powered by

Metadata ο νέος χρυσός του digital marketing

Στον κόσμο του διαδικτύου και της άυλης οικονομίας, οι επαγγελματίες του κλάδου, μετράνε και αξιολογούμε με διαφορετικό τρόπο και με διαφορετικά κριτήρια ορισμένα στοιχεία, σε σύγκριση με άλλους κλάδους της οικονομίας. Στον δικό τους κόσμο, κάποια ζητήματα έχουν μια ιδιαίτερη αξία και σημασία, κάποια στοιχεία για τα οποία κάποιοι που δεν γνωρίζουν, δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία. Ένα αρκετά σημαντικό ζήτημα για το οποίο όσοι δεν γνωρίζουν δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία είναι τα λεγόμενα μεταδεδομένα (metadata) τα οποία χαρακτηρίζονται και ως ο «διαδικτυακός χρυσός».

Τι είναι τα μεταδεδομένα; Τα μεταδεδομένα, είναι δεδομένα που περιγράφουν ή εξηγούν άλλα δεδομένα, κάνοντας ευκολότερη την ανάκτηση, την επεξεργασία και τη διαχείριση της πληροφορίας. Αποθηκεύονται σε βάσεις δεδομένων και συνήθως έχουν σαν στόχο την άντληση άλλων δεδομένων πιο σημαντικών και εκμεταλλεύσιμων. Διευκολύνουν την εξόρυξη πληροφοριών και μπορούν να βοηθήσουν ακόμα και στην οργάνωση του περιεχομένου. Σε αρκετές περιπτώσεις τα μεταδεδομένα δεν είναι προσβάσιμα, δεν εμφανίζονται δηλαδή στον τελικό χρήστη. Συνδέονται όμως με την ψηφιακή δραστηριότητά του.

Τι αφορούν τα μεταδεδομένα; Τα μεταδεδομένα δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν σαν μια ενιαία κατάσταση. Μόνο και μόνο ότι κάποια μεταδεδομένα ταυτόχρονα είναι και δεδομένα μας κάνει να κατανοούμε την ποικιλομορφία των μεταδεδομένων και τον τρόπο που αυτά έχουν επίδραση σε διάφορους τομείς στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Οι πιο σημαντικές «περιοχές» (για τον κόσμο του διαδικτύου) στις οποίες υπάρχουν και έχουν χρήση τα μεταδεδομένα είναι οι Μηχανές Αναζήτησης, οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και τα Social Media (Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης), οι Βάσεις Δεδομένων και οι Ψηφιακές Βιβλιοθήκες.

Μεταδεδομένα Social Media

Αν έχετε παρατηρήσει κάποια περίεργα πράγματα στο Facebook ή σε κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, τότε αυτό μάλλον οφείλεται στη χρήση και επεξεργασία μεταδεδομένων από αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αν ανταλλάξατε ένα e-mail με κάποιον πελάτη ή συνεργάτη και μετά από λίγες ώρες τον βλέπετε στο Facebook σαν friend suggestion είναι γιατί το Facebook κάνει χρήση του e-mail του δικού σας και του πελάτη / συνεργάτη σας.

Αν μπήκατε σε ένα e-shop με είδη κουζίνας και είδατε μια γάστρα, τότε είναι πολύ πιθανό άμεσα να δείτε διαφήμιση στο Facebook για όλες τις γάστρες της εταιρείας της οποίας πριν από λίγο περιηγηθήκατε στο e-shop. Αυτό οφείλεται στα metadata που συλλέγει και επεξεργάζεται το Facebook.

Αν κάνατε checkin στο μαιευτήριο που γεννήθηκε το μωρό σας, τότε μην παραξενευτείτε αν τις αμέσως επόμενες ημέρες δείτε στο προφίλ σας στο Instagram διαφημίσεις για βρεφικά προϊόντα. Και αν στο Linkedin έχετε δηλώσει ότι είστε sales manager σε κάποια εταιρεία μάλλον είναι αναμενόμενο ότι θα δείτε μπροστά σας αρκετές φορές διαφημίσεις που απευθύνονται σε sales managers, δηλαδή και σε εσάς.

Digital marketing και metadata

Για τη αξιοποίηση και χρήση των μεταδεδομένων ώστε επιχειρήσεις να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τη των πελατών για ακριβή στόχευση, αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 17ου Digital Marketing Forum ο Joerg Schudrowitz, Consumer Experience Journey Manager της BSH Home Appliances Group στη Γερμανία.

Ο Joerg Schudrowitz είναι ένας διεθνώς έμπειρος διαχειριστής μάρκετινγκ και προϊόντων. Εντάχθηκε στην BSH Home Appliances το 2005 και έχει επικεντρωθεί για περισσότερο από μια δεκαετία στη διαχείριση και ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ και εκστρατειών σε όλο τον κόσμο. Ο Joerg έχει ειδικευτεί στις δημόσιες σχέσεις και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Το πάθος του είναι η ανάπτυξη και η εφαρμογή στρατηγικών ψηφιακών και κοινωνικών μέσων. Το 2019, έγινε ο Διευθυντής Ψηφιακής Καινοτομίας των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων της BSH στη Γερμανία για να αναζητήσει, να βρει και να επεξεργαστεί λύσεις αιχμής για να στοχεύσει τον καταναλωτή και να δημιουργήσει ανταγωνιστικά και εμπορικά πλεονεκτήματα.

Το 17ο Φόρουμ Ψηφιακού Μάρκετινγκ θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Νοεμβρίου μεταξύ 08:30 και 14:30, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο του φετινού Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Διευθυντές μάρκετινγκ, Υπεύθυνους πωλήσεων,  Υπεύθυνους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Υπεύθυνους πελατειακών σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών γραφείων, Συμβούλους μάρκετινγκ, ειδικούς ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης και προγραμματιστές πλατφορμών.

Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Τα μέλη των συνδέσμων που στηρίζουν το συνέδριο (Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου) δικαιούνται έκπτωση 20% στα τέλη εγγραφής.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ImarComms, IMR, Ontime Media, UCLan Cyprus

Υποστηρικτής: Nicosia Tourism Board

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, MESIMVRIA Enterprises, περιοδικό GOLD magazine, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: τηλ.: 22505555 │ φαξ: 22679820 │ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com            ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum