powered by

CYFIELD: Business Breakfast για τους στρατηγικούς συνεργάτες του CIM

Το Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, διοργάνωσε την 7η συνάντηση των Στρατηγικών Εταίρων του την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 9:00πμ-11πμ. Την συνάντηση φιλοξένησε η CYFIELD στο πιο ψηλό κτίριο της Λευκωσίας το «360».
 

  

  

  

Το CIM έχει συνάψει μέχρι στιγμής 22 Στρατηγικές Συνεργασίες με τις κορυφαίες κυπριακές επιχειρήσεις και παγκόσμιους κολοσσούς με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, πρόσβασης στην αγορά εργασίας και γενικότερα την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού κόσμου. Οι Στρατηγικοί Συνεργάτες είναι μέχρι στιγμής –

1.         Τράπεζα Κύπρου

2.         Όμιλος ΧΑ Παπαέλληνας

3.         McDonalds

4.         ForexTime

5.         IBM

6.         Parimatch

7.         Cablenet

8.         Columbia Shipmanagement

9.         Tototheo Maritime

10.       Χαραλαμπίδης/Κρίστης

11.       KPMG

12.       GanDirect Insurance

13.       Iron Mountain

14.       Υπεραγορές Άλφα Μέγα

15.       Green Energy Group

16.       KEAN

17.       CYFIELD Group

18.       Remedica

19.       TBWA/Entelia

20.       UNICARS

21.        NAGA

Σκοπός είναι οι Στρατηγικοί Συνεργάτες να καλύψουν όλο το εύρος της οικονομίας και να αριθμούν στο μέγιστο 25.  Στην συνάντηση παρευρέθηκαν οι Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού και Μάρκετινγκ Στρατηγικών Συνεργατών.  

  

Οι Στρατηγικές Συνεργασίες αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά περίτρανα τον ηγετικό ρόλο του CIM σαν το κατεξοχήν Κυπριακό Business School και ενδυναμώνει τις υπηρεσίες και την εκπαίδευση που προσφέρει στους φοιτητές του.

Δειτε Επισης

Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Ξεκινούν οι τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament
Ενώνουν δυνάμεις ASBIS και Origin Acoustics...Νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του ποιοτικού ήχου
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort
Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.