Ελληνική Τράπεζα: Προσοχή στις ηλεκτρονικές απάτες
12:37 - 16 Φεβρουαρίου 2021
Η Ελληνική Τράπεζα προειδοποιεί τους πελάτες της για έξαρση ηλεκτρονικής απάτης με στόχο την απόσπαση χρηματικών ποσών.
Συγκεκριμένα, τα τελευταία 24ωρα έχουν σημειωθεί περιστατικά όπου πελάτες διαφόρων τραπεζών στην Κύπρο έγιναν αποδέκτες παραπλανητικών μηνυμάτων στο κινητό (sms), ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email) και μηνυμάτων μέσα από εφαρμογές (Αpps) κινητών και ηλεκτρονικών υπολογιστών, από άγνωστους με σκοπό την εξαπάτηση.
Σημειώνεται ότι κατά την επικοινωνία αυτή ζητείται από τον πελάτη η καταχώρηση ευαίσθητων πληροφοριών, όπως ο κωδικός χρήστη, ο κωδικός πρόσβασης, ο κωδικός επαλήθευσης (OTP) και άλλες πληροφορίες καρτών, ώστε να αποκτηθεί πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών για μεταφορά χρηματικών ποσών, ή/ και χρήση καρτών τους.
Η Ελληνική Τράπεζα υπενθυμίζει ότι δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες της κωδικούς πρόσβασης, αριθμούς λογαριασμών, κωδικούς καρτών, ΟΤP (κωδικός επαλήθευσης) μέσω email, μηνυμάτων sms, τηλεφωνημάτων ή αναδυόμενων παραθύρων ή συνδέσμων.
Εάν λάβετε οποιαδήποτε μήνυμα ή κλήση που σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία όπως αριθμούς λογαριασμών, στοιχεία της κάρτας σας ή σας αναφέρει ότι η κάρτα σας έχει απενεργοποιηθεί καλέστε μας για επιβεβαίωση στο 8000 9999 (από Κύπρο) ή στο +357 22 500500 (από εξωτερικό). Επισκεφθείτε το #HellenicBank Security Center για περισσότερες συμβουλές ασφαλείας https://hbcy.me/security-center ή την ιστοσελίδα μας για πληροφορίες https://www.hellenicbank.com