powered by

Τάσεις και καινοτομίες στην τεχνολογία ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα τελευταία πέντε έως επτά χρόνια, ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης και της καινοτομίας και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται εξαιρετικά λαμπρό. Σύμφωνα με τη Statista, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής αναμένεται να αυξηθούν στα 5,4 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2022.

Η επιδημία του κορωνοϊού συνέβαλε επίσης σημαντικά στους ρυθμούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της κατασκευής καινούργιων e-shop. Μόνο το 2020, τα παγκόσμια ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν στο 25,7%, η οποία μπορεί να είναι η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των ετών 2019 και 2024.

Αυτοί οι αριθμοί επιβεβαιώνουν σαφώς το γεγονός ότι η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου ευδοκιμεί και αναπτύσσεται εδώ και λίγο καιρό. Στην πραγματικότητα, είναι επίσης ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους με συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις,  τεχνολογικές ανακαλύψεις και ενσωματώσεις. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτει τόσες πολλές δυνατότητες και είναι μία από τις πιο συναρπαστικές βιομηχανίες για εργασία.

Δεδομένου ότι πολλά πράγματα αναμένεται να αλλάξουν σε αυτόν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια, ποιες είναι μερικές από τις πιο συναρπαστικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που αναμένεται να επικρατήσουν στο μέλλον;

Ο κορωνοϊός συνέβαλε τεράστια στην ξαφνική ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρονικού εμπορίου. Όταν το COVID19 πρωτοανακηρύχθηκε παγκόσμια πανδημία, οι άνθρωποι άρχισαν να δημιουργούν αποθέματα. Η αγοραστική συμπεριφορά των μαζών σήμαινε ότι ήθελαν να πιάσουν τα πράγματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Καθώς οι προμήθειες καταστημάτων άρχισαν να εξαντλούνται, οι συναλλαγές μέσω e-shop αυξήθηκαν επειδή οι άνθρωποι χρειάζονταν απεγνωσμένα εναλλακτικές λύσεις.

Αυτό ενισχύεται περαιτέρω από μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Search Engine Land, η οποία έδειξε ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν 30% περισσότερα στο διαδίκτυο. Με τέτοια εξάρτηση από το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι επιχειρήσεις εξελίσσονται επίσης συνεχώς. Από τη συνεργασία με καλύτερους παρόχους φιλοξενίας ηλεκτρονικού εμπορίου έως την εργασία σε πιο βολικές εμπειρίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχουν πολλά που μπορούμε να περιμένουμε από το μέλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Όταν μιλάμε για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, το δυναμικό της αυτόματης αποστολής δεν μπορεί να αγνοηθεί. Καθώς περισσότεροι πελάτες αγοράζουν διαδικτυακά, η ανάγκη να ανοίξουν στρατηγικά τοποθετημένα κέντρα εκπλήρωσης αυξάνεται σημαντικά για την παράδοση παραγγελιών στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Η αυτόματη αποστολή είναι σίγουρα μια από τις σημαντικότερες μελλοντικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

 Με την ολοένα αυξανόμενη παγκόσμια ψηφιοποίηση, είναι δίκαιο να εμφανίζονται νέοι και πιο βολικοί τρόποι πληρωμής. Τα e-shop έχουν επίσης πολύ δρόμο από το να προσφέρουν μόνο πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, τραπεζικές μεταφορές ή πληρωμές σε μετρητά. Οι νέοι και βολικοί τρόποι πληρωμής είναι μια από τις πιο καυτές μελλοντικές τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όσον αφορά το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, η χρήση κινητών είναι μια τάση που αυξάνεται σημαντικά κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τη Statista, το μερίδιο πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου κινητής τηλεφωνίας στις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκε από 52,4% το 2016 σε 72,9% το 2021. Αυτή η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητά μπορεί να αποδοθεί στην ευκολία πραγματοποίησης αγορών από φορητές συσκευές. Όλες οι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτουν τώρα μια εφαρμογή, η οποία εξοικονομεί χρόνο και προσφέρει επίσης αποκλειστικές προσφορές στους πελάτες.

 Ο Derric Haynie, Chief Ecommerce Technologist της Ecommerce Tech στις ΗΠΑ, θα αναλύσει ενώπιον του 13ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τις επικρατέστερες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της Οικονομίας και ιδιαιτέρα προς: γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Πληροφορικής και προς όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα του Συνεδρίου θα βρείτε εδώ.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 15 Δεκεμβρίου 2021 μεταξύ 15:00-18:30.

 

Πληροφορίες Συνεδρίου

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: Αλφαμέγα, ECOMMBX Limited, FedEx Express, G.A.P Vassilopoulos Group | Fetch.

Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, Safer Gambling  

Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER και Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

7ο Doing Business with Cyprus Summit-Μεγάλο συνέδριο της ΙΜΗ και του Invest Cyprus στο Τελ Αβίβ (pics)
Chef’s Kiss: Το 1ο φεστιβάλ γαστρονομίας έρχεται στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Στον Θεόδωρο Λουκαΐδη τα ηνία του ΙδΕΚ-Διορίστηκε Γενικός Διευθυντής
11ο International Compliance Forum: Πλοήγηση στον Κανονισμό DORA
Εργαστήριο αφιερωμένο στο κυπριακό ελαιόλαδο από το Πολιτιστικό Ίδρυμα Τραπέζης Κύπρου
H Forte PR χαράσσει τη δική της πορεία στον κλάδο της επικοινωνίας
EKCO Group: Το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα του Ηλία Κόκκινου και του Χαράλαμπου Ονουφρίου
ΓεΣΥ: Πλεόνασμα €113 εκατομμυρίων το 2024, στα €707 εκατ. το αποθεματικό-Η εκτίμηση για το 2025
Μίλησε με Μητσοτάκη για την κάθοδο ελληνικών πανεπιστημίων ο Χριστοδουλίδης-«Υπάρχει έδαφος συνεργασίας»
Πανεπιστήμιο Frederick: Επίτιμος διδάκτορας ο Καθηγητής Οικονομικών του Columbia Jeffrey D. Sachs