Nike: Μένει στην Ελλάδα και αλλάζει στρατηγική
15:27 - 03 Φεβρουαρίου 2021
Τη διαβεβαίωση της ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή παρέχει με ανακοίνωση της η Nike διαψεύδοντας απ’ τη μία τα σενάρια που διακινούνται περί εξόδου από την ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας όμως – έμμεσα- τη λήξη της συνεργασίας της με σειρά συνεργατών της, μικρούς λιανέμπορους.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Consumer Direct Acceleration» που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».
Ο πολυεθνικός όμιλος αθλητικών ειδών δεν πρόκειται να εξέλθει από την ελληνική αγορά, όπου έχει φτάσει να ελέγχει σχεδόν το 60%. Ωστόσο λόγω της αλλαγής στρατηγικής του, αφενός περιορίζει τα απευθείας συμβόλαια προμήθειας στις 40 μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδες αθλητικής ένδυσης και παράλληλα, μετά τη λήξη των συμβολαίων που είχε με τη Folli Follie, δίνει το δικαίωμα δικαιόχρησης των καταστημάτων Nike στον όμιλο του Ιταλού επιχειρηματία Αντόνιο Περκάσι, ο οποίος αποκτά το ίδιο δικαίωμα και στην Ισπανία, συνιστώντας πλέον ένα περιφερειακό cluster για τη Nike.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr