K. Zimarin: Ο ρόλος των τραπεζών πρέπει να είναι πιο ανθρωποκεντρικός
10:29 - 08 Δεκεμβρίου 2021
Το banking σχετίζεται με την καθημερινότητα των ανθρώπων και η σχέση που δημιουργείται δεν πρέπει να παραμείνει στάσιμη. Αυτό ανέφερε ο Dr. Kirill Zimarin, CEO, RCB Bank μιλώντας ενώπιον του 9oυ Banking Forun & FinTech Expo τραπεζική έχει σχέση υπογραμμίζοντας πως η πανδημία επιτάχυνε την ψηφιακή μεταμόρφωση με τις τράπεζες να μην αποτελούν εξαίρεση.
Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή μεταμόρφωση θα πρέπει να γίνουν ακόμη αρκετά ανέφερε ο κ. Zimarin επισημαίνοντας πως το νέο επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών θα πρέπει να είναι πιο ανθρώπινο. Οι καταναλωτές αλλάζουν, ανέφερε για να προσθέσει πως στην RCB στόχος είναι η παροχή ασφάλειας στα ΙΤ προγράμματα των τραπεζών.
Οι τράπεζες είναι ανοικτές προς τους καταναλωτές για συζητήσεις, τονίζοντας πως πλέον ο πελάτες βρίσκεται στο επίκεντρο και προσαρμόζονται οι υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.
Το υποκατάστημα αποτελεί ένα χώρο όπου ο πελάτης μπορεί να έρθει και να περάσει χρόνο, προσθέτοντας πως επιβάλλεται να υπάρχει περισσότερη επικοινωνία, ανταλλαγή ιδεών και να πάψει να υφίσταται το παραδοσιακό μοντέλο των τραπεζών όπου υπάρχουν αποξενωμένοι ταμίες πίσω από πάγκους και αλεξίσφαιρα παράθυρα και πόρτες, κι όπου επικρατούσε η αντίληψη πως οι τράπεζες είναι απρόσιτες.