Πώς το metaverse κέρδισε τα Χριστούγεννα
19:05 - 30 Δεκεμβρίου 2021
Η εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας Oculus της Meta, της μητρικής εταιρείας του Facebook, αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής στο App Store της Apple την ημέρα των Χριστουγέννων. Πρόκειται για την εφαρμογή που θα πρέπει να κατεβάσουν οι καταναλωτές για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τα ακουστικά Oculus VR και αποτελεί μια μάλλον ισχυρή ένδειξη ότι αυτό θα αναδειχθεί ως το δημοφιλέστερο δώρο τεχνολογίας για τις φετινές γιορτές.
Οι κατατάξεις του App Store προσφέρουν μια καλή εικόνα του πόσο δημοφιλής είναι μια εφαρμογή τη δεδομένη χρονική στιγμή. Επιπλέον χαρακτηρίζονται ως ένας καλός δείκτης για τις τάσεις της τεχνολογίας κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων καθώς είναι η εποχή που οι περισσότεροι ενεργοποιούν τα νέα τους gadget.
Όπως αναφέρει το CNBC είναι η πρώτη φορά που η εφαρμογή της Oculus της Meta βρίσκεται στην κορυφή του App Store. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Mark Zuckerberg, έχει ανακοινώσει ότι η εταιρεία θα επενδύσει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια για την κατασκευή του metaverse, ενός εικονικού κόσμου που πιστεύει ότι θα εξελιχθεί σε πρότυπο για την κοινωνική δικτύωση, το gaming ακόμη και για την εργασία στο μέλλον. Σημειώνεται ότι ο Ζούκερμπεργκ άλλαξε το όνομα του Facebook σε Meta.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας, Oculus VR, της Meta δεν θεωρούνται ως η «τελική» εκδοχή που θα μπορέσουν να στηρίξουν το όραμα του Zuckerberg για το metaverse, αλλά όπως αναφέρει το CNBC δίνουν μια σχετικά καλή εικόνα του τι είναι θα ακολουθήσει. Επιπλέον, η Meta αναμένεται να συγκεντρώσει πολύ περισσότερα στοιχεία από τους χρήστες της και να προσαρμόσει την τεχνολογία ανάλογα με το είδος της εμπειρίας που θα αποφασίσει να προσφέρει στη συνέχεια.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr