powered by

Αύξηση 17% στον Δείκτη Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών

Ο Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών για τον μήνα Οκτώβριο 2021 ανήλθε στις 117,95 μονάδες (με βάση 2015=100), σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 1,87% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, ο δείκτης κατέγραψε αύξηση 16,99%. Κατά κύρια κατηγορία προϊόντων, καταγράφηκαν αυξήσεις στα μεταλλικά προϊόντα (32,35%), στα προϊόντα από ξύλο, μονωτικά, χημικά και πλαστικά (17,51%), στα ηλεκτρομηχανολογικά είδη (11,68%), στα ορυκτά (5,61%) και στα προϊόντα ορυκτών (4,31%).

  

Πίνακας

Κώδικας

Κατηγορίες προϊόντων

Δείκτης

Οκτώβριος 2021

(2015=100)

Ποσοστιαία μεταβολή

(%)

Οκτ 2021 / Σεπ2021

Οκτ 2021 /

Οκτ 2020

Ιαν-Οκτ 2021 /

Ιαν-Οκτ 2020

1

Ορυκτά

104,69

3,32

5,61

2,22

11

Αδρανή ορυκτά

102,40

3,54

5,08

1,24

12

Κονίες

109,76

5,83

10,62

4,02

13

Λίθοι

100,33

0,00

0,00

0,77

2

Προϊόντα ορυκτών

103,23

2,84

4,31

1,32

21

Προϊόντα κονιών

103,21

3,04

4,22

1,11

22

Κεραμικά είδη

103,27

2,19

4,61

2,00

3

Προϊόντα από ξύλο, μονωτικά, χημικά και πλαστικά 

117,80

1,53

17,51

8,12

31

Προϊόντα από ξύλο

120,55

1,06

21,09

9,44

32

Μονωτικά υλικά

99,64

0,00

8,47

4,82

33

Χημικά προϊόντα

116,37

3,72

10,71

3,12

34

Είδη από πλαστικό

120,01

2,03

16,43

10,01

4

Μεταλλικά προϊόντα

137,97

1,51

32,35

21,00

41

Προϊόντα από σίδηρο και χάλυβα

149,18

-0,72

44,70

32,58

42

Προϊόντα από αλουμίνιο και άλλα μέταλλα

123,47

5,21

16,77

6,22

5

Ηλεκτρομηχανολογικά είδη

110,28

0,32

11,68

7,28

51

Ηλεκτρολογικό υλικό

128,45

0,38

22,33

16,76

52

Είδη θέρμανσης και ψύξης

89,26

0,00

-1,30

-2,71

53

Άλλα ηλεκτρομηχανολογικά είδη

110,47

0,45

10,86

5,64

 

Γενικός Δείκτης

117,95

1,87

16,99

9,68

 

Για τον καταρτισμό του δείκτη τιμών υλικών που χρησιμοποιούνται στις κατασκευές, η Στατιστική Υπηρεσία πραγματοποιεί λήψη τιμών (χωρίς το ΦΠΑ) από δείγμα προμηθευτών και δείγμα υλικών με ημερομηνία αναφοράς τη 15η κάθε μήνα. Τα στοιχεία συλλέγονται τηλεφωνικά, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και με αποστολή τηλεομοιότυπου.

Δειτε Επισης

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη κατασκήνωση νέων ως χρυσός χορηγός
IC Foundation από τον Andrew Budzinski...Ο λόγος ίδρυσης μη κερδοσκοπικού οργανισμού από τον ιδιοκτήτη της IC Markets
Θλίψη Χριστοδουλίδη για τον θάνατο του Νίκου Ιωάννου-«Δήλωνε πάντα παρών στα καλέσματα της πατρίδας»
Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου: Από τους πιο φωτεινούς φάρους της κυπριακής ιατρικής κοινότητας ο Νίκος Ιωάννου
Laure Jolibois: Πώς είναι το διαφημιστικό γραφείο του μέλλοντος
Σταυριάνα Ναθανήλ: Γιατί η μάχη για την ανάπτυξη δεν κερδίζεται με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
Ορέστης Μιχαήλ: Η νέα τάξη πραγμάτων στο… χάος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης