Ε-Commerce: Οι κινεζικές αγορές μας δείχνουν το μέλλον;
10:25 - 01 Δεκεμβρίου 2021

Η μετατόπιση των αγορών στην Κίνα προς τον ηλεκτρονικό κόσμο είναι διαφορετική σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη αγορά. Παρατηρείται μάλιστα ότι ανάλογα με το εκάστοτε κοινό στόχο και την κατηγορία των προϊόντων οι αποδόσεις αυτών στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και στον χώρο του φυσικού εμπορίου διαφοροποιούνται σημαντικά.
Η Κίνα αναμένεται να γίνει η πρώτη χώρα στην ιστορία που θα δει την πλειονότητα του λιανεμπορίου της να πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου αντί μέσω των φυσικών καταστημάτων.
Αυτό αναφέρει μια νέα έκθεση της εταιρείας έρευνας ψηφιακού marketing eMarketer. «Η Κίνα θα κάνει ένα βήμα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό φέτος που κάποτε θα φαινόταν σχεδόν αδιανόητο», εξηγεί το σημείωμα της εταιρείας. «Για πρώτη φορά οπουδήποτε, η πλειονότητα των λιανικών πωλήσεων για μια ολόκληρη χώρα θα έχει πραγματοποιηθεί μέσω συναλλαγών στο διαδίκτυο».
Συγκεκριμένα, η Κίνα αναμένεται να φτάσει στο 52,1% όλων των λιανικών πωλήσεών της στο Διαδίκτυο στο τέλος του 2021. Αυτό σημαίνει αύξηση 7,3% από το 2020, όταν έφτανε το 44,8% των συνολικών λιανικών πωλήσεών.
Σύμφωνα με το eMarketer, η ιστορική μετάβαση σε οφείλεται σε δύο βασικούς παράγοντες: στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου που οδηγούνται και πραγματοποιούνται μέσω social media και στην πανδημία COVID-19. Όμως, ενώ η Κίνα θα δει μια στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, άλλες χώρες δεν ξεπερνούν το όριο του 50%. Η Νότια Κορέα βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αν και οι λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσωπεύουν εκεί μόνο το 28,9% όλων των λιανικών πωλήσεων. Η Αμερική είναι ακόμη πιο πίσω. Οι λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 15% όλων των λιανικών πωλήσεων το 2021.
13ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
H Sharon Gai, Director of Global Key Accounts της Alibaba Κίνας θα προβεί σε ευρεία χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού εμπορίου ανά το παγκόσμιο, ενώ θα αναλύσει τις διαφορές μεταξύ του κινεζικού οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου με αυτό τις Ευρώπης και θα παρουσιάσει τις νέες τάσεις όπως livestreaming, blind boxes, virtual bots κλπ.
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της Οικονομίας και ιδιαιτέρα προς: γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Πληροφορικής και προς όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα του Συνεδρίου θα βρείτε εδώ.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 15 Δεκέμβρη 2021 μεταξύ 15:00-18:30.
Πληροφορίες Συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ECOMMBX Limited, FedEx Express, G.A.P Vassilopoulos Group.
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Το Έργο «Γραφεία Διασύνδεσης Πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας»
Υποστηρικτής: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER και Mesimvria Enterprises
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com