Νικόλας Νικολάου: Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας διαχειριστήκαμε δεκαπλάσιους όγκους αποστολών
07:36 - 08 Φεβρουαρίου 2021

Η χρήση της τεχνολογίας αποτελεί το Α και το Ω για τη διεκπεραίωση της αποστολής της Γενικής Ταχυδρομικής, πράγμα που φάνηκε ιδιαίτερα κατά την περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας, όταν κλήθηκε να διαχειριστεί δεκαπλάσιους όγκους αποστολών door to door.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας στην Κύπρο, Νικόλα Νικολάου, με τη χρήση του κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού καθίσταται πιο αξιόπιστη η διεκπεραίωση των εργασιών.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πώς επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Το πρώτο κύμα της πανδημίας ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εταιρεία μας, που μέσα σε δύο εβδομάδες έπρεπε διαχειριστεί δεκαπλάσιους όγκους αποστολών για door to door παράδοση, υπηρεσία στην οποία αποκλειστικά εξειδικεύεται.
Εκτός από τους μεγάλους όγκους αποστολών είχαμε να αντιμετωπίσουμε το κλείσιμο των αεροδρομίων και τις μειωμένες πτήσεις για τις αποστολές από και προς την Ελλάδα.
Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση ώστε από τη μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Είχαμε αρχίσει ανά δεκαπενθήμερο τις απολυμάνσεις στα καταστήματά μας, καθιερώσαμε τη μάσκα και τα γάντια για το προσωπικό τόσο για τη δική τους υγεία όσο και για την υγεία των πελατών μας.
Πόσο εύκολη ήταν η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και η εξ αποστάσεως εργασία;
Πραγματικά ήταν ένα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτό τόσο στο ψυχολογικό μέρος, γιατί όλοι φοβόντουσαν μιας και κανείς δεν ήξερε τι ήταν όλο αυτό που συνέβαινε σε όλο τον πλανήτη, όσο και από απόψεως σωματικής κούρασης, λόγω του όγκου εργασίας που είχαμε. Για να ανταπεξέλθουμε, είχαμε προσλάβει επιπρόσθετο προσωπικό.
Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιον τομέα δραστηριοτήτων;
Όσον αφορά την τεχνολογία, είναι το Α και το Ω για τη διεκπεραίωση της αποστολής μας.
Έχουμε μηχανογραφικό σύστημα για την πιο αξιόπιστη διεκπεραίωση της εργασίας μας, οπού η τεχνολογία είναι αναγκαία. Χρησιμοποιούμε την κινητή τηλεφωνία για όλους τους οδηγούς, για θέματα επικοινωνίας, ενώ χρησιμοποιούμε το application για τις παραδόσεις των αποστολών στις φορητές συσκευές τους, έτσι ώστε ο πελάτης να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής του σε πραγματικούς χρόνους. Επίσης, χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο στα καταστήματα της εταιρείας τόσο για το τηλεφωνικό σύστημα όσο και για τους υπολογιστές που τρέχει το application μας και για τη σύνδεσή μας με την πλατφόρμα της εταιρείας σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η διασφάλιση της ομαλότητας των λειτουργιών μας αποτελεί για μας μέγιστη προτεραιότητα. Την ευθύνη αυτή δεν θα μπορούσαμε να την παραχωρήσουμε στον οποιονδήποτε για αυτό και επιλέξαμε την Epic με την οποία έχουμε μια άριστη συνεργασία και είμαστε φυσικά απόλυτα ικανοποιημένοι αφού η αξιοπιστία του δικτύου της είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε. Παράλληλα, οι γρήγορες ταχύτητες διαδικτύου που μας παρέχει η Epic είναι αυτές που μας επιτρέπουν να έχουμε την τόσο αναγκαία για μας διαρκή συνδεσιμότητα, χωρίς μάλιστα την παραμικρή ανησυχία. Πέρα από την αξιοπιστία του δικτύου της Epic όμως, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί έχουμε το κεφάλι μας διπλά ήσυχο, χάρη στον δικό μας προσωπικό σύμβουλο που μας παρέχεται και με τον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε ανά πάσα στιγμή.
Για να μάθετε περισσότερα για τις ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρει η Epic καλέστε στο 131 ή πατήστε εδώ.
Who is Who
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με πιστοποίηση ISO 9001:2015.
Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Το 2017 πιστοποιήθηκε με ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία».
Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της.
Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο (Δραστηριοποιήθηκε το 2016. Σήμερα έχει φτάσει να εργοδοτεί 35 άτομα, ο στόλος οχημάτων της αποτελείται από 20 vans και 2 μηχανάκια), 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.
Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 980 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.520 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Ο στόλος οχημάτων μας συγκροτείται από περίπου 60 φορτηγά, 550 van αυτοκίνητα και 450 δίκυκλα, πλέον των μέσων των συνεργατών μας.
Προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες ταχυμεταφοράς, συνδυάζοντας την αξιοπιστία και την ταχύτητα στην χερσαία, τη θαλάσσια και την αεροπορική μεταφορά.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας στην Κύπρο, Νικόλα Νικολάου, με τη χρήση του κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού καθίσταται πιο αξιόπιστη η διεκπεραίωση των εργασιών.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πώς επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Το πρώτο κύμα της πανδημίας ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εταιρεία μας, που μέσα σε δύο εβδομάδες έπρεπε διαχειριστεί δεκαπλάσιους όγκους αποστολών για door to door παράδοση, υπηρεσία στην οποία αποκλειστικά εξειδικεύεται.
Εκτός από τους μεγάλους όγκους αποστολών είχαμε να αντιμετωπίσουμε το κλείσιμο των αεροδρομίων και τις μειωμένες πτήσεις για τις αποστολές από και προς την Ελλάδα.
Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση ώστε από τη μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Είχαμε αρχίσει ανά δεκαπενθήμερο τις απολυμάνσεις στα καταστήματά μας, καθιερώσαμε τη μάσκα και τα γάντια για το προσωπικό τόσο για τη δική τους υγεία όσο και για την υγεία των πελατών μας.
Πόσο εύκολη ήταν η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και η εξ αποστάσεως εργασία;
Πραγματικά ήταν ένα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτό τόσο στο ψυχολογικό μέρος, γιατί όλοι φοβόντουσαν μιας και κανείς δεν ήξερε τι ήταν όλο αυτό που συνέβαινε σε όλο τον πλανήτη, όσο και από απόψεως σωματικής κούρασης, λόγω του όγκου εργασίας που είχαμε. Για να ανταπεξέλθουμε, είχαμε προσλάβει επιπρόσθετο προσωπικό.
Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιον τομέα δραστηριοτήτων;
Όσον αφορά την τεχνολογία, είναι το Α και το Ω για τη διεκπεραίωση της αποστολής μας.
Έχουμε μηχανογραφικό σύστημα για την πιο αξιόπιστη διεκπεραίωση της εργασίας μας, οπού η τεχνολογία είναι αναγκαία. Χρησιμοποιούμε την κινητή τηλεφωνία για όλους τους οδηγούς, για θέματα επικοινωνίας, ενώ χρησιμοποιούμε το application για τις παραδόσεις των αποστολών στις φορητές συσκευές τους, έτσι ώστε ο πελάτης να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής του σε πραγματικούς χρόνους. Επίσης, χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο στα καταστήματα της εταιρείας τόσο για το τηλεφωνικό σύστημα όσο και για τους υπολογιστές που τρέχει το application μας και για τη σύνδεσή μας με την πλατφόρμα της εταιρείας σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η διασφάλιση της ομαλότητας των λειτουργιών μας αποτελεί για μας μέγιστη προτεραιότητα. Την ευθύνη αυτή δεν θα μπορούσαμε να την παραχωρήσουμε στον οποιονδήποτε για αυτό και επιλέξαμε την Epic με την οποία έχουμε μια άριστη συνεργασία και είμαστε φυσικά απόλυτα ικανοποιημένοι αφού η αξιοπιστία του δικτύου της είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε. Παράλληλα, οι γρήγορες ταχύτητες διαδικτύου που μας παρέχει η Epic είναι αυτές που μας επιτρέπουν να έχουμε την τόσο αναγκαία για μας διαρκή συνδεσιμότητα, χωρίς μάλιστα την παραμικρή ανησυχία. Πέρα από την αξιοπιστία του δικτύου της Epic όμως, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί έχουμε το κεφάλι μας διπλά ήσυχο, χάρη στον δικό μας προσωπικό σύμβουλο που μας παρέχεται και με τον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε ανά πάσα στιγμή.
Για να μάθετε περισσότερα για τις ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρει η Epic καλέστε στο 131 ή πατήστε εδώ.
Who is Who
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με πιστοποίηση ISO 9001:2015.
Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Το 2017 πιστοποιήθηκε με ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία».
Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της.
Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο (Δραστηριοποιήθηκε το 2016. Σήμερα έχει φτάσει να εργοδοτεί 35 άτομα, ο στόλος οχημάτων της αποτελείται από 20 vans και 2 μηχανάκια), 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.
Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 980 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.520 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Ο στόλος οχημάτων μας συγκροτείται από περίπου 60 φορτηγά, 550 van αυτοκίνητα και 450 δίκυκλα, πλέον των μέσων των συνεργατών μας.
Προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες ταχυμεταφοράς, συνδυάζοντας την αξιοπιστία και την ταχύτητα στην χερσαία, τη θαλάσσια και την αεροπορική μεταφορά.