powered by

Iσχυρό εργαλείο digital marketing το Podcasting

Τα podcasts είναι ηχητικά επεισόδια που αφορούν συγκεκριμένο θέμα και διατίθενται στο διαδίκτυο. Όλα τα podcast είναι δωρεάν και τα περισσότερα είναι διαθέσιμα μέσω πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Ένα επεισόδιο μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάρκεια, από 5 λεπτά έως ώρες.

Η παραγωγή ενός podcast, αλλιώς podcasting, προσφέρει σε μια επιχείρηση την ευκαιρία να γίνει ακόμα πιο δημιουργική ξεφεύγοντας από το κείμενο του blog ή ένα βίντεο στα social media. Σημαντικό που θα πρέπει να αντιληφθεί κανείς είναι πως τα podcasts δεν είναι απλώς ένα εργαλείο branding, αλλά δημιουργούν αξία για το κοινό που ακολουθούν την επιχείρηση. Οι ακροατές αισθάνονται συνδεδεμένοι με την επιχείρηση, αποκτούν την αίσθηση του ανήκειν, μαθαίνουν για τα ενδιαφέροντά τους και αποτελούν μέρος μίας κοινότητας podcast.

Γιατί μια επιχείρηση να επενδύσει στο Podcasting;

Το podcasting συμπληρώνει ιδανικά κάθε ενέργεια marketing που πραγματοποιεί μια επιχείρηση για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand. Μέσω των podcasts που δημιουργούνται και των θεμάτων που επιλέγονται, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν για το brand τους και να το παρουσιάσουν στους ακροατές τους, χωρίς αυτή η διαδικασία να μοιάζει επιτηδευμένη. Επιπλέον, μία συνεργασία με έμπειρους podcasters που διαθέτουν ήδη πιστό ακροατήριο, αποτελεί την καλύτερη λύση προώθησης της επιχείρησης.

Γιάννος Τραν

Για το podcasting αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 17ου Digital Marketing Forum ο Γιάννος Τραν, Business Development Director τουOntime Media. Ο Γιάννος Τραν, digital oriented τύπος, είναι γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από τις διαδικτυακές εκπομπές του, το NetCast Zone.

Η πρώτη επαφή του Γιάννου Τραν με τον κόσμο των podcasts ήταν το 2007 στην παρουσίαση του πρώτου iPhone από τον Steve Jobs. Φοιτητής τότε και χωρίς να γνωρίζει τι ακριβώς ήταν, αποφάσισε να ανακαλύψει αυτά τα ανεξερεύνητα εδάφη. Μετά το τέλος των σπουδών του και με τη δημιουργία της marketing εταιρείας Ontime το 2017, έβαλε ως στόχο με την ομάδα του, να έχουν την δική τους παραγωγή podcast.

Το 17ο Φόρουμ Ψηφιακού Μάρκετινγκ θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Νοεμβρίου μεταξύ 08:30 και 14:30, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων,  Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ.

 

Τα μέλη των συνδέσμων που στηρίζουν το συνέδριο (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στα τέλη εγγραφής.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ImarComms, Ontime Media, UCLan Cyprus

Υποστηρικτής: Nicosia Tourism Board

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, MESIMVRIA Enterprises, περιοδικό GOLD magazine, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com            ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη κατασκήνωση νέων ως χρυσός χορηγός
IC Foundation από τον Andrew Budzinski...Ο λόγος ίδρυσης μη κερδοσκοπικού οργανισμού από τον ιδιοκτήτη της IC Markets
Θλίψη Χριστοδουλίδη για τον θάνατο του Νίκου Ιωάννου-«Δήλωνε πάντα παρών στα καλέσματα της πατρίδας»
Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου: Από τους πιο φωτεινούς φάρους της κυπριακής ιατρικής κοινότητας ο Νίκος Ιωάννου
Laure Jolibois: Πώς είναι το διαφημιστικό γραφείο του μέλλοντος
Σταυριάνα Ναθανήλ: Γιατί η μάχη για την ανάπτυξη δεν κερδίζεται με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
Ορέστης Μιχαήλ: Η νέα τάξη πραγμάτων στο… χάος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Το Ναυτιλιακό Επιμελητήριο χαιρετίζει έναρξη σύμβασης για ανακύκλωση πλοίων