Το μέλλον του λιανικού εμπορίου μέσα από τις ψηφιακές τεχνολογίες

Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου δημιούργησε ένα περιβάλλον χαμηλού κόστους, ενώ η ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας του καταναλωτή και της παρεχόμενης λειτουργικότητας αύξησε την πίεση για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές λύσεις όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Εικονική Πραγματικότητα, η Ρομποτική, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων. Την ίδια ώρα, η συνεχής μείωση του κόστους των διαθέσιμων τεχνολογιών δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες που οφείλουν να αξιοποιηθούν, καθώς τα παραδοσιακά όρια κλάδων διευρύνονται, δημιουργώντας νέες ανταγωνιστικές πιέσεις για τις επιχειρήσεις.

Παράλληλα, η παραδοσιακή έννοια της εξυπηρέτησης του πελάτη αντικαθίσταται από την εμπειρία του πελάτη η οποία περιλαμβάνει το σύνολο της αγοραστικής διαδρομής από την αναζήτηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας έως και την τελική αγορά, χρήση και υποστήριξη μετά την πώληση, με ψηφιακά πλέον κανάλια.

Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, με εργαλεία και τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων, προσπαθούν να εξατομικεύσουν κατά το δυνατό την αγοραστική εμπειρία του κάθε πελάτη αναλύοντας συμπεριφορές, κουλτούρες και αγοραστικές συνήθειες.

Ρομποτική

Στη νέα ψηφιακή εποχή κορυφαίες εταιρείες λιανικού εμπορίου διασυνδέονται με τους πελάτες τους ενώ αναπτύσσουν διασυνδεδεμένα καταστήματα και δίκτυα εφοδιαστικής αλυσίδας, με απώτερο σκοπό το όφελος του πελάτη, που οφείλει να είναι στο «κέντρο» όλων των δραστηριοτήτων τους.

Οι Κυπριακές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου θα έχουν την ευχέρεια να ενημερωθούν για την χρήση αυτοματοποιημένων ρομποτικών συστημάτων με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης για τις βασικές πτυχές των λειτουργιών υποστήριξης πελατών, στο brunch που διοργανώνει η Powersoft την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022, με θέμα "The Future of Retail, στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.  Επίσης για πιθανές λύσεις εξοικονόμησης κόστους  και αύξησης αποδοτικότητας στους τομείς της πληροφορικής και της τεχνολογίας, οι οποίες συμβάλλουν στην αναδιάρθρωση και στην βελτιστοποίηση των λειτουργιών και δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου σε καθημερινή βάση.

Το Future of Retail απευθύνεται προς ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων όλων των μεγεθών και όλων των κλάδων της οικονομίας. Ιδιαίτερα απευθύνεται σε εκπροσώπους του Λιανικού Εμπορίου (υπεραγορές, πολυκαταστήματα, περίπτερα, καταστήματα μόδας).

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: Powersoft

Δειτε Επισης

Χτίζοντας γέφυρες ανάμεσα στις εποχές
Αλίκη Δράκου: Η βιωσιμότητα ως διαχρονική στάση για την Cyta και ο στόχος εξάλειψης της ψηφιακής ανισότητας
Νίκη Ξενοφώντος: Παραμένει και θα συνεχίσει να είναι ελκυστική δικαιοδοσία για trusts η Κύπρος-Η αυξανόμενη ζήτηση
Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»