Powered by

Jaguar Land Rover: Κόβει 2.000 θέσεις εργασίας

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar Land Rover (JLR) θα καταργήσει σχεδόν 2.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, το επόμενο έτος, αναφέρει σε ανακοίνωσή της που εκδόθηκε αργά το βράδυ της Τετάρτης, 17 Φεβρουαρίου.

Δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση μιας στρατηγικής με στόχο την επίτευξη της ουδετερότητας του άνθρακα έως το 2039 και το πέρασμα της μάρκας Jaguar κατά 100% στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2025, ο όμιλος που ανήκει στον ινδικό Tata επικαλέστηκε την ανάγκη μείωσης του κόστους του προκειμένου να μετασχηματιστεί σε έναν "πιο ευέλικτο οργανισμό".

"Προβλέπουμε μια καθαρή μείωση σχεδόν 2.000 ατόμων από τη μισθοδοσία μας παγκοσμίως κατά το επόμενο οικονομικό έτος", αναφέρει η ανακοίνωση του ομίλου που διευκρινίζει ότι το προσωπικό των εργοστασίων δεν θα επηρεαστεί από το μέτρο αυτό.

Όταν ανακοίνωσε τη στρατηγική του τη Δευτέρα, ο όμιλος του οποίου ηγείται ο Τιερί Μπολορέ, είχε αναφέρει ότι ο μετασχηματισμός του θα οδηγήσει σε αισθητή μείωση των μη παραγωγικών δραστηριοτήτων του στη Βρετανία, χωρίς να διευκρινίζει σε ποιο βαθμό. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία είχε διαβεβαιώσει ότι δεν ήθελε να κλείσει εργοστάσια, εξηγώντας ότι σε εκείνο στο Σόλιχαλ (κεντρική Αγγλία), όπου κατασκευάζεται επίσης το Land Rover, θα στεγαστεί η 100% ηλεκτρική πλατφόρμα της Jaguar.

Στις ερωτήσεις σχετικά με το εργοστάσιο στο Καστλ Μπρόμγουιτς -στην ίδια περιφέρεια των Μίντλαντς- όπου παράγονται ορισμένα μοντέλα της Jaguar, ο Τιερί Μπολορέ είχε διαβεβαιώσει ότι ο όμιλος έχει "πολλές ιδέες" για τη συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής.

Η Jaguar Land Rover υποσχέθηκε να επενδύει 2,5 δισεκατομμύρια στερλίνες (2,8 δισ. ευρώ) ετησίως, σε μεγάλο βαθμό στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο όμιλος θέλει να εργαστεί για την ανάπτυξη του υδρογόνου για να ανταποκριθεί στη μελλοντική ζήτηση και σκοπεύει εξάλλου να συνεργαστεί με τον όμιλο Tata για την καθαρή ενέργεια και το λογισμικό υπολογιστών.

Ο στόχος για την Jaguar Land Rover είναι να γίνει ένας όμιλος με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα για την αλυσίδα εφοδιασμού του, τα προϊόντα του και τις επιχειρήσεις του έως το 2039. Από οικονομικής πλευράς, ο στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να μπορεί να ξαναβρεί διψήφιο λειτουργικό περιθώριο και θετική καθαρή ταμειακή ροή έως το 2025.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Choose Europe for Science: Πρόκληση φον ντερ Λάιεν-Μακρόν στους ξένους επιστήμονες...Κίνητρα 500 εκατ. ευρώ
SocGen: Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας μεγαλύτερο σοκ για την οικονομία από τους δασμούς
Τουρκία: Επιβράδυνση πληθωριστικών πιέσεων-Υποχωρεί η λίρα
Μηδένισε ο πληθωρισμός στην Ελβετία τον Απρίλιο
Χρυσός: Ξεπέρασε τα $3.260 ενόψει της απόφασης της Fed για τα επιτόκια
Τραμπ: Εμπορικές συμφωνίες ίσως και μέσα στην εβδομάδα-Συνεχίζονται οι συνομιλίες με Κίνα, Ινδία και Ιαπωνία
Δεν απομακρύνει πριν από την λήξη της θητείας του τον Πάουελ ο Τραμπ-«Δεν με συμπαθεί, είναι εντελώς σφικτός»
Το επικρατέστερο σενάριο για Fed... Αμετάβλητα για ακόμη ένα μήνα τα επιτόκια
Kαθαρές αγορές χρυσού από τις Κεντρικές Τράπεζες ύψους 17 τόνων μόνο τον Μάρτιο
Μπούμερανγκ οι δασμοί Τραμπ στο εμπόριο και την ανάπτυξη πριν καν τεθούν σε ισχύ-Οι ΗΠΑ ο μεγαλύτερος ζημιωμένος