ASBIS: Το νέο «έξυπνο» brand οικιακών συσκευών-η AENO

Η ASBISc Enterprises Plc, κορυφαίος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών IT και IoT στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, λανσάρει μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών – την AENO.

Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα με την ιδέα του «έξυπνου σπιτιού», στόχος του οποίου θα είναι να βελτιώσει την ποιότητα ζωής μας και την άνεση της καθημερινότητας για τους χρήστες. Αυτά τα προϊόντα συνδυάζουν ευκολία στη χρήση, λειτουργικότητα και μοντέρνο σχεδιασμό. Χάρη στις έξυπνες οικιακές συσκευές AENO, ο χρήστης θα αφιερώσει λιγότερο χρόνο στις δουλειές του σπιτιού και περισσότερο χρόνο σε πράγματα που πραγματικά αρέσουν.

Ο Λέυκιος Θεοδοσίου , Γενικός Διευθυντής της ASBIS, σχολίασε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο DNA μας. Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα. Έχοντας δει την αυξανόμενη ζήτηση για συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιο μας με μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών - την AENO.  Διαθέτουμε πολυετή πείρα στη διανομή πληροφορικής και εξαιρετικά ισχυρή θέση στις αγορές μας, γι' αυτό θα χρησιμοποιήσουμε κανάλια που ήδη γνωρίζουμε πολύ καλά για την πώληση προϊόντων AENO.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της μάρκας AENO περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών σε βασικούς τομείς χρήσης:

  • δημιουργία ενός υγιεινού μικροκλίματος (καθαριστές αέρα, υγραντήρες).
  • καθαρισμός, φροντίδα σπιτιού και ρούχων (ρομποτικές σκούπες, ηλεκτρικές σκούπες ραβδιά, σφουγγαρίστρες ατμού, ατμοκαθαριστές ενδυμάτων).
  • μαγείρεμα (βραστήρες, ηλεκτρικές ψησταριές, μπλέντερ, ηλεκτρικοί φούρνοι, Sous-Vide,)
  • προσωπική υγιεινή, ευεξία (ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κ.α).

Οι πρώτες κατηγορίες προϊόντων θα κυκλοφορήσουν τον Δεκέμβριο του 2021. Η πλήρης γκάμα προϊόντων θα κυκλοφορήσει το 1ο-2ο τρίμηνο του 2022. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα συμπληρώνεται συστηματικά με νέες κατηγορίες που αναζητούνται από πελάτες.

Για νέα και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.aeno.com

Δειτε Επισης

Έγινε σφαγή...Περισσότερα κατά 6.578 τα πρόβατα και κατά 4.569 τα αιγοειδή για κατανάλωση τον Απρίλιο
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία
Η θετική επίδραση της Coca-Cola HBC Κύπρου στην οικονομία και την απασχόληση της χώρας
Άνοδος του εμπορικού ελλείμματος τους πρώτους πέντε μήνες 2025
Fleet Forward: Μια σύγχρονη πλήρης πρόταση για τη διαχείριση του στόλου οχημάτων
Πρόταση Κομισιόν για τέλος δύο ευρώ σε δέματα ηλεκτρονικών καταστημάτων από τρίτες χώρες
Αύξηση στον κύκλο εργασιών του ευρύτερου εμπορικού τομέα το 2023-Έρευνα χονδρικού και λιανικού εμπορίου
Καλοκαίρι με Shell και φουλάρουμε με προορισμό τη Monza
Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ο ισχυρότερος όμιλος προϊόντων υγείας, ομορφιάς και ευεξίας στην Κύπρο
Lidl UP-Learn & Work: Δωρεάν εκπαίδευση με μισθό, καριέρα από την πρώτη μέρα