powered by

Giannos Tran: Drawing awareness and loyal followers μέσω podcasting

Ο κάθε ένας μπορεί να κάνει το δικό του video show και podcasting, επιλέγοντας τη θεματολογία που του αρέσει και με καλεσμένους που μπορούν να αξιοποιηθούν ως περιεχόμενο. Αυτό ανέφερε ο Giannos Tran, Business Development Director της Ontime Media, μιλώντας ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference επισημαίνοντας πως ο ίδιος προχώρησε στη δημιουργία της marketing εταιρείας του το 2018. Πρόσθεσε πως θα πρέπει να σκεφτόμαστε με όρους marketing και δεν θα πρέπει να φοβόμαστε να πειραματιζόμαστε με εργαλεία και πλατφόρμες τα οποία εν γνωρίζουμε καλά.

 

Αναφερόμενος στα βήματα για εκπομπές Podcast, ο κ. Tran ανέφερε πως ο παρουσιαστής της εκπομπής μπορεί να επιλέξει το θέμα και τον καλεσμένο ο οποίος αποτελεί και το περιεχόμενο του show, καθώς μιλά κατά το 80% του χρόνου της εκπομπής.

 

Αξιοποιώντας τον καλεσμένο σας, είπε, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο network του και μπορείτε να αποκτήσετε φήμη, draw awareness κάτι το οποίο θα μπορέσει να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η αξία του περιεχόμενου που είναι ο καλεσμένος, θα οδηγήσει το network του καλεσμένου να ψάξει για εσάς να μάθει για εσάς και τελικά να αποκτήσετε loyal followers.

 

Πέραν της φήμης που θα αποκτήσετε, πρόσθεσε, θα μπορείτε να αξιοποιήσετε και το κάθε επεισόδιο podcasting, ανεβάζοντας το σε πλατφόρμες long form. Φέρνοντας ως παράδειγμα τις δικές του εκπομπές, ανέφερε πως μπορούμε να πάρουμε το κάθε επεισόδιο και να το σπάσουμε το περιεχόμενο, ανάλογα με τα θέματα που αναπτύσσονται και να τα προσαρμόζουμε ανάλογα με την πλατφόρμα που θέλεις να το ανεβάσεις.

 

Τόνισε πως η αρχή είναι δύσκολη, μέχρι να αποκτήσεις φήμη μέσω της επιλογής των καλεσμένων και του θεματολογίου, ενώ πάντα θα υπάρχει και ένα επεισόδιο milestone το οποίο θα απογειώσει την απήχηση της εκπομπής.

 

Τέλος ανέφερε πως υπάρχει πληθώρα θεμάτων για την δημιουργία podcasting, υπογραμμίζοντας πως η κάθε εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει το δικό της podcasting show για marketing. Πρόσθεσε πως επιλέγοντας τον κατάλληλο καλεσμένο και θεματολογία, μπορείς να αποκτήσεις το network τους και πιθανούς πελάτες.

Δειτε Επισης

17α IN Business Awards: Lifetime Achievement Award στους Σώτο, Σάββα, Αλέξανδρο και Άρη Ιακωβίδη
17α IN Business Awards: Στην Πετρολίνα το βραβείο στην κατηγορία «Επιχείρηση»
17α IN Business Awards: Στον Δημήτρη Ζορπά το βραβείο Μάνατζερ (εις μνήμην Άντη Χατζηκωστή)
17α IN Business Awards: Στην Exness το βραβείο εταιρικής βιωσιμότητας και υπευθυνότητας(ESG-ΕΚΕ)
17α IN Business Awards: Στην Zemco Group το βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη γης-Κατασκευές»
17α IN Business Awards: Βραβείο στην XM-Best workplace/ εργοδότης προτίμησης
17α IN Business Awards: Στην Thanos Hotels & Resorts το βραβείο στην κατηγορία «Τουρισμός/Ψυχαγωγία/Εστίαση»
17α IN Business Awards: Kύπριος επιχειρηματίας/επαγγελματίας που διαπρέπει στο εξωτερικό ο Ανδρέας Σιάμισιης
17α IN Business Awards: Βραβείο στον Θωμά Καζάκο για την συνολική προσφορά του στον τομέα της ναυτιλίας
17α IN Business Awards: Στην Athlos Capital το βραβείο στην κατηγορία «Υπηρεσίες»