Το 17% των επιχειρήσεων στην Κύπρο κάνουν online πωλήσεις

Το 2020, 22% των επιχειρήσεων στην ΕΕ πραγματοποίησαν πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ενώ το 19% των επιχειρήσεων στην ΕΕ δήλωσαν πως οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούσαν τουλάχιστον το 1% των συνολικών πωλήσεων τους, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της ΕΕ.

 

Το ποσοστό των επιχειρήσεων των οποίων τουλάχιστον το 1% των συνολικών πωλήσεων έγινε με ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξήθηκε κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2019 (όταν ήταν στο 18%) και κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2010 (όταν ήταν στο 13%).

 

Όπως σημειώνεται, η σταθερή αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές σε πολλές χώρες ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο λόγω της πανδημίας και των περιορισμών στις κινήσεις, τόσο για τους πελάτες όσο και τις επιχειρήσεις.

 

Το μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που πωλούν μέσω ίντερνετ (ως τέτοιες ορίζονται επιχειρήσεις των οποίων τουλάχιστον 1% των πωλήσεων έγιναν μέσω διαδικτύου) καταγράφηκε στην Δανία όπου βρισκόταν στο 38%, το ίδιο ποσοστό με το 2019.

 

Στη δεύτερη θέση ακολουθούσαν η Ισλανδία και η Σουηδία με 34% η κάθε μία (αύξηση 1 και 3 ποσοστιαίας μονάδας αντίστοιχα σε σχέση με το 2019).

 

Στην Κύπρο το ποσοστό των επιχειρήσεων με ηλεκτρονικές πωλήσεις (τουλάχιστον 1% του συνόλου) βρισκόταν στο 17%, λίγο κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ. Σε σχέση με το 2019, όταν το ποσοστό βρισκόταν στο 15%, σημειώθηκε αύξηση δύο ποσοστιαίων μονάδων.

 

Το Βέλγιο και η Φινλανδία κατέγραψαν την μεγαλύτερη αύξηση των επιχειρήσεων που πωλούν μέσω διαδικτύου το 2020, κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες στο 31% και στο 24% αντίστοιχα.

 

Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Ρουμανία (μείωση 6 ποσοστιαίων μονάδων στο 12%), ενώ ακολουθούν Τσεχία (μείωση 5 ποσοστιαίων μονάδων στο 25%) και Πορτογαλία (μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων στο 16%).

 

Σύμφωνα με άλλα στοιχεία, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, οι εταιρείες πωλούσαν με μεγαλύτερη συχνότητα σε πελάτες στο εσωτερικό της χώρας τους (22% των επιχειρήσεων), ενώ λιγότερο συχνές ήταν οι πωλήσεις σε άλλες χώρες της ΕΕ (9%) και στον υπόλοιπο κόσμο (5%).

 

Επίσης το 2020, το 19% των επιχειρήσεων στην ΕΕ πραγματοποίησαν πωλήσεις μέσω ιστοσελίδων και εφαρμογών είτε σε ιδιώτες πελάτες (15%) είτε σε επιχειρήσεις και κυβερνήσεις (12%), ενώ 6% αφορούσαν πωλήσεις τύπου EDI κυρίως με πελάτες επιχειρήσεις.

 

Οι επιχειρήσεις προχώρησαν στις πωλήσεις αυτές μέσω την ιστοσελίδα ή την εφαρμογή τους (17% των επιχειρήσεων) ή μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας (8%).

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή
Ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου-Ουζμπεκιστάν, οι στόχοι του, η εταιρεία Arosal και ποια είναι η Arofat Salayeva
Νικόλας Παπακωνσταντίνου: Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας η Κύπρος-Ολιστική πρόταση από ΔΗΣΥ
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων
Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ