powered by

Εταιρική κουλτούρα το κλειδί επιτυχίας των επιχειρήσεων

Υπάρχει ή δεν υπάρχει συνταγή για την καλλιέργεια εταιρικής κουλτούρας σε μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό; Πώς ο επιχειρηματικός ηγέτης μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην καλλιέργεια εταιρικής κουλτούρας; Η εταιρική κουλτούρα συζητήθηκε ενώπιον του 20ου Leadership & HR Management Conference που συντόνισε ο Φίλιππος Σώσειλος.

Η Άντρεα Αντωνίου, CEO της Iron Mountain ανέφερε πως δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. «Όταν αναφερόμαστε σε κουλτούρα, θεωρώ πως έχει να κάνει με το πως συμπεριφερόμαστε στον άνθρωπο – υπάλληλο, τι προσπάθεια καταβάλλουμε για να κατανοήσουμε τις ατομικές αξίες. Πρέπει να αποδεχθούμε το ποιοι είμαστε ώστε να κατανοήσουμε τον άλλον που έχουμε απέναντι μας και για να αντλήσουμε την αξία από τον άλλον. Πρέπει να υπάρχει πάντα ένας διάλογος». Πρόσθεσε πως το άτομο θα πρέπει να νιώθει ότι ανήκει σε ένα περιβάλλον που διαθέτει τις ίδιες αξίες με αυτόν, ώστε να μπορέσουν να κάνουν την αλλαγή.  

Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης, CEO/MD της ECOMMBX σημείωσε πως η κουλτούρα είναι κάτι το οποίο μαθαίνομε όλοι μας δια πυρός και σιδήρου. Πρόσθεσε πως η καλλιέργεια της εταιρικής κουλτούρας εδράζεται σε τρεις πυλώνες. Την πολιτική που υιοθετεί και εφαρμόζει ο εκάστοτε μάνατζερ της επιχείρησης, το job satisfaction και το holistic lifestyle. Πρόσθεσε πως οι ηγέτες θα πρέπει να αγγίζουν το θέμα οικονομικής αποζημίωσης για το χρόνο που αφιερώνει ο εκάστοτε υπάλληλος στην εταιρείας.

Από την πλευρά του ο Ανδρέας Νεοκλέους, CEO της Cyta, τόνισε πως η κουλτούρα είναι καθετί το οποίο το βγάζουμε προς τα έξω με κάθε ευκαιρία, οι αξίες που πρεσβεύουν και μεταδίδονται στην εταιρεία. «Είναι μεγάλη κουβέντα να παραδέχεσαι ότι κάνεις λάθος. Για χρόνια πίστευα πως κουλτούρα είναι αυτό που κάνει κάποιος όταν δεν το βλέπει κανείς. Αυτή ήταν μια λάθος προσέγγιση. Κουλτούρα είναι αυτό που βλέπεις και την αλλάζεις όταν εκμεταλλεύεσαι την ευκαιρία που αναδύεται. Για παράδειγμα όταν γίνεται μια αντικρουόμενη τοποθέτηση κατά τη διάρκεια εταιρικής συζήτησης και δεν τοποθετείσαι, τότε σημαίνει πως η αντικρουόμενη αυτή τοποθέτηση γίνεται μέρος της κουλτούρας. Πρέπει να είσαι influential». Ο κ. Νεοκλέους, πρόσθεσε πως στη Cyta όλοι οι εργαζόμενοι αγαπούν τον οργανισμό για τον οποίον δουλεύουν, ο καθένας με το δικό του τρόπο και πάνω σε αυτό, ανέφερε, μπορείς να χτίσεις. Σημείωσε πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια προσπάθεια αλλαγής κουλτούρας που κερδίζει έδαφος και αφορά τον τρόπο αξιολόγησης των εργαζομένων, καταργώντας την πρακτική σύμφωνα με την οποίαν όλοι οι εργαζόμενοι είναι άριστοι.

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Τράπεζα Κύπρου: Αλλαγή στην σύνθεση της Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού & Αμοιβών
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ