Στο πλευρό του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής Αμερίκος Αργυρίου η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ και SEPTONA

Την κάλυψη εξόδων σε 135 έγκυες γυναίκες στήριξε η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ  σε τρεις καμπάνιες που διεξήγαγε κατά το 2021, στηρίζοντας το ανιχνευτικό Πρόγραμμα Προγεννητικού Ελέγχου του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής Αμερίκος Αργυρίου που προσφέρεται δωρεάν σε όλες τις εγκύους της Κύπρου.

Η εταιρεία, επιδεικνύοντας την κοινωνική της ευαισθησία στα κοινά και σε συνεργασία με τις υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ, διεξήγαγε συγκεκριμένη καμπάνια όπου με την πώληση επιλεγμένων προϊόντων SEPTONA ενίσχυσε το έργο του Κέντρου. Ο Brand Manager της SEPTONA, Ανάστης Πουργούρης, σε πρόσφατη επίσκεψη του στα κεντρικά γραφεία του Κέντρου στη Λεμεσό, ενημερώθηκε πληρέστερα για την προσφορά του Κέντρου μέσω των ανιχνευτικών του προγραμμάτων και παρέδωσε χρηματικό ποσό για την ενίσχυση του Προγράμματος.

Το Κέντρο παρέχει αφιλοκερδώς σε όλες τις εγκύους μητέρες και νεογνά τα Προγράμματα του και πιο συγκεκριμένα, προσφέρει το Πρόγραμμα Προγεννητικού Ελέγχου, που προσφέρεται σε όλες τις εγκύους γυναίκες στο πρώτο τρίμηνο της κύησης, το Πρόγραμμα Προληπτικού Ελέγχου Νεογνών, καθώς και το Ανιχνευτικό Πρόγραμμα Ακοής Νεογνών.

Τα Προγράμματα στοχεύουν στην έγκαιρη διάγνωση χρωμοσωμικών ανωμαλιών, στην έγκαιρη διάγνωση ανωμαλιών του μεταβολισμού στα νεογέννητα και στην έγκαιρη ανίχνευση και διάγνωση της συγγενούς βαρηκοΐας, δηλαδή βαρηκοΐας που υπάρχει σε ένα νεογνό στη γέννηση του, αντίστοιχα.

Το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου» εκφράζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες του προς την εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ και φιλοδοξεί για μια μετέπειτα και διαχρονική συνεργασία.

Στην φωτογραφία ο Brand Manager της SEPTONA, Ανάστης Πουργούρης με τη Διευθύντρια του Κέντρου, Πατρούλα Χατζήπαπα.

Δειτε Επισης

Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»