powered by

ΣΑΛ: Διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης πελατών

Σε λειτουργία τέθηκε πρόσφατα η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελατών, του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λάρνακας (ΣΑΛ).

Σε γραπτή ανακοίνωση του Συμβουλίου αναφέρεται ότι «το ΣΑΛ προχώρησε στη δημιουργία της πρώτης Διαδικτυακής Πύλης Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία τέθηκε σε λειτουργία από την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου 2021, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των ηλεκτρονικών του υπηρεσιών προς τους πολίτες».

Προστίθεται ότι «η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί σταθμό για το ιστορία του Οργανισμού, καθότι μετά από εντατικές προσπάθειες, το ΣΑΛ κατάφερε να ανοίξει τις πύλες του προς τα έξω, θέτοντας έτσι γερά τις βάσεις για αλλαγή και επανασχεδιασμό χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών, υιοθετώντας γενικότερα, μία νέα πελατο-κεντρική φιλοσοφία, στη βάση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής».

Η Πύλη, συνεχίζει η ανακοίνωση «που σχεδιάστηκε για να προσφέρει με εύκολο και απλό τρόπο πληροφορίες και δεδομένα για κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη, είναι προσβάσιμη από την υφιστάμενη διεύθυνση του επίσημου ιστότοπου του ΣΑΛ (www.lsdb.org.cy)».

Μέσω της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης, δίνεται πλέον πλήρης και εύκολη πρόσβαση στους πελάτες για τη λήψη πληροφοριών για την κατάσταση λογαριασμού τους και για τις χρηματοοικονομικές τους συναλλαγές, για πληρωμές τελών και αδειών σύνδεσης Ιδιωτικής Υπονόμου Οικοδομής και για αλλαγή προσωπικών στοιχείων. Ακόμα δίνεται εύκολη πρόσβαση στους πελάτες για δημιουργία τραπεζικής εντολής για αυτόματη εξόφληση τελών, υποβολή αίτησης για έκδοσης άδειας σύνδεσης Ιδιωτικής Υπόνομου Οικοδομής, θέματα που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία  και υποβολή ερωτημάτων/παραπόνων/αιτημάτων/εισηγήσεων».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία γίνεται μέσα από ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο smartphone. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν κωδικό πρόσβασης και να δημιουργήσουν λογαριασμό, αφού πρώτα επικοινωνήσουν με τα γραφεία του ΣΑΛ μέσω τηλεφώνου στο 24815222 εσωτερικό 116 & 117, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση accounts@lsdb.org.cy, για επικαιροποίηση των στοιχείων τους».

Δειτε Επισης

ΣυΡεΚ: 25η εβδομάδα ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης για ρευματικές και μυοσκελετικές παθήσεις
Η Πεταλοδρομή κοσμεί το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου
Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τον κορυφαίο ευρωπαϊκό διαγωνισμό δεξιοτήτων
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Ρευστότητα στην οικονομία με τον νέο δανεισμό στα ύψη-Οι καταθέσεις σε Τράπεζα Κύπρου και Ελληνική
Ενημέρωσαν το κοινό για τεχνητή νοημοσύνη και ψηφιακή μετάβαση στον χώρο εργασίας
Eκδήλωση από CNP Ασφαλιστική-Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης στην εργασία
Εκδήλωση για το έργο SAIEnG: Έξυπνες λύσεις ενέργειας με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Στηρίζουν όλοι, αλλά στήνουν πόδι για την Εθνική Μονάδα Εφαρμογής Κυρώσεων οι δικηγόροι-Το πακέτο νομοσχεδίων
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα σε τέσσερα πρατήρια Fill n Go μέσω νέας συνεργασίας