Νέα εποχή στα προγράμματα πιστότητας

Ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας έχει λανσάρει από την 1η Μαρτίου η Lidl Κύπρου, προσφέροντας προνόμια και επιβραβεύοντας τους πελάτες της.

Το επαναστατικό πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus προσφέρει την ευκαιρία στους καταναλωτές για ακόμα πιο ελκυστικές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα και ακόμη περισσότερη εξοικονόμηση.

Τα προνόμια
Σχεδιασμένο στο πλαίσιο της ευρύτερης ψηφιακής κατεύθυνσης της Lidl Κύπρου, το πρόγραμμα το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά σε smartphones (Android, iOS & Huawei App Gallery), κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και να βρεθεί στην πρώτη θέση στην κατηγορία «Κορυφαίες Εφαρμογές» τόσο στο App Store όσο στο Google Play στην Κύπρο.

Ανάμεσα στα προνόμια του Lidl Plus είναι η συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις, ειδικές προωθητικές ενέργειες, καθώς και σταδιακά προσωποποιημένες προσφορές σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών.

Η διαφορά από τον ανταγωνισμό
Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή, η Lidl Κύπρου δημιούργησε μία εφαρμογή, μέσω της οποίας δίνει τη δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά να απολαμβάνει ελκυστικές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα, να παρακολουθεί ηλεκτρονικά τις συναλλαγές του, αλλά και μία σειρά ακόμη λειτουργιών και προνομίων.

Η διαφορά με τα υπόλοιπα προγράμματα πιστότητας του ανταγωνισμού που είθισται να επιβραβεύουν τους πελάτες μέσω πόντων, είναι ότι οι πελάτες του Lidl Plus επωφελούνται άμεσα με αποκλειστικές εκπτώσεις σε προϊόντα σε εβδομαδιαία βάση, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύουν πόντους, ώστε να εξασφαλίσουν κάποια στιγμή μελλοντικά μια δωροεπιταγή.

Χωρίς βαθμούς, αλλά μόνο μέσω του application
Χωρίς πόντους, χωρίς τη χρήση πλαστικής κάρτας, παρά μόνο μέσω της χρήσης smartphone, ο χρήστης απολαμβάνει την ευκολία στις αγορές και μελλοντικά προσωποποιημένες προσφορές που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.

Το Lidl Plus υπόσχεται ακόμη περισσότερες δυνατότητες και περιεχόμενο με περισσότερα χαρακτηριστικά.
 

 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά