ASBIS: Το νέο «έξυπνο» brand οικιακών συσκευών-η AENO

Η ASBISc Enterprises Plc, κορυφαίος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών IT και IoT στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, λανσάρει μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών – την AENO.

Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα με την ιδέα του «έξυπνου σπιτιού», στόχος του οποίου θα είναι να βελτιώσει την ποιότητα ζωής μας και την άνεση της καθημερινότητας για τους χρήστες. Αυτά τα προϊόντα συνδυάζουν ευκολία στη χρήση, λειτουργικότητα και μοντέρνο σχεδιασμό. Χάρη στις έξυπνες οικιακές συσκευές AENO, ο χρήστης θα αφιερώσει λιγότερο χρόνο στις δουλειές του σπιτιού και περισσότερο χρόνο σε πράγματα που πραγματικά αρέσουν.

Ο Λέυκιος Θεοδοσίου , Γενικός Διευθυντής της ASBIS, σχολίασε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο DNA μας. Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα. Έχοντας δει την αυξανόμενη ζήτηση για συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιο μας με μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών - την AENO.  Διαθέτουμε πολυετή πείρα στη διανομή πληροφορικής και εξαιρετικά ισχυρή θέση στις αγορές μας, γι' αυτό θα χρησιμοποιήσουμε κανάλια που ήδη γνωρίζουμε πολύ καλά για την πώληση προϊόντων AENO.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της μάρκας AENO περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών σε βασικούς τομείς χρήσης:

  • δημιουργία ενός υγιεινού μικροκλίματος (καθαριστές αέρα, υγραντήρες).
  • καθαρισμός, φροντίδα σπιτιού και ρούχων (ρομποτικές σκούπες, ηλεκτρικές σκούπες ραβδιά, σφουγγαρίστρες ατμού, ατμοκαθαριστές ενδυμάτων).
  • μαγείρεμα (βραστήρες, ηλεκτρικές ψησταριές, μπλέντερ, ηλεκτρικοί φούρνοι, Sous-Vide,)
  • προσωπική υγιεινή, ευεξία (ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κ.α).

Οι πρώτες κατηγορίες προϊόντων θα κυκλοφορήσουν τον Δεκέμβριο του 2021. Η πλήρης γκάμα προϊόντων θα κυκλοφορήσει το 1ο-2ο τρίμηνο του 2022. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα συμπληρώνεται συστηματικά με νέες κατηγορίες που αναζητούνται από πελάτες.

Για νέα και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.aeno.com

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία