Α. Βασιλόπουλος: Marketplace και πάροχος ψηφιακών logistics to Fetch

Σημαντικό για τις επιχειρήσεις αποτελεί η επιλογής του κατάλληλου πάροχου logistics και του σωστού marketplace, ανέφερε ο Ανδρέας Βασιλόπουλος, Business Development Director του G.A.P. Vassilopoulos Group. Μιλώντας στο 3ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο κ. Βασιλόπουλος τόνισε πως πλέον έχουμε περάσει από τα παραδοσιακά logistics στα ψηφιακά logistics και η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη αυξάνει την ταχύτητα παράδοσης, μειώνει το κόστος μιας επιχείρησης, ενώ προσφέρει στις επιχειρήσεις την ικανότητα παροχής εξατομικευμένων λύσεων και αξιόπιστη εξυπηρέτηση.

Αναφερόμενος στις διαφορές μεταξύ παραδοσιακών και ψηφιακών logistics, υπογράμμισε πως τα ψηφιακά aναγνωρίζουν την σύγκλιση της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογικής στρατηγικής, οδηγούνται από μια νέα γενιά web-based εφαρμογών που παρέχουν ορατότητα σε όλη την επιχείρηση, ενώ οι εν λόγω εφαρμογές επιτρέπουν τη δημιουργία νέων διαδικασιών και διασφαλίζουν την απόδοση.

Ο κ. Βασιλόπουλος τόνισε πως οι εταιρίες που επενδύουν στα ψηφιακά logistics μπορούν να καταγράψουν σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας και της ποιότητας μέσω των σύγχρονων εργαλείων, προσθέτοντας πως είναι δύσκολο για επιχειρήσεις που δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές να επιτύχουν και στα ψηφιακά logistics. Όπως είπε, «ο πραγματικός ανταγωνισμός δεν είναι μεταξύ προϊόντων αλλά μεταξύ της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Τα τελευταία δύο χρόνια, σημείωσε, ο Όμιλος θέλησε να παρέχει το σωστό marketplace για τους εμπόρους και του καταναλωτές και μέσω του Fetch προσφέρεται διαφορετική εμπειρία στους καταναλωτές και στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πρόκειται για την πρώτη on demand πλατφόρμα στην Κύπρο που προσφέρει ευκολία σε εμπόρους και καταναλωτές, με τους εμπόρους να έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και τους καταναλωτές να εξερευνήσουν χιλιάδες προϊόντα που είναι στην Κύπρο.

Σε λίγες ημέρες, πρόσθεσε, θα υπάρχει παγκύπρια κάλυψη, δίδοντας την ευχέρεια στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τα προϊόντας τους την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ή ακόμα να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από τα 100 σημεία του Ομίλου.

Παράλληλα, η λειτουργία του Fetch, ανέφερε ο κ. Βασιλόπουλος, ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα λόγω της ευκολίας να ενταχθεί μια επιχείρηση στο Fetch. Επίσης, με μηδενικό κόστος ανεξαρτήτως από το μέγεθος της επιχείρησης το Fetch δημιουργεί για τις τοπικές επιχειρήσεις μία δική τους ιστοσελίδα την οποία εύκολα μπορούν να διαχειριστούν.

Μέσω του Fetch, τόνισε ο κ. Βασιλόπουλος, παρέχονται επιπλέον πλεονεκτήματα για τους εμπόρους διότι υπάρχει μηδενικό κόστος εγγραφής, παροχή δωρεάν ηλεκτρονικού καταστήματος και μάρκετινγκ, δυνατότητα προσέγγισης νέων πελατών καθώς και υπηρεσία άμεσης παράδοσης στους καταναλωτές.

Δειτε Επισης

Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Βασίλης Δημητριάδης: Διαφορά φιλοσοφίας με την κυβέρνηση για την ναυτιλία-Ετοιμάζει προτάσεις και δράσεις ο ΔΗΣΥ
Θεόδωρος Παρπέρης: Αύξηση των ΑΞΕ μέσα από την ανάδειξη της Κύπρου σε κόμβο family offices στην περιοχή
Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή