Powered by

Fenty clothes: Δεν άντεξε τον κορωνοϊό το brand της Rihanna και του LVMH

Σχεδόν δύο χρόνια από το ντεπούτο του Fenty, του brand που δημιουργήθηκε από την Rihanna και τον οίκο LVMH, ανακοινώθηκε η αναστολή του όσον αφορά το κομμάτι των ενδυμάτων καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει την κατάρρευση της ζήτησης για το είδος.

«Η Rihanna και η LVMH αποφάσισαν από κοινού να αναστείλουν τη δραστηριοποίησή τους στον τομέα της ένδυσης, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών», αναφέρει ο οίκος ειδών πολυτελείας σε σημερινή του ανακοίνωση.

Το λανσάρισμα του brand Fenty τον Μάιο του 2019 προκάλεσε αρκετό θόρυβο, σηματοδοτώντας την σπάνια κίνηση της LVMH να δημιουργήσει μια νέα μάρκα μόδας από το μηδέν σε αντίθεση με την μέχρι τότε συνήθη πρακτική του οίκου να αποκτά επιχειρήσεις με μεγάλη ιστορία και κύρος όπως η παραγωγός της διάσημης σαμπάνιας Moet & Chandon.

Επιπλέον σήμερα, το private equity fund, L Catterton, του ιδρυτή και δισεκατομμυριούχου της LVMH, Μπερνάρ Αρνό, ανακοίνωσε τη συμμετοχή του μαζί με άλλους επενδυτές στην χρηματοδότηση ύψους 115 εκατ. δολαρίων του brand εσωρούχων της Rihanna.

Η χρηματοδότηση αναμένεται να δώσει ώθηση στο brand των εσώρουχων και θα επιτρέψει τη διεύρυνση των λιανικών του πωλήσεων μετά την «εκρηκτική» αύξηση εσόδων που κατέγραψε το περασμένο έτος, ανέφερε η ανακοίνωση του fund. Ο στόχος είναι να υποστηρίξουμε το «οικοσύστημα Fenty που εστιάζει στα εσώρουχα, τα καλλυντικά και τα προϊόντα περιποίησης του προσώπου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Από την άλλη μεριά αναλυτές όπως εκείνοι του Sanford C. Bernstein είναι επιφυλακτικοί εκτιμώντας ότι «τα brands που δημιουργούνται από διασημότητες μπορεί να γίνονται πολύ δημοφιλή πολύ γρήγορα, αλλά η βιωσιμότητά τους είναι αμφισβητήσιμη, καθώς διατρέχουν τον σοβαρό κίνδυνο να αποδειχθούν διάττοντες αστέρες».

Το brand της Rihanna Fenty Beauty που περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ έχει 10,5 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram, σε σύγκριση με ένα εκατομμύριο για το αντίστοιχο των ρούχων.

Τον Οκτώβριο ο οικονομικός διευθυντής της LVMH μιλώντας για το λανσάρισμα του Fenty clothes είχε δηλώσει ότι «Βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή του λανσαρίσματος και μένει να προσδιορίσουμε ποια είναι η κατάλληλη στιγμή. Πρόκειται για ένα έργο σε εξέλιξη».

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Διεθνής Οργάνωση Εργασίας: Οι μισθοί αυξάνονται πιο γρήγορα από τις τιμές
Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων