Γ. Ζερβίδης: Δεν θα βιώνουμε το virtual reality αλλά θα είμαστε μέρος του

Από το 2002 που ξεκίνησε η διοργάνωση του πρώτου Digital Conference από την ΙΜΗ γεγονός που σηματοδοτήθηκε και από την εισαγωγή του facebook, εισερχόμασταν όλοι σε αχαρτογράφητα νερά και κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Αυτό ανέφερε ο chairman του 17ου Digital Marketing Conference Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist, Trainer, υπογραμμίζοντας πως μέσα σε έξι χρόνια από το 2002, έκαναν την εμφάνισή τους Instagram και twitter, ενώ σήμερα γίνεται λόγος για το metaverse που, όπως είπε, αποτελεί τη συνέχεια του ίντερνετ χωρίς τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή κινητής συσκευής, αλλά ίσως σε φακούς επαφής.

Ο κ. Ζερβίδης τόνισε πως πλέον δεν θα βιώνουμε το virtual reality, αλλά θα είμαστε μέρος αυτού. Σίγουρα, είπε, δεν μπορούμε να το αποφύγουμε αλλά σίγουρα θα πρέπει να προσαρμοστούμε αναλόγως.

 

Δειτε Επισης

Νίκη Ξενοφώντος: Παραμένει και θα συνεχίσει να είναι ελκυστική δικαιοδοσία για trusts η Κύπρος-Η αυξανόμενη ζήτηση
Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού ISTF έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο στην Μαρίνα Αγίας Νάπας