Ε. Φιλιππίδου: Αναγκαιότητα πλέον για τις επιχειρήσεις η ψηφιακή παρουσία

Όλες οι τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου προϋπήρχαν της πανδημίας, αλλά οι ιδιάζουσες συνθήκες με τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας οι τάσεις και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων επιταχύνθηκε.

Αυτό ανέφερε η συντονίστρια του 13ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Έλενα Φιλιππίδου, Senior Manager - Management Consulting της KPMG, υπογραμμίζοντας πως το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί επίκαιρο θέμα, με το 2021 να καταγράφει ψηφιακό άλμα για τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η κ. Φιλιππίδου επισήμανε πω οι καταναλωτές αύξησαν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου, προτιμώντας περισσότερο τις ψηφιακές συναλλαγές και πληρωμές. Πρόσθεσε πως η τάση αυτή δεν παρατηρείται μόνο στις νεαρές ηλικίες αλλά και άτομα από όλο το ηλιακό φάσμα άρχισαν να εκπαιδεύονται στη χρήση του διαδικτύου και στην πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών.

Λόγω της χρήσης του διαδικτύου οι καταναλωτές αποκτούν καινούργιες εμπειρίες με τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρουν ηλεκτρονικά καταστήματα με διεθνή εμβέλεια, με αποτέλεσμα να γίνονται πιο απαιτητικοί οι καταναλωτές, αναμένοντας και από τις κυπριακές επιχειρήσεις να παρέχουν την ίδια εμπειρία.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόνισε, αποτελεί αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις και υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες να αξιοποιήσουν για να αναπτύξουν την ηλεκτρονική τους παρουσία.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Brilliance Takes Time: Η Βίκη Συμεωνίδου του Lilith’s Child Games Studio στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας