Α. Βασιλόπουλος: Marketplace και πάροχος ψηφιακών logistics to Fetch

Σημαντικό για τις επιχειρήσεις αποτελεί η επιλογής του κατάλληλου πάροχου logistics και του σωστού marketplace, ανέφερε ο Ανδρέας Βασιλόπουλος, Business Development Director του G.A.P. Vassilopoulos Group. Μιλώντας στο 3ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο κ. Βασιλόπουλος τόνισε πως πλέον έχουμε περάσει από τα παραδοσιακά logistics στα ψηφιακά logistics και η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη αυξάνει την ταχύτητα παράδοσης, μειώνει το κόστος μιας επιχείρησης, ενώ προσφέρει στις επιχειρήσεις την ικανότητα παροχής εξατομικευμένων λύσεων και αξιόπιστη εξυπηρέτηση.

Αναφερόμενος στις διαφορές μεταξύ παραδοσιακών και ψηφιακών logistics, υπογράμμισε πως τα ψηφιακά aναγνωρίζουν την σύγκλιση της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογικής στρατηγικής, οδηγούνται από μια νέα γενιά web-based εφαρμογών που παρέχουν ορατότητα σε όλη την επιχείρηση, ενώ οι εν λόγω εφαρμογές επιτρέπουν τη δημιουργία νέων διαδικασιών και διασφαλίζουν την απόδοση.

Ο κ. Βασιλόπουλος τόνισε πως οι εταιρίες που επενδύουν στα ψηφιακά logistics μπορούν να καταγράψουν σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας μέσω των σύγχρονων εργαλείων, προσθέτοντας πως είναι δύσκολο για επιχειρήσεις που δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές να επιτύχουν και στα ψηφιακά logistics. Όπως είπε, «ο πραγματικός ανταγωνισμός δεν είναι μεταξύ προϊόντων αλλά μεταξύ της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Τα τελευταία δύο χρόνια, σημείωσε, ο Όμιλος θέλησε να παρέχει το σωστό marketplace για τους εμπόρους και του καταναλωτές και μέσω του Fetch προσφέρεται διαφορετική εμπειρία στους καταναλωτές και στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πρόκειται για την πρώτη on demand πλατφόρμα στην Κύπρο που προσφέρει ευκολία σε εμπόρους και καταναλωτές, με τους εμπόρους να έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και τους καταναλωτές να εξερευνήσουν χιλιάδες προϊόντα που είναι στην Κύπρο.

Σε λίγες ημέρες, πρόσθεσε, θα υπάρχει παγκύπρια κάλυψη, δίδοντας την ευχέρεια στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τα προϊόντας τους την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ή ακόμα να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από τα 100 σημεία του Ομίλου.

Παράλληλα, η λειτουργία του Fetch, ανέφερε ο κ. Βασιλόπουλος, ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα λόγω της ευκολίας να ενταχθεί μια επιχείρηση στο Fetch. Επίσης, με μηδενικό κόστος ανεξαρτήτως από το μέγεθος της επιχείρησης το Fetch δημιουργεί για τις τοπικές επιχειρήσεις μία δική τους ιστοσελίδα την οποία εύκολα μπορούν να διαχειριστούν.

Μέσω του Fetch, τόνισε ο κ. Βασιλόπουλος, παρέχονται επιπλέον πλεονεκτήματα για τους εμπόρους διότι υπάρχει μηδενικό κόστος εγγραφής, παροχή δωρεάν ηλεκτρονικού καταστήματος και μάρκετινγκ, δυνατότητα προσέγγισης νέων πελατών καθώς και υπηρεσία άμεσης παράδοσης στους καταναλωτές.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA