Η πανδημία εκτόξευσε τη χρήση του διαδικτύου για αγορές και όχι μόνο

Σημαντική αύξηση παρουσίασε το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου το οποίο έφτασε στο 48% το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με 34,1% τη αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Παράλληλα, κατά την περίοδο Απριλίου 2020 - Μαρτίου 2021 το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για αλληλεπίδραση με τις Δημόσιες Αρχές / Υπηρεσίες αυξήθηκε στο 57,3% σε σύγκριση με 53,3%, την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο (Απρίλιος 2019 – Μάρτιος 2020).

Εξάλλου, το 55,9% των ατόμων 16-74 ετών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να λάβουν πληροφορίες από δημόσιες αρχές ή ιστότοπους ή εφαρμογές δημόσιων υπηρεσιών, το 47,6% για λήψη ή εκτύπωση επίσημων εντύπων και το 45,8% για ηλεκτρονική υποβολή συμπληρωμένων εντύπων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Skype, Messenger, WhatsApp, Viber (94,3%), η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Διαδικτύου (94,2%), η ανάγνωση διαδικτυακών ειδήσεων / εφημερίδων / περιοδικών (88,8%), η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (87,1%) και η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter) (86,6%).

Το 21,7% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 έκαναν online μάθημα, και το 19,0% έκανε χρήση online εκπαιδευτικού υλικού εκτός από ολοκληρωμένο online μάθημα.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ήταν οι ακόλουθες: παραγγελίες από εστιατόρια ή αλυσίδες “fast food” ή υπηρεσίες “catering” (delivery) με 68,6%, είδη ρουχισμού (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (π.χ. τσάντες, κοσμήματα) με 62,0%, υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ (32,6%) και καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (20,3%).

Τρία στα τέσσερα άτομα, ή ποσοστό 75,5% των ατόμων που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 προτιμά τους ντόπιους πωλητές, το 61,8% προτιμά πωλητές από χώρες της ΕΕ και το 56,8% προτιμά πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο.

Δειτε Επισης

Carlsberg Κύπρου: Διαγωνισμός με προορισμό την Ιαπωνία-Πώς μπορείτε να διεκδικήσετε το ταξίδι
Η μπύρα που ήπιαμε στην Κύπρο τον Μάιο και η εντυπωσιακή αύξηση των εξαγωγών
Κλείδωσε η ημερομηνία για το e-kalathi...Επίσημη πρώτη εντός της ερχόμενης εβδομάδας
Η Lidl Κύπρου αναλαμβάνει ενεργό ρόλο για προστασία του περιβάλλοντος
Τα προβλήματα της βιομηχανικής περιοχής Αγ. Αθανασίου συζήτησαν ΣΥΒΙΑΑ, Υπουργείο Ενέργειας και Δήμος Αμαθούντας
Διάταγμα για εγγραφές και μεταβιβάσεις οχημάτων σε καθεστώς ανάκλησης-Οι κατηγορίες αυτοκινήτων που αφορά
LUNO Coffee: Επεκτείνει τη γκάμα του με νέα premium σειρά καψουλών
Σημαντικά αυξημένες οι πωλήσεις των καταστημάτων Jumbo στην Κύπρο τον Μάιο
Αυτό είναι το νέο Δ.Σ. της ΚΕΟ-Παραμένει στην προεδρία ο Ιωάννης Χαριλάου
Υπό νομοτεχνική επεξεργασία νομοθετήματα για λειτουργία γενικών καταστημάτων-Πότε θα κατατεθούν στη Βουλή