Α. Δημητρίου: To 60% των online αγορών τροφίμων το 2021 έγιναν στις Άλφαμεγα

Η χρήση ηλεκτρονικών καναλιών για τις αγορές ήταν ήδη αυξημένη και πριν από την πανδημία με τον ρυθμό ανάπτυξης του να κυμαινόταν μεταξύ 15-24% πριν την πανδημία, ενώ η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα λειτούργησαν ως επιταχυντές του ψηφιακού λιανικού εμπορίου το οποίο σε παγκόσμιο επίπεδο κατέγραψε άνοδο 27,6%. Αυτό ανέφερε ο Αντρέας Δημητρίου, Διευθυντής Τεχνολογίας και Πληροφορικής της Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική Λτδ μιλώντας στο 13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, υπογραμμίζοντας πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας καταγράφηκε έκρηξη στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο τροφίμων.

Συγκεκριμένα, ο κ. Δημητρίου ανέφερε πως στην Αμερική καταγράφηκε ανάπτυξη 58,5%, στην Ευρώπη 77%, ενώ στην Κύπρο το 2020, σύμφωνα με έρευνα της RAI, το 12% ψώνισαν online εκ των οποίων το 48% δήλωσαν ότι ψώνισαν από τις υπεραγορές Άλφαμεγα. Πρόσθεσε πως για το 2021 το ποσοστό των οnline αγορών τροφίμων που έγιναν από τις Άλφαμεγα ανέρχεται στο 60%.

Ο κ Δημητρίου σημείωσε πως η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βρισκόταν στα πλάνα της Άλφαμεγα, αλλά οι εξελίξεις πρόλαβαν την υλοποίηση των πλάνων της εταιρείας με αποτέλεσμα η εταιρεία αρχικά αποφάσισε να συνεργαστεί με την πλατφόρμα Foody για να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές που δεν μπορούσαν να επισκεφθούν τις υπεραγορές παρέχοντας 2.000 κωδικούς. Χαρακτήρισε ως ορθή την απόφαση της επιχείρησης να συνεργαστεί με την πλατφόρμα Foody καθώς και άλλοι μεγάλοι κολοσσοί του εξωτερικού που εάν και διέθεταν online καταστήματα επέλεξαν τις συνέργειες με πλατφόρμες για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για παραδόσεις την ίδια ημέρα.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα στήθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα των Άλφαμεγα παρέχοντας εύκολες διαδικασίες παραγγελίας τροφίμων και προσφέροντας τα ίδια οφέλη με αυτά που παρέχονται στους καταναλωτές που επισκέπτονται τις υπεραγορές. Υπογράμμισε πως υπάρχει η υπηρεσία live chat & live tracking έτσι ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν που βρίσκεται η παραγγελία τους.

Τόνισε πως ύψιστη προτεραιότητα των υπεραγορών Άλφαμεγα είναι η ασφάλεια και η ποιότητα τροφίμων και για τη διασφάλιση ότι οι καταναλωτές θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα όπως θα τα έπαιρναν από τις υπεραγορές υπάρχουν φορτηγά 3 θερμοκρασιών, εξειδικευμένα ψυγεία και κατάψυξη στο κέντρο διανομής στη Λάρνακα, γίνεται συλλογή φρέσκων τη μέρα της παράδοσης, εκπαιδεύεται το προσωπικό όσον αφορά τη συλλογή φρέσκων προϊόντων και γίνεται έλεγχος ποιότητας πριν από τη διανομή.

Ο κ Δημητρίου σημείωσε πως σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν καταγραφεί 15.500 νέοι πελάτες, παρατηρείται 400% αύξηση στην επισκεψιμότητα, 400% αύξηση στο μέσο καλάθι αγορών, ενώ οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν γύρω στο 3% του τζίρου για το 2021.

Δειτε Επισης

Δυναμική παρουσία Κύπρου στην διεθνή έκθεση China International Import Expo (pics)
Το Kia EV3 ενσωματώνει την υπηρεσία πληρωμών CarPay εντός αυτοκινήτου
Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί που θα επιβάλει ο Τραμπ σε Κίνα, Μεξικό και Καναδά
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Ολοκληρώθηκε το Samsung Developer Conference Korea 2024
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Hyundai: Οι Thierry Neuville και Martjin Wydaeghe παγκόσμιοι πρωταθλητές στο WRC 2024
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις