powered by

Εκτοξεύοντας τα αποτελέσματα του digital marketing με AI

Κάνοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή της Τεχνητής Νοημοσύνης, ο πρώτος καινοτόμος κατασκευαστής ρομπότ ήταν ο θεός ‘Ήφαιστος από τον Όλυμπο. Ο μύθος λοιπόν θέλει τον ‘Ήφαιστο ως τον πρώτο κατασκευαστή ενός υπερφυσικού μπρούντζινου ρομπότ ή ανδροειδούς (τον Τάλω, μια πολεμική μηχανή) και μιας σειράς χρυσών γυναικών οι οποίες μπορούσαν να μιλούν. Τον καινοτόμο ‘Ήφαιστο - που πρώτα εκδιώχθηκε από τον Όλυμπο, πέρασε τα χίλια μύρια και στο τέλος έγινε αθάνατος – ακολούθησαν χιλιάδες άλλοι εφευρέτες Τεχνητής Νοημοσύνης ανά τον κόσμο.

Digital Marketing and Τεχνητή Νοημοσύνη

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν τεράστια και πολύπλοκα δεδομένα κάθε μέρα. Η AI δημιουργήθηκε για να επεξεργαστεί αυτή την πληθώρα δεδομένων και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιζήσουν και να αναπτυχθούν απέναντι στον τεράστιο ανταγωνισμό. Το marketing και κατ επέκταση το digital marketing έχει βελτιωθεί χρησιμοποιώντας artificial intelligence. Στις μέρες μας όλο και περισσότερα εργαλεία marketing χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στον πυρήνα τους. Από την εξόρυξη των δεδομένων έως την επεξεργασία τους, ο βασικός σκοπός είναι να εξάγουμε πολύτιμες πληροφορίες και να τις χρησιμοποιήσουμε για να βελτιώσουμε τον τρόπο που εφαρμόζουμε digital marketing.

Εκτοξεύοντας τα αποτελέσματα με τη χρήση ΑΙ

Χρησιμοποιώντας AI μοντέλα πρόβλεψης μπορεί να γίνει αναγνώριση μέσα από τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών αν αυτοί θα ανταποκριθούν σε μία προσφορά ή όχι. Η επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει θέτοντας τους επιχειρηματικούς της στόχους και στη συνέχεια να αναζητήσει τα επαναλαμβανόμενα πρότυπα (patterns) που ταιριάζουν στις ανάγκες της επιχείρησης. Έπειτα, χρησιμοποιώντας τεχνικές data mining μπορούν να επιλέξουν τα μοντέλα πρόβλεψης.

Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να κατατάξουν καλύτερα τα website. Ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης είναι ο χρόνος φόρτωσης του website. Για το λόγο αυτό, η Google δημιούργησε τις  Accelerated Mobile Pages (AMP). Η AMP είναι μία τεχνολογία που μπορεί να αξιοποιηθεί για τη δημιουργία ελαφρότερης έκδοσης του website.

Συλλέγοντας και επεξεργάζοντας δεδομένα η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει μια επιχείρηση να αποκτήσει περισσότερους και πιο ικανοποιημένους πελάτες. Δεδομένα όπως η τοποθεσία του χρήστη, η συσκευή του ή τα δημογραφικά του στοιχεία αποτελούν πολύτιμες πληροφορίες για να εκτοξευτούν τα αποτελέσματα digital marketing. Κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να χρησιμοποιούνται δεδομένα για να του προτείνονται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που είναι πιο πιθανό να αγοράσει.

Για τα οφέλη από τη χρησιμοποίηση Τεχνητής Νοημοσύνης στο Digital Marketing αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 13ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η Lyudmyla Baron, Technical Product Owner, Data Driven Marketing, της εταιρείας PVH, Ολλανδίας.

 Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της Οικονομίας και ιδιαιτέρα προς: γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Πληροφορικής και προς όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα του Συνεδρίου θα βρείτε εδώ.

 

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

 

Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 15 Δεκεμβρίου 2021 μεταξύ 15:00-18:00.

 

Πληροφορίες Συνεδρίου

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Αλφαμέγα, ECOMMBX Limited, FedEx Express, G.A.P Vassilopoulos Group | Fetch.

Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, Safer Gambling  

Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER και Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΓεΣΥ: Πλεόνασμα €113 εκατομμυρίων το 2024, στα €707 εκατ. το αποθεματικό-Η εκτίμηση για το 2025
Μίλησε με Μητσοτάκη για την κάθοδο ελληνικών πανεπιστημίων ο Χριστοδουλίδης-«Υπάρχει έδαφος συνεργασίας»
Πανεπιστήμιο Frederick: Επίτιμος διδάκτορας ο Καθηγητής Οικονομικών του Columbia Jeffrey D. Sachs
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: H Μακαρίου επαναπροσδιορίζεται, το κέντρο επανέρχεται
Χρ. Ελληνίδης: Τα ισχυρά εργαλεία και υπηρεσίες από Κομισιόν που καταρρίπτουν τα γλωσσικά εμπόδια με ένα κλικ
Ν. Χριστοδουλίδης: Ακαδημαϊκό κέντρο ευρωπαϊκού επιπέδου και με διεθνή αντίκτυπο το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Αρχιτεκτονικό και ακαδημαϊκό επίτευγμα η νέα πτέρυγα του EUC-«Empowering greatness»
Μαρίνα Χατζημανώλη: Tα γαλάζια επαγγέλματα ευκαιρία πετυχημένης σταδιοδρομίας
Σημαντική η συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κύπρου σε εκπαίδευση, έρευνα, οικονομία-Στον ΠτΔ η μελέτη αποτυπώματος
Παράταση στην υποβολή αιτήσεων για διεκδίκηση υποτροφιών για μεταπτυχιακά σε κλάδους της ναυτιλίας