Η πανδημία εκτόξευσε τη χρήση του διαδικτύου για αγορές και όχι μόνο

Σημαντική αύξηση παρουσίασε το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου το οποίο έφτασε στο 48% το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με 34,1% τη αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Παράλληλα, κατά την περίοδο Απριλίου 2020 - Μαρτίου 2021 το ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για αλληλεπίδραση με τις Δημόσιες Αρχές / Υπηρεσίες αυξήθηκε στο 57,3% σε σύγκριση με 53,3%, την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο (Απρίλιος 2019 – Μάρτιος 2020).

Εξάλλου, το 55,9% των ατόμων 16-74 ετών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να λάβουν πληροφορίες από δημόσιες αρχές ή ιστότοπους ή εφαρμογές δημόσιων υπηρεσιών, το 47,6% για λήψη ή εκτύπωση επίσημων εντύπων και το 45,8% για ηλεκτρονική υποβολή συμπληρωμένων εντύπων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Skype, Messenger, WhatsApp, Viber (94,3%), η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Διαδικτύου (94,2%), η ανάγνωση διαδικτυακών ειδήσεων / εφημερίδων / περιοδικών (88,8%), η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (87,1%) και η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter) (86,6%).

Το 21,7% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 έκαναν online μάθημα, και το 19,0% έκανε χρήση online εκπαιδευτικού υλικού εκτός από ολοκληρωμένο online μάθημα.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ήταν οι ακόλουθες: παραγγελίες από εστιατόρια ή αλυσίδες “fast food” ή υπηρεσίες “catering” (delivery) με 68,6%, είδη ρουχισμού (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (π.χ. τσάντες, κοσμήματα) με 62,0%, υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ (32,6%) και καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (20,3%).

Τρία στα τέσσερα άτομα, ή ποσοστό 75,5% των ατόμων που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 προτιμά τους ντόπιους πωλητές, το 61,8% προτιμά πωλητές από χώρες της ΕΕ και το 56,8% προτιμά πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο.

Δειτε Επισης

Δυναμική παρουσία Κύπρου στην διεθνή έκθεση China International Import Expo (pics)
Το Kia EV3 ενσωματώνει την υπηρεσία πληρωμών CarPay εντός αυτοκινήτου
Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί που θα επιβάλει ο Τραμπ σε Κίνα, Μεξικό και Καναδά
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Ολοκληρώθηκε το Samsung Developer Conference Korea 2024
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Hyundai: Οι Thierry Neuville και Martjin Wydaeghe παγκόσμιοι πρωταθλητές στο WRC 2024
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις