Οι πίσω γραμμές της συμφωνίας Καρούλια με Green Cola
08:44 - 18 Μαρτίου 2021
"Πόδι" και στην αγορά των mixers σε συνεργασία με την Green Cola Hellas βάζει η Β.Σ. Καρούλιας σε μια προσπάθεια να ενισχύσει το πορτοφόλιο των προϊόντων της, να μειώσει τις επιπτώσεις της κρίσης που προκλήθηκε από την πανδημία και να εισέλθει σε μια νέα κατηγορία που εμφανίζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Σύμφωνα με έρευνα της Kantar, οι πωλήσεις mixers σε όγκο κατέγραψαν στη Βρετανία αύξηση 23% καθώς οι καταναλωτές, λόγω του lockdown, άρχισαν να φτιάχνουν τα δικά τους cocktails στο σπίτι. Σημαντική αύξηση 16,3% σημειώθηκε και στις πωλήσεις tonic βασικό συστατικό για το κοκτέιλ "Gin and Tonic”.
Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς μόνο του tonic αναμένεται να αγγίξει τα 1,3 δισ. δολ. έως το 2026, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 10,2% κατά την περίοδο αναφοράς.
Σε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά μέσω της σειράς Green Pro Mixers Series που περιλαμβάνει: Cola, Soda, Tonic και Lemon Lime, προϊόντα τα οποία δεν περιέχουν ζάχαρη, ποντάρει η Καρούλιας, βασικός προμηθευτής της εγχώριας αγοράς σε αλκοολούχα ποτά αλλά και καφέ, σοκολάτα, τσάι, χυμούς, αναψυκτικά, ice tea, μπύρες, κρασιά και αποστάγματα.
Στην οικονομική χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου του 2020 οι πωλήσεις της Καρούλιας A.B.E.E.Π (μη συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης) ανήλθαν στα 53,637 εκατ. ευρώ από 50.796.791 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,59%. Η αύξηση των πωλήσεων θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη (με ανάλογη αύξηση των μικτών και καθαρών κερδών) αν δεν εκδηλωνόταν τον μήνα Μάρτιο η πανδημία COVID- 19, αναφέρει η διοίκησή της στις οικονομικές της καταστάσεις.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 20,88% στα 2,945 εκατ. ευρώ, τα καθαρά χρηματοοικονομικά έξοδα διατηρήθηκαν στα επίπεδα των 1,6 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων υπερτριπλασιάσθηκαν στις 728.831 ευρώ από 213.970 ευρώ και τα καθαρά κέρδη εννεαπλασιάθηκαν ξεπερνώντας τα 1,092 εκατ. ευρώ έναντι 121.801 ευρώ.
Στην αύξηση των μεγεθών της εταιρείας, την εξεταζόμενη οικονομική χρήση, συνέβαλε η αποκλειστική διανομή στην εγχώρια αγορά των προϊόντων της Anheuser-Busch InBev (AB InBev), και πιο συγκεκριμένα των σημάτων μπύρας Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe, Corona και Hoegaarden που ανέλαβε από την 1η Ιανουαρίου του 2020.
Σε ότι αφορά τις επιπτώσεις της πανδημίας, η δραστηριοποίηση της εταιρείας πέρα από τους οίνους, τα αλκοολούχα ποτά, τις μπύρες και άλλα ροφήματα (καφές, τσάι) και σε άλλα καταναλωτικά είδη πρώτης ανάγκης (μουστάρδα, ξύδι κλπ) λειτούργησε αμυντικά για την αντιμετώπιση της. Με τη διοίκηση της να σημειώνει στις οικονομικές καταστάσεις πως η επίδραση της πανδημίας στις πωλήσεις και στην ρευστότητα αλλά και γενικότερα στη λειτουργία της είναι απόλυτα διαχειρίσιμη στο βαθμό που να μην δημιουργεί αμφιβολίες σχετικά με τη δυνατότητά της να συνεχίσει ομαλά τη δραστηριότητά της.
Ωστόσο λόγω της υφιστάμενης μεταβλητότητας, η εταιρεία έκανε χρήση των μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID‐19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του που κυρώθηκαν με το Ν.4682/2020 σχετικά με την αναστολή είσπραξης βεβαιωμένων οφειλών στις Δ.Ο.Υ.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία προέβη σε αναστολή των συμβάσεων εργασίας και λειτουργίας της με προσωπικό ασφαλείας.
Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η κερδοφορία της εταιρείας προβλέπεται να ανέλθει στα ίδια περίπου επίπεδα με αυτά της χρήσης που έληξε την 31/03/2020.
Πηγή: Capital.gr