Powered by

Jaguar: Το θρυλικό brand αυτοκινήτων γίνεται πλήρως ηλεκτρικό

Η Jaguar Land Rover σχεδιάζει να μετατρέψει το πολυπόθητο brand πολυτελών αυτοκινήτων σε πλήρως ηλεκτρικό, καθώς ο CEO της εταιρείας Τιερί Μπολορέ επιδιώκει την απομάκρυνση της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η JLR, που ανήκει στην ινδική Tata Motors, πρόκειται να επενδύσει περίπου 2,5 δισ. λίρες (3,5 δισ. δολάρια) ετησίως σε τεχνολογίες σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρεία.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζει να εισαγάγει έξι πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις της Land Rover τα επόμενα πέντε χρόνια και στοχεύει όλα τα μοντέλα της να γίνουν ηλεκτρικά έως το τέλος της δεκαετίας.

Η JLR στοχεύει να «επαναπροσδιορίσει την ταυτότητα της επιχείρησης, τα δύο ξεχωριστά Brands και την εμπειρία των πελατών του αύριο», δήλωσε ο Μπολορέ.

Η JLR εντείνει τις προσπάθειές έτσι ώστε όλος ο στόλος της να γίνει ηλεκτρικός, αφού επιχειρεί να συμμορφωθεί με τους αυστηρότερους κανόνες σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των SUV μοντέλων της.

Η εταιρεία διέθεσε πέρυσι 35 εκατ. για την αποπληρωμή προστίμων που αφορούσαν τη μη τήρηση των αυστηρότερων κανόνων που ισχύουν στην Ευρώπη.

Η JLR παρουσίασε plug-in υβριδικές παραλλαγές μοντέλων της όπως το Range Rover Sport και το νέο Defender, αλλά το μοναδικό πλήρως ηλεκτρικό όχημά της είναι το I-Pace SUV, το οποίο άρχισε να πωλείται το 2018.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Διεθνής Οργάνωση Εργασίας: Οι μισθοί αυξάνονται πιο γρήγορα από τις τιμές
Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων