Powered by

Τουρισμός: Στα σκαριά καμπάνια €4 εκατ για προβολή της Κύπρου

Στην αρχή μιας ακόμα δύσκολης τουριστικής χρονιάς, το αρμόδιο Υφυπουργείου ετοιμάζει πυρετωδώς το πλάνο επανεκκίνησης του τουριστικού τομέα για το 2021.

Αιχμή του δόρατος της όλης προσπάθειας αποτελούν οι δράσεις μάρκετινγκ και προβολής του νησιού, για τα οποίες το Υφυπουργείο έχει στη διάθεση του ποσό €20 εκατ, όπως προβλέπεται στον προϋπολογισμό του.

Διαβάστε ακόμα:
Το market share του ΧΑΚ
Λεφτά υπάρχουν… αλλά δανεικά

Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός, κάτω από την ομπρέλα των ενεργειών μάρκετινγκ και προβολής περιλαμβάνεται η υλοποίηση της μεγαλύτερης ψηφιακής διαφημιστικής εκστρατείας που έγινε ποτέ στην Κύπρο και η προσπάθεια αλλαγής της εικόνας του νησιού μας στο εξωτερικό, με νέο υλικό και λογότυπο που θα συνάδουν με τις σύγχρονες τουριστικές τάσεις.

Ο Σάββας Περδίος τόνισε πως η εν λόγω καμπάνια και το νέο λογότυπο ετοιμάζονται αυτή την περίοδο, και θα περιλαμβάνουν πρωτογενές υλικό. Υπογράμμισε πως η Κύπρος θα παρουσιάζεται με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που προβαλλόταν μέχρι σήμερα, με σκοπό να προσελκύσει τις διάφορες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που έχει βάλει στο στόχαστρο. Εξάλλου, πρόσθεσε, η Κύπρος θα προβάλλεται έτσι κι αλλιώς ως προορισμός sun and sea, μέσω των αεροπορικών εταιρειών που πραγματοποιούν πτήσεις στο νησί.

Ο Υφυπουργός διευκρίνισε ότι την ψηφιακή καμπάνια εκτιμάται ότι θα δαπανηθεί ποσό ύψους €3 εκατ. - €4 εκατ., το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσό που δόθηκε για ψηφιακή καμπάνια στο εξωτερικό.

Και καμπάνια για την καθαριότητα στην Κύπρο

Παράλληλα, θα τρέξει και καμπάνια «ευσυνειδησίας των μόνιμα διαμενόντων της Κύπρου, για τις ομορφιές του νησιού και την ανάγκη να το κρατάμε καθαρό». Η εν λόγω καμπάνια θα είναι και ψηφιακή, ενώ θα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε ΜΜΕ και πινακίδες. «Μας ενδιαφέρει να εξηγήσουμε ότι η καθαριότητα είναι δουλειά όλων μας και ότι συνεπάγεται ποιοτικό τουριστικό προϊόν και συνεπακόλουθα ποιοτικό τουρισμό», τόνισε ο Υφυπουργός.

Δειτε Επισης

Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες
Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Στο 84,29% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Parklane Resort & Spa: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με θεαματικό show από το Gabriele Rizzi Lab
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις