Powered by

Δέκα πασίγνωστες εταιρείες που κάποτε είχαν άλλο όνομα

Μερικές φορές λένε πως, η πρώτη σας επιλογή είναι και η καλύτερη. Άλλες φορές πάλι όχι.

Το όνομα μιας εταιρείας που δίνει την πρώτη καλή εντύπωση στον πελάτη, πρέπει να είναι ιδιαίτερο, εύκολο να αποτυπωθεί στη μνήμη και φυσικά απλό, δηλαδή συνήθως μικρό κι εύηχο. Η επιλογή του εμπορικού σήματος μπορεί να αποτελεί την αρχή του παντός και πολλές φορές για την επιλογή του καταβάλλονται υπεράνθρωπες προσπάθειες. Ανά περιπτώσεις μάλιστα χάρη στην ονοματοδοσία μιας άκρως επιτυχημένης εταιρείας εφευρίσκονται ακόμα και νέες λέξεις, με το πιο γνωστό «ρήμα», γκουκλάρω.

Ένα όρθογραφικό λάθος, μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής και ένας χαρακτήρας από κλασική νουβέλα, αποτέλεσαν αφορμή για να δημιουργηθούν τα ονόματα των μεγαλύτερων και γνωστότερων brands που ξέρουμε σήμερα. Ας δούμε παρακάτω μία λίστα με το πώς οι μεγαλύτερες εταιρείες του πλανήτη κατέληξαν να έχουν το σημερινό τους όνομα.

 

1. BackRub (Google)

2. Burbn (Instagram)

3. Brad's Drink (Pepsi)

4. Stag Party (Playboy)

5. Blue Ribbon Sports (Nike)

6. Cadabra (Amazon)

7. Tokyo Tsushin Kogyo (Sony)

8. Cargo House (Starbucks)

9. AuctionWeb (eBay)

10. Computing Tabulating Recording Corporation (IBM)

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Διεθνής Οργάνωση Εργασίας: Οι μισθοί αυξάνονται πιο γρήγορα από τις τιμές
Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων