Α. Δημητρίου: To 60% των online αγορών τροφίμων το 2021 έγιναν στις Άλφαμεγα

Η χρήση ηλεκτρονικών καναλιών για τις αγορές ήταν ήδη αυξημένη και πριν από την πανδημία με τον ρυθμό ανάπτυξης του να κυμαινόταν μεταξύ 15-24% πριν την πανδημία, ενώ η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα λειτούργησαν ως επιταχυντές του ψηφιακού λιανικού εμπορίου το οποίο σε παγκόσμιο επίπεδο κατέγραψε άνοδο 27,6%. Αυτό ανέφερε ο Αντρέας Δημητρίου, Διευθυντής Τεχνολογίας και Πληροφορικής της Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική Λτδ μιλώντας στο 13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, υπογραμμίζοντας πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας καταγράφηκε έκρηξη στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο τροφίμων.

Συγκεκριμένα, ο κ. Δημητρίου ανέφερε πως στην Αμερική καταγράφηκε ανάπτυξη 58,5%, στην Ευρώπη 77%, ενώ στην Κύπρο το 2020, σύμφωνα με έρευνα της RAI, το 12% ψώνισαν online εκ των οποίων το 48% δήλωσαν ότι ψώνισαν από τις υπεραγορές Άλφαμεγα. Πρόσθεσε πως για το 2021 το ποσοστό των οnline αγορών τροφίμων που έγιναν από τις Άλφαμεγα ανέρχεται στο 60%.

Ο κ Δημητρίου σημείωσε πως η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βρισκόταν στα πλάνα της Άλφαμεγα, αλλά οι εξελίξεις πρόλαβαν την υλοποίηση των πλάνων της εταιρείας με αποτέλεσμα η εταιρεία αρχικά αποφάσισε να συνεργαστεί με την πλατφόρμα Foody για να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές που δεν μπορούσαν να επισκεφθούν τις υπεραγορές παρέχοντας 2.000 κωδικούς. Χαρακτήρισε ως ορθή την απόφαση της επιχείρησης να συνεργαστεί με την πλατφόρμα Foody καθώς και άλλοι μεγάλοι κολοσσοί του εξωτερικού που εάν και διέθεταν online καταστήματα επέλεξαν τις συνέργειες με πλατφόρμες για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για παραδόσεις την ίδια ημέρα.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα στήθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα των Άλφαμεγα παρέχοντας εύκολες διαδικασίες παραγγελίας τροφίμων και προσφέροντας τα ίδια οφέλη με αυτά που παρέχονται στους καταναλωτές που επισκέπτονται τις υπεραγορές. Υπογράμμισε πως υπάρχει η υπηρεσία live chat & live tracking έτσι ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν που βρίσκεται η παραγγελία τους.

Τόνισε πως ύψιστη προτεραιότητα των υπεραγορών Άλφαμεγα είναι η ασφάλεια και η ποιότητα τροφίμων και για τη διασφάλιση ότι οι καταναλωτές θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα όπως θα τα έπαιρναν από τις υπεραγορές υπάρχουν φορτηγά 3 θερμοκρασιών, εξειδικευμένα ψυγεία και κατάψυξη στο κέντρο διανομής στη Λάρνακα, γίνεται συλλογή φρέσκων τη μέρα της παράδοσης, εκπαιδεύεται το προσωπικό όσον αφορά τη συλλογή φρέσκων προϊόντων και γίνεται έλεγχος ποιότητας πριν από τη διανομή.

Ο κ Δημητρίου σημείωσε πως σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν καταγραφεί 15.500 νέοι πελάτες, παρατηρείται 400% αύξηση στην επισκεψιμότητα, 400% αύξηση στο μέσο καλάθι αγορών, ενώ οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν γύρω στο 3% του τζίρου για το 2021.

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA