Powered by

Jaguar Land Rover: Κόβει 2.000 θέσεις εργασίας

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar Land Rover (JLR) θα καταργήσει σχεδόν 2.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, το επόμενο έτος, αναφέρει σε ανακοίνωσή της που εκδόθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης, 17 Φεβρουαρίου.

Δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση μιας στρατηγικής με στόχο την επίτευξη της ουδετερότητας του άνθρακα έως το 2039 και το πέρασμα της μάρκας Jaguar κατά 100% στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2025, ο όμιλος που ανήκει στον ινδικό Tata επικαλέστηκε την ανάγκη μείωσης του κόστους του προκειμένου να μετασχηματιστεί σε έναν "πιο ευέλικτο οργανισμό".

"Προβλέπουμε μια καθαρή μείωση σχεδόν 2.000 ατόμων από τη μισθοδοσία μας παγκοσμίως κατά το επόμενο οικονομικό έτος", αναφέρει η ανακοίνωση του ομίλου που διευκρινίζει ότι το προσωπικό των εργοστασίων δεν θα επηρεαστεί από το μέτρο αυτό.

Όταν ανακοίνωσε τη στρατηγική του τη Δευτέρα, ο όμιλος του οποίου ηγείται ο Τιερί Μπολορέ, είχε αναφέρει ότι ο μετασχηματισμός του θα οδηγήσει σε αισθητή μείωση των μη παραγωγικών δραστηριοτήτων του στη Βρετανία, χωρίς να διευκρινίζει σε ποιο βαθμό. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία είχε διαβεβαιώσει ότι δεν ήθελε να κλείσει εργοστάσια, εξηγώντας ότι σε εκείνο στο Σόλιχαλ (κεντρική Αγγλία), όπου κατασκευάζεται επίσης το Land Rover, θα στεγαστεί η 100% ηλεκτρική πλατφόρμα της Jaguar.

Στις ερωτήσεις σχετικά με το εργοστάσιο στο Καστλ Μπρόμγουιτς -στην ίδια περιφέρεια των Μίντλαντς- όπου παράγονται ορισμένα μοντέλα της Jaguar, ο Τιερί Μπολορέ είχε διαβεβαιώσει ότι ο όμιλος έχει "πολλές ιδέες" για τη συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής.

Η Jaguar Land Rover υποσχέθηκε να επενδύει 2,5 δισεκατομμύρια στερλίνες (2,8 δισ. ευρώ) ετησίως, σε μεγάλο βαθμό στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο όμιλος θέλει να εργαστεί για την ανάπτυξη του υδρογόνου για να ανταποκριθεί στη μελλοντική ζήτηση και σκοπεύει εξάλλου να συνεργαστεί με τον όμιλο Tata για την καθαρή ενέργεια και το λογισμικό υπολογιστών.

Ο στόχος για την Jaguar Land Rover είναι να γίνει ένας όμιλος με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα για την αλυσίδα εφοδιασμού του, τα προϊόντα του και τις επιχειρήσεις του έως το 2039. Από οικονομικής πλευράς, ο στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να μπορεί να ξαναβρεί διψήφιο λειτουργικό περιθώριο και θετική καθαρή ταμειακή ροή έως το 2025.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού: Ακόμη 20 τόνους χρυσού αγόρασαν τον Μάιο οι Κεντρικές Τράπεζες
Τα γερμανικά εργοστάσια «φρενάρουν» εν μέσω αβεβαιότητας στο εμπόριο με τις ΗΠΑ
Βιλερουά: Η ισχυροποίηση του ευρώ απειλεί τον στόχο της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
ΕΚΤ: Καύσωνας και κλιματική κρίση «καίνε» το ΑΕΠ και ανεβάζουν τον πληθωρισμό
Αρχίζουν οι επιστολές Τραμπ για δασμούς 10%-70%... Θα επιβληθούν τεθούν σε ισχύ τον Αύγουστο
Μπέσεντ: Ανταποδοτικός δασμός 10% για περίπου 100 χώρες πριν την προθεσμία της 9ης Ιουλίου
«Καμπανάκι» από την Oxford Economics-Η Ε.Ε. κινδυνεύει με εμπορική συρρίκνωση
Πέρασε και από το Κογκρέσο το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ-«Θα κάνει τις ΗΠΑ διαστημόπλοιο»
Lars Klingbeil: Κορυφαία προτεραιότητα η επαναφορά της Γερμανίας σε τροχιά ανάπτυξης
Πάτησε φρένο ο πληθωρισμός στην Τουρκία-Στο 35,1% τον Ιούνιο