Παρακολουθήστε ζωντανά το 13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
08:55 - 15 Δεκεμβρίου 2021

H βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει ραγδαία. Κάποτε ήταν άγνωστο και υποανάπτυκτο. Αν και, σήμερα, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου καταλαμβάνουν τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν διαδικτυακή παρουσία κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες και κέρδη.
Σήμερα, δεν χρειάζεστε πολλά χρήματα για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς είναι πολύ προσιτή σε όλους. Παρ 'όλα αυτά, οι επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου υποχρεούνται να αναζητήσουν νέες λύσεις που θα βοηθήσουν την επιχείρησή τους να πετύχει.
Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ
Οι διαδικτυακές αγορές είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές διαδικτυακών δραστηριοτήτων στον κόσμο, και αυτό μπορεί να φανεί από τον τρόπο με τον οποίο η αγορά αυξάνεται κάθε χρόνο. Το 2019, οι συνολικές πωλήσεις της αγοράς ανήλθαν σε $3,53 τρις, ενώ μέχρι το 2022, τα συνολικά έσοδα αναμένεται να διπλασιαστούν και να αυξηθούν σε $6,54 τρις.
Δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει τέτοιες αυξήσεις. Γίνεται όλο και πιο βολικό για τους διαδικτυακούς χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο να αγοράζουν απλά προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο από οποιοδήποτε μέρος και τοποθεσία.
Ποιες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να επικρατήσουν;
Ο έλεγχος ταυτότητας 2 παραγόντων θα έχει αντίκτυπο στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τώρα και στο εξής, οι πάροχοι συστημάτων πληρωμών στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να συμμορφώνονται με την οδηγία ελέγχου ταυτότητας 2 παραγόντων για πληρωμές στην ΕΕ. Ουσιαστικά, αυτός ο νόμος αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της διαδικτυακής απάτης και στην προστασία των αγοραστών.
Από όσα έχουμε δει το 2020, οι μεγάλες επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους έχοντας κατά νου την ιδέα των πολυκαναλικών αγορών. Και αυτή η τάση θα γίνει ακόμη πιο διαδεδομένη το 2021. Βασικά, οι πολυκαναλικές αγορές στοχεύουν στη δημιουργία και διατήρηση της παρουσίας μιας επιχείρησης σε πολλές πλατφόρμες, για παράδειγμα, σε έναν ιστότοπο, μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων και ένα δίκτυο κοινωνικών μέσων.
Μέχρι τώρα, κάθε επιχειρηματίας ηλεκτρονικού εμπορίου γνωρίζει πόσο σημαντικά είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή τους. Αυτές τις μέρες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένας τρόπος να συνδεθείτε με άλλους και να μοιραστείτε τις σκέψεις και τις φωτογραφίες μας. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης εφαρμόζουν διάφορα στοιχεία για να παρέχουν μια ομαλή εμπειρία αγορών για online αγοραστές. Πρόσφατα, το Instagram και το Facebook έχουν εφαρμόσει "κουμπιά αγοράς", τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να πραγματοποιούν συναλλαγές αμέσως.
Ανάπτυξη φωνητικού εμπορίου. Πολλοί χρήστες βασίζονται σε βοηθούς φωνής, όπως η Alexa από το Amazon Echo ή ο Βοηθός Google από το Google Home για να τους βοηθήσουν σε διάφορες εργασίες, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών αγορών. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 75% των νοικοκυριών των ΗΠΑ θα έχουν έξυπνο ηχείο έως το 2025. Χάρη στη βελτιωμένη ευκολία της τεχνολογίας, οι βοηθοί φωνής έχουν γίνει εξαιρετικά ακριβείς στις απαιτήσεις φωνητικής αναζήτησης. Αυτό οδήγησε σε μια πιο συνεκτική εμπειρία αγορών για τους αγοραστές.
Mobile Commerce. Με την αύξηση της δημοτικότητας των διαδικτυακών αγορών, οι καταναλωτές εξοικειώνονται περισσότερο με την ολοκλήρωση των αγορών μέσω των κινητών τους συσκευών. Το 2021, οι πωλήσεις μέσω κινητού μπορούν να ανέλθουν σχεδόν στο 73% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου!
Η εξατομίκευση είναι το κλειδί. Το 72% των καταναλωτών επισημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να αλληλοεπιδράσουν με εξατομικευμένα μηνύματα. Η παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας πελατών είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να δημιουργήσει μια μακροχρόνια σχέση με τους πελάτες της. Ανεξάρτητα από το πώς οι πελάτες επιλέγουν να αλληλοεπιδράσουν, είτε μέσω email, κοινωνικών μέσων ή οποιουδήποτε άλλου καναλιού, θα πρέπει να μπορείτε να δημιουργήσετε τη σωστή εμπειρία για αυτούς.
13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Στο 13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώνει διαδυκτυακά η ΙΜΗ, την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 15:00 π.μ, η Sharon Gai, Director of Global Key Accounts της Alibaba Κίνας θα προβεί σε ευρεία χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού εμπορίου ανά το παγκόσμιο, ενώ θα αναλύσει τις διαφορές μεταξύ του κινεζικού οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου με αυτό τις Ευρώπης και θα παρουσιάσει τις νέες τάσεις όπως livestreaming, blind boxes, virtual bots κλπ.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
Το συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της Οικονομίας και ιδιαιτέρα προς: γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Πληροφορικής και προς όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο όπως:
- Digital managers και managers τμημάτων
- Eπιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ή προγραμματίζουν να δραστηριοποιηθούν ηλεκτρονικά
- Προμηθευτές
- Εμπόρους
- Εταιρείες Logistics
- Γραφεία που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία.
Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες Συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί: Αλφαμέγα, ECOMMBX Limited, FedEx Express, G.A.P Vassilopoulos Group | Fetch.
Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, Safer Gambling
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER και Mesimvria
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com