powered by

Οι χρήστες είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αξιοπιστία των portals

Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ενδυναμώσει την απήχηση των social media και συνεπώς και την απήχηση των media portals. Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference που συντόνισε ο Δημήτρης Δημητρίου, Πρόεδρος της ΚΟΕΔ, επισημάνθηκε πως το κοινό κατακλύζεται από πληθώρα ειδήσεων και push notifications χωρίς να γνωρίζει την αυθεντικότητα της πληροφόρησης.

Η Φρόσω Βιολάρη, Αρχισυντάκτρια του SigmaLive, επισήμανε πως ο αναγνώστης θα πρέπει να εμπιστευτεί το portal που διαβάζει όπως εμπιστεύεται τον προσωπικό του ιατρό στο ΓεΣΥ. Όπως ο δημοσιογράφος κάνει την έρευνά του για να διαπιστώσει την εγκυρότητα της πληροφόρησης, έτσι και ο αναγνώστης θα πρέπει να διασταυρώσει από διάφορες πηγές ενημέρωσης κατά πόσον μια είδηση είναι έγκυρη ή όχι. Πρόσθεσε πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δυστυχώς κατηγορηθήκαμε πως ήμασταν μονοθεματικοί, «αλλά όταν δημοσιοποιούσαμε μια καλή είδηση η εν λόγω είδηση, όπως λέμε και στην γλώσσα μας, πήγαινε άπατη». Αναφερόμενη στη μετάβαση στην online διαφήμιση, η κ. Βιολάρη ανέφερε πως τα παραδοσιακά κανάλια διαφήμισης θα συνυπάρξουν με τα digital κανάλια διαφήμισης.

Από την πλευρά της η Ντίνα Κλεάνθους, Αρχισυντάκτρια του REPORTER, τόνισε πως αναγνώστης όπως και κάθε καταναλωτής κάνει την έρευνα του για την πηγή πληροφόρησης και ενημέρωσής του. Άρα στο θέμα των fake news ο αναγνώστης θα πέσει θύμα παραπληροφόρησης μία ή δύο φορές. Την επόμενη φορά δεν θα εμπιστευτεί τη συγκεκριμένη πηγή ενημέρωσης και θα επιλέξει μια άλλη πηγή ενημέρωσης, πιο αξιόπιστο μέσο. Πρόσθεσε πως οι χρήστες πλέον εκπαιδεύονται, έχει ψηφιακή εμπειρία και είναι σε θέση να αξιολογήσει την αξιοπιστία του ψηφιακού μέσου που διαβάζει. Αναφορικά με τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και διαφήμισης, η κ. Κλεάνθους τόνισε πως το κάθε κανάλι επικοινωνίας διατηρεί τη δική του δυναμική. Ωστόσο, λόγω ταχύτητας τα ψηφιακά κανάλια φαίνεται να κερδίζουν έδαφος.

Ο Παναγιώτης Τσαγγάρης, Διευθυντής Ειδήσεων της Digital Tree ανέφερε πως υπάρχει δεοντολογία που θα πρέπει ακολουθείται στη δημοσιοποίηση ειδήσεων και έφερε ως παράδειγμα πως δεν δημοσιοποιούνται θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα εάν πρώτα δεν ενημερωθούν οι οικείο του θύματος. Ωστόσο, ορισμένα portals στο βωμό των κλικ και στον ανταγωνισμό που υπάρχει για την πρωτιά στη μετάδοση της είδησης, στέλνουν push notifications. Πρόσθεσε πως τα social media αποτελούν ακόμη ένα κανάλι επικοινωνίας των portals, ενώ παράλληλα τα social media αποτελούν πηγή για ειδήσεις και ρεπορτάζ. Τόνισε πως είναι αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο απλά να παρακολουθούνται τα social media και να αναμένεται τι θα πει ο καθένας για να δημοσιευτεί ώστε να αποφέρει κλικ στα portals.

Δειτε Επισης

Kapnos Airport Shuttle: Αυξάνει κατά 50% τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο Πάφου
Ενισχύεται η θέση της Κύπρου στον τομέα των επενδυτικών ταμείων-Road show CIFA σε χώρες κλειδιά
Τομή στην αγορά του διαδικτυακού στοιχήματος στην Κύπρο με Cyprus Online Gaming Association-Τα ιδρυτικά μέλη
Ξεχωριστή στιγμή για την κυπριακή καλαθοσφαίριση-Στα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλλου FIBA 2027 η Εθνική
Επιτυχής πρωτοποριακή ενδοσκοπική καρδιοχειρουργική επέμβαση στο El Greco Medical Centre
Ζωτικός ο ρόλος των Επίτιμων Προξένων στη διεύρυνση της κυπριακής διπλωματίας
Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης: Η Κύπρος συμμετέχει στην παγκόσμια πρωτοβουλία May Measure Month
Κύκλος επαφών Αρχής Παιγνίων με κοινοβουλευτικά κόμματα για το μέλλον του τομέα και την προστασία των παικτών
Δεξίωση Βρετανού Ύπατου Αρμοστή στους CIM Honorary Fellows και το Advisory Board
Προστασία των επιχειρήσεων στο νέο νομικό περιβάλλον