powered by

Θεόδωρος Πιερίδης: Μεγαλύτερη πρόκληση η αβεβαιότητα της επόμενης μέρας

Σημαντικές λύσεις για την αποτελεσματική και αποδοτική εξ αποστάσεως εργασία προσέφερε η τεχνολογία, η οποία συνέβαλε στην ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της ATLAS OFFSHORE OPERATIONS κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Πιερίδης, Business Development Manager της εταιρείας, η χρήση των εργαλείων της τεχνολογίας βοήθησε στο να είναι όλοι ενήμεροι για τις υποχρεώσεις μέσω συγκεκριμένων στόχων για τον κάθε εργαζόμενο.

Την ίδια ώρα, ο κ. Πιερίδης επισημαίνει πως μεγαλύτερη πρόκληση, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, ενώ εγείρονται προκλήσεις για την διοίκηση της επιχείρησης, που αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.
 
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πώς επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας;
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν και είναι η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, που επηρεάζει το προσωπικό, αλλά και την ίδια την εταιρία. Όπως ήταν αναμενόμενο, το πελατολόγιο μειώθηκε αφού μεγάλες εταιρίες σταματούν τις δραστηριότητές τους μέχρι νεωτέρας και αυτό είχε αντίκτυπο και στο ίδιο το προσωπικό.

Η επαγγελματική καταξίωση, το χτίσιμο προσωπικής αξιοπιστίας και η αναγνώριση στο ευρύτερο επαγγελματικό και κοινωνικό σύνολο είναι άκρως σημαντικά για όλους μας και ειδικότερα για το εργατικό δυναμικό. Αυτό το στοιχείο χάνεται σιγά σιγά, αλλά προσπαθούμε να το αντιμετωπίσουμε ως μια κρίση που θα περάσει.

Οι προκλήσεις στη διοίκηση της επιχείρησης αφορούν κυρίως θέματα όπως τον εκσυγχρονισμό του επιχειρηματικού μοντέλου και την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε νέες αγορές και υπηρεσίες.

Επίσης, λόγω του γεγονότος ότι στον σημερινό εργασιακό χώρο συνυπάρχουν τουλάχιστον τρεις γενιές εργαζομένων, αναφύονται ζητήματα εισαγωγής τεχνολογίας αλλά και παραγωγικότητας. Ακόμα, το να δουλεύομε έστω και κάποιες μέρες από σπίτι είναι μια μεγάλη αλλαγή και πρόκλης, αφού ο καθένας, αναλόγως της εμπειρίας του, της δουλειάς του και της ηλικίας του, το αντιμετωπίζει με διαφορετικό ρυθμό, όρεξη και σιγουριά για το αύριο.

Όλα τα πιο πάνω έχουν επηρεάσει τον ρυθμό και την αποδοτικότητα της εταιρίας, αλλά βρίσκουμε συνεχώς τρόπους να μειώνουμε την επίπτωση του COVID-19 σε ένα μεγάλο βαθμό, έτσι ώστε να είμαστε παραγωγικοί και άκρως εξυπηρετικοί για όλους τους πελάτες και το προσωπικό μας.

Σε ποιες ενέργειες προέβη η επιχείρηση, ώστε από τη μια να συμμορφωθεί με τα περιοριστικά μέτρα και από την άλλη να διασφαλιστεί η όσο το δυνατόν ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της;
Φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι για τα όποια μέτρα καθορίζει η κυβέρνηση για την εξασφάλιση της υγείας τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας.

Λόγω της φύσης της εταιρίας μας, ως λιμενικοί πράκτορες, πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί με τα πληρώματα και τις εναλλαγές τους, έτσι ώστε να διασφαλίζουμε την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών μας, ακολουθώντας πάντα τον περί λοιμώξεως νόμο.

Για παράδειγμα, όλο το προσωπικό του κάθε πλοίου που καταφθάνει στο λιμάνι, πρέπει να κάνει το τεστ, το οποίο συντονίζεται από την εταιρία μας. Επίσης, όταν τα διάφορα πλοία δεν μπορούσαν να μπουν στο λιμάνι, λόγω της πανδημίας, ήταν υποχρέωσή μας να στείλουμε σκάφη στήριξης για ανεφοδιασμό, έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν τη διαδρομή τους.

Επιπλέον, το προσωπικό της εταιρίας μας ακολουθεί κατά γράμμα τις εντολές του Υπουργείου Υγείας, όπως τη χρήση μάσκας εν ώρα εργασίας, υπάρχει αντισηπτικό παντού και τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις.

Δεδομένης της εναλλαγής προσωπικού ανά ημέρα, η ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας διασφαλιζόταν μέσω σαφών στόχων για τον κάθε εργαζόμενο. Οι επικοινωνία άλλαξε αφού πλέον τα περισσότερα meetings και οδηγίες γίνονται μέσω τηλεφώνου, emails και online video calls. Επίσης, όσοι δεν χρειάζονται να είναι στο γραφείο κάθε μέρα, τους επιτρέπεται να δουλέψουν και από το σπίτι, νοουμένου ότι είναι παραγωγικοί και επιτυγχάνουν τους στόχους τους στην ώρα τους.

Πόσο εύκολη είναι η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ιδιαίτερα κατά την εξ αποστάσεως εργασία;
Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι από τους σημαντικότερους και ταυτόχρονα κρισιμότερους κλάδους της διοίκησης επιχειρήσεων και ειδικότερα εν καιρώ πανδημίας, που απαιτείται η εξ αποστάσεως εργασία.

Καταρχάς θα πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι δεν είναι εφικτό όλες οι θέσεις να λειτουργούν εξ αποστάσεως. Σε αυτή την περίπτωση, όπου απαιτείται η παρουσία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, δεν κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση στην προστασία της υγείας του προσωπικού. Αν, για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος δεν νιώθει καλά ή ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, παραμένει στο σπίτι, όσο μεγάλος κι αν είναι ο φόρτος εργασίας.

Στη δική μας περίπτωση, λόγω του ότι η κουλτούρα του οργανισμού δεν επέτρεπε ή ενθάρρυνε την εξ αποστάσεως εργασία, η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. Η έλλειψη φυσικής επαφής μείωσε την άσκηση ελέγχου από την μεριά του εργοδότη ως ένα βαθμό.
 
Στην εξ αποστάσεως εργασία ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η ύπαρξη εμπιστοσύνης και η ανάληψη ευθύνης/υπευθυνότητας και από τα δύο μέρη. Αυτό επιτυγχάνεται με συχνό έλεγχο σε όλους τους εργαζομένους, έτσι ώστε να διασφαλιστούν οι στόχοι της εταιρίας. Επίσης, εκτός από τους στόχους της εταιρίας, μια άλλη πρόκληση είναι η ευεξία του προσωπικού, αφού και γι’ αυτούς το να δουλεύουν από το σπίτι δημιουργεί άλλες ψυχολογικές/προσωπικές προκλήσεις.

Όπως ανάφερα και στην πιο πάνω ερώτηση, η τεχνολογία μας έχει προσφέρει πολλές λύσεις για την αποτελεσματική εξ αποστάσεως εργασία. Εμείς λοιπόν προσφέρουμε τις απαραίτητες τεχνολογικές λύσεις για αποτελεσματική και αποδοτική εργασία. Από τη μεριά των εργαζομένων είναι κρίσιμη η καλή διαχείριση του χρόνου τους και η αποτελεσματική διαχείριση της σύνδεσης προσωπικής και οικογενειακής ζωής, ειδικά όταν εργάζονται από το σπίτι.

Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας και των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών στις δραστηριότητες της επιχείρησής σας; Ποιες υπηρεσίες και ποια εργαλεία αξιοποιείτε και σε ποιο τομέα δραστηριοτήτων;
Με τη νέα τάξη πραγμάτων, όπου δεν υπάρχει συνεχής φυσική επαφή, οι τρόποι επικοινωνίας για όλα τα θέματα, που αφορούν στους πελάτες και στους εργαζόμενούς μας, γίνονται μέσω τηλεφώνου, email, βιντεοκλήσεων και κλήσεων συνδιάσκεψης.

Για τα πιο πάνω βασιζόμαστε πάντα στις υπηρεσίες σταθερής της Epic τις οποίες απολαμβάνουμε τα τελευταία 4 χρόνια. Η ποιότητα του δικτύου της Epic είναι πραγματικά αξεπέραστη αφού τόσο τα επίπεδα σταθερότητας και αξιοπιστίας αλλά και ταχυτήτων internet ξεπερνούν τις προσδοκίες μας. Και είναι με ιδιαίτερη ευχαρίστηση που σημειώνω ότι η ποιότητα αυτή συνδυάζεται και με μια ασυναγώνιστη εξυπηρέτηση αφού η Epic μας παρέχει τον δικό μας προσωπικό σύμβουλο εξυπηρέτησης ο οποίος βρίσκεται πάντα ένα τηλεφώνημα μακριά για οτιδήποτε χρειαστούμε.

Πώς συνέβαλε η χρήση των πιο πάνω εργαλείων και υπηρεσιών στη βελτίωση και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σας;
Συνέβαλε στο να είναι όλοι ενήμεροι για τις υποχρεώσεις τους και για την ομαλή λειτουργία των δραστηριοτήτων της εταιρίας, μέσω συγκεκριμένων προσωπικών στόχων.

Για να μάθετε περισσότερα για τις ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρει η Epic καλέστε στο 131 ή πατήστε εδώ.


Who is Who
Η ATLAS OFFSHORE OPERATIONS LTD εξειδικεύεται στο πεδίο SHIPPING AGENCY, LOGISTICS, BASE MANAGEMENT και σε συναφείς υπηρεσίες στις βιομηχανίες πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο.

Λειτουργεί σε όλα τα κύρια λιμάνια της Κύπρου - Λιμάνι Λεμεσού, Αγκυροβόλιο Μονής, Λιμάνι Βασιλικού και Λιμάνι Λάρνακας. Προσφέρουμε υποστήριξη 24/7, 365 ημερών στα πλοία των πελατών μας στην Κύπρο.

Η ATLAS παρείχε με επιτυχία υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε πολλούς πελάτες, καθώς και υπηρεσίες πρακτορείου σε πολλά σκάφη. Μάλιστα, κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών ναυτιλιακών πρακτόρων όσον αφορά τον αριθμό των κλήσεων/πλοίων στην Κύπρο.

Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή για εταιρίες στις βιομηχανίες Ενέργειας και Θαλάσσης που δραστηριοποιούνται στην Ανατολική Μεσόγειο, ικανοποιώντας τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας. Αυτό επιτυγχάνεται προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας έγκαιρα, με υπευθυνότητα, με έμφαση στον πελάτη και σεβασμό στην υγεία και την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων στις δραστηριότητές μας. Μέσω μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, καινοτομίας και επαγγελματισμού, η ATLAS προσφέρει ένα portfolio προστιθέμενης αξίας, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους.

Ως λιμενικοί πράκτορες γνωρίζουμε ότι εκτός από μια επαγγελματική δουλειά, οι πελάτες προσπαθούν πάντα να μειώσουν το κόστος, τον χρόνο και τους πόρους τους. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο παραδοσιακό ναυτιλιακό γραφείο, στην ATLAS είμαστε στη μοναδική θέση να προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών στους πελάτες μας!

Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας όλες τις απαιτούμενες υπηρεσίες κάτω από μια στέγη, όπως υπηρεσίες πρακτορείων ναυτιλίας, λιμενική εφοδιαστική, υπηρεσίες ανύψωσης και μεταφοράς, βαριά ανύψωση, ξηρά αποβάθρα πλοίων, πρακτορεία σκαφών, τεχνική υποστήριξη, εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της εφοδιαστικής, υπηρεσίες τοπικών προμηθειών και πολλά άλλα. Η ATLAS με επαγγελματικό και έμπειρο προσωπικό σε κάθε τμήμα, είναι σε θέση να παρέχει υποστήριξη στους πελάτες εγκαίρως και με εξαιρετικά αποτελέσματα συνεχώς.

ZOHR Field Development Project, Egypt
Η ATLAS παρείχε με επιτυχία Shipping Agency, Logistics Support and Shore Base Management στη SAIPEM για το ZOHR Field Development Project στην Αίγυπτο. Το ZOHR είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανάπτυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουν διεξαχθεί ποτέ παγκοσμίως.

Όλες οι υπηρεσίες υποστήριξης στην Κύπρο για τις τρεις (3) φάσεις έργου (ASU, ORU & RUP) έχουν παραδοθεί με επιτυχία αποκλειστικά από την ATLAS. Η ομάδα της ATLAS πέτυχε υποδειγματικές επιδόσεις και την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που απαιτούνται από τον πελάτη και το έκανε με μηδενικά ατυχήματα, χωρίς απώλεια χρόνου εργασίας ή καθυστερήσεις στο πρόγραμμα του έργου και χωρίς απώλεια ή ζημιά φορτίου ή εξοπλισμού.

Αριθμός Προσωπικού: 25 Άτομα

Δειτε Επισης

Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας ΚΕΒΕ-Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για τα «Γε’ νέο Επιχειρείν 2025»
Μήνυμα Χριστοδουλίδη στις συντεχνίες για την ΑΤΑ…. «Να βοηθούμε πραγματικά αυτούς που έχουν ανάγκη»
Το ποδόσφαιρο ενώνει, η προσφορά δυναμώνει-Μια ξεχωριστή αγωνιστική αφιερωμένη στο TELETHON Κύπρου
Το The Landmark Nicosia Towers με την σφραγίδα ποιότητας της Alusteel
Αναβάθμισε τις καταθέσεις της Τρ. Κύπρου ο Moody’s-Η υψηλότερη αξιολόγηση μεταξύ ελληνικών και κυπριακών τραπεζών
Harm Reduction Conference 2025: Η ασφάλεια στους χώρους εργασίας
Καμπανάκι Συμβουλίου Εγγραφής Κτηματομεσιτών: 125 καταδίκες για παράνομη κτηματομεσιτεία το 2024
Cyprus Job & Career Festival: Οι κορυφαίοι εργοδότες που σε περιμένουν στη διοργάνωση
Παν. Νεάπολις Πάφος: Ημερίδα οικογενειακού δικαίου για την εφαρμογή του ν. 4800/2021