισμός για επιλογή στρατηγικού επενδυτή για αποκρατικοποίηση ΧΑΚ